Drie, The ballad of Davy Crockett is ook uit BttF.quote:Op maandag 19 september 2016 09:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Klopt! Er waren zelfs twee nummers uit BttF

.
.

Oh het is zo onbegrijpelijk met al dat tijdreizen en alternate berenstain realities dat spoilers toch geen invloed hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 09:18 schreef jogy het volgende:
Ooh shit, ff snel deze reeks ontvolgen hoor.

Fair enoughquote:Op donderdag 22 september 2016 09:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh het is zo onbegrijpelijk met al dat tijdreizen en alternate berenstain realities dat spoilers toch geen invloed hebben
 .
.

Flink wat antwoorden op je vragen deze afleveringquote:Op maandag 19 september 2016 09:34 schreef Xurk het volgende:
- Wat is er met Darlene en Cisco gebeurd?
- Wat is er met Mobley en Trenton gebeurd?
- Wie heeft Romero vermoord?
- Wat heeft Whiterose nou aan Angela verteld om haar ogenschijnlijk te hebben bekeerd?
- Is Tyrell Wellick nou wel of niet dood?
- Wat was er zo bijzonder aan de locatie van de telefoon die Joanna steeds belt?
- et cetera...
Hopelijk worden de meeste van die vragen volgende week beantwoord.

het doet mij een beetje denken aan de serie hannibal, die ook op laatst verdronk in vaagheid (wat zeer zonde was, want het begin was erg sterk en vermakelijk... )quote:Op donderdag 22 september 2016 23:37 schreef Mike het volgende:
Er waren stukken van dit seizoen die ik heel sterk vond, maar als geheel vond ik het toch wat tegenvallen. Verwarrend doen om het verwarrend doen.

quote:Op vrijdag 23 september 2016 03:22 schreef Joezi het volgende:
so much depends
upon
a red wheel
barrow
glazed with rain
water
beside the white
chickens

Huh hoezo dat? Vermoed juist dat ze gerecruit worden. Het hele idee dat de dark army achter f-society aan zat (en waarom ze gevlucht zijn) was vanwege die arcade-dude (kan niet op zn naam komen) die deze aflevering niet door de dark army vermoord bleek te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
Mobley en Trenton zullen het ook niet zo lang meer uithouden, afgaande op die eindscène.

Maar onze Cisco en eigenlijk ook Darlene dan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Vermoed juist dat ze gerecruit worden. Het hele idee dat de dark army achter f-society aan zat (en waarom ze gevlucht zijn) was vanwege die arcade-dude (kan niet op zn naam komen) die deze aflevering niet door de dark army vermoord bleek te zijn.

Cisco is letterlijk met zijn gezicht op tv gekomen en dus een risico voor de DA. De rest niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar onze Cisco en eigenlijk ook Darlene dan?

Haha, dat vond ik ook mooi jaquote:Op donderdag 22 september 2016 23:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Flink wat antwoorden op je vragen deze aflevering
 Het enige (van die onvolledige (
 Het enige (van die onvolledige (  ) lijst) wat vaag bleef en zelfs nog vager werd was het gedoe met Angela. Opeens wordt zij door Tyrell gebeld en is ze niet eens verbaasd over het feit dat Elliot neergeschoten is. Sterker nog, ze wist dat het zou gebeuren
 ) lijst) wat vaag bleef en zelfs nog vager werd was het gedoe met Angela. Opeens wordt zij door Tyrell gebeld en is ze niet eens verbaasd over het feit dat Elliot neergeschoten is. Sterker nog, ze wist dat het zou gebeuren  En vervolgens spreken zij en Tyrell over Elliot alsof hij écht één of ander God is ("I love him
 En vervolgens spreken zij en Tyrell over Elliot alsof hij écht één of ander God is ("I love him  ", "So do I").
 ", "So do I").
 Vervolgens dus knap dat ze blijkbaar al een jaar precies weten wie er allemaal bij betrokken is en wat de rol is van iedere 'player' in het hele gebeuren. Tot aan het feit dat Elliot en Tyrell samenwerken als ringleaders toe. Heef iemand trouwens kunnen lezen wat de FBI codename voor Elliot nou was?
 Vervolgens dus knap dat ze blijkbaar al een jaar precies weten wie er allemaal bij betrokken is en wat de rol is van iedere 'player' in het hele gebeuren. Tot aan het feit dat Elliot en Tyrell samenwerken als ringleaders toe. Heef iemand trouwens kunnen lezen wat de FBI codename voor Elliot nou was?  In elk geval ben ik benieuwd of we nu moesten denken dat Darlene door die onthulling toch Elliot nu een soort van zou kunnen gaan verraden?
 In elk geval ben ik benieuwd of we nu moesten denken dat Darlene door die onthulling toch Elliot nu een soort van zou kunnen gaan verraden? Als je in (dronken) rouw bent en iemand bijt je toe dat je overleden vrouw en overleden ongeboren baby moeten branden in hel, dan snap ik dat er iets in je knapt. Maar wat ze ernee opschiet om Scott verdacht te maken i.p.v. Tyrell snap ik niet helemaal. Sowieso lijkt het me dat die Scott gewoon een alibi heeft aangezien hij op dat Evil Corp feest de hele avond aanwezig was.
 Als je in (dronken) rouw bent en iemand bijt je toe dat je overleden vrouw en overleden ongeboren baby moeten branden in hel, dan snap ik dat er iets in je knapt. Maar wat ze ernee opschiet om Scott verdacht te maken i.p.v. Tyrell snap ik niet helemaal. Sowieso lijkt het me dat die Scott gewoon een alibi heeft aangezien hij op dat Evil Corp feest de hele avond aanwezig was. 

SAMSEPIOLquote:Op woensdag 28 september 2016 09:54 schreef Xurk het volgende:
Heef iemand trouwens kunnen lezen wat de FBI codename voor Elliot nou was?

Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
 Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:

Sam Sepiol = Sam Esmail en Alex Sepiol.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:58 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hmm, misschien een anagram? Beetje veel resultaten alleen

Ik zat al te puzzelen of het iets met Sam Esmail te maken had maar dat lukte qua achternaam natuurlijk niet
 Ik zat al te puzzelen of het iets met Sam Esmail te maken had maar dat lukte qua achternaam natuurlijk niet  

The government has a secret system, a machine that spies on you every hour of every day. I designed the machine to detect acts of terror but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people. The Government considers these people "irrelevant".quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:19 schreef Belgosome het volgende:
Wat is de theorie rond het feit dat de FBI zo'n gedetailleerd evidence board heeft?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |