quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je KT trekjes gaat krijgen.....
quote:
Jij ging toch ook, ik rook me nog 1 peuk en dan spring ik op de fiets.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
Mo is er zeker vandoor, ik lees het straks wel wat ie bedoelde
Ik ben ook ff geweest, de bakker had zelfs nog tompoucenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ging toch ook, ik rook me nog 1 peuk en dan spring ik op de fiets.....
Ook later, maar dan hebben ze geen brood meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
Hier in de grote stad zijn winkels tot laat open, hoe zit dat bij jouw Mo
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook ff geweest, de bakker had zelfs nog tompoucen
tompoucen zijn toch lekkerderquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook later, maar dan hebben ze geen brood meer.
met mes en vork en een slabbetje.. Wat een ondingen zijn dat om te etenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!quote:
Ik leg er voor de net een vorkje naast, maar het lekkerste is met je handen, zodat je alle smaken in 1 keer proeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je die nou met een vorkje of gewoon met je handen?
Ben als vlaaivreter veel gewend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
met mes en vork en een slabbetje.. Wat een ondingen zijn dat om te eten
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!
Ben al vanaf 14 u. wakker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijten
Ik heb KT afgelopen week nog op Fok! gespot.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker op je nuchtere maag met wat pindakaas erop!
Dat weet ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Mo nog moet ontbijten
Ik heb verse kippensoep gemaakt, lekker met stokbrood, zalm en ander lekkersquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb alles in huis maar ben lui niet koken maar bestellen, ik ben ook niet zo'n goeie kok
dan zal ik even naar hem zwaaienquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb KT afgelopen week nog op Fok! gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |