Dit bedoel ik.. per DM slijm je een end weg met je we moeten irl praten zou zoooo cool zijn en hier oh zo stoer. Wrm doe je dat eigk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:07 schreef Montelly het volgende:
Stimo wil je aub weer uit de gym topic gaan.
niemand hier gelooft dat Montelly zo wanhopig isquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.. per DM slijm je een end weg met je we moeten irl praten zou zoooo cool zijn en hier oh zo stoer. Wrm doe je dat eigk?
We zouden toch lief tegen elkaar doen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
niemand hier gelooft dat Montelly zo wanhopig is
moet jij het ook tegen anderen doen hequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We zouden toch lief tegen elkaar doen?
Zullen we straks op de bank HHB kijken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
moet jij het ook tegen anderen doen he
Ik plaag je maar stimo, je bent een tof wijffie, kom nu weer op dm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We zouden toch lief tegen elkaar doen?
Top wijffie.. hmmmm....quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik plaag je maar stimo, je bent een tof wijffie, kom nu weer op dm.
ik weet niet waar dat een afkorting van isquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen we straks op de bank HHB kijken?
Heel Holland bakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet niet waar dat een afkorting van is
Dat wist ik ook niet maar zag dat de volledige naam wat eerder genoemd isquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet niet waar dat een afkorting van is
ik kijk grenslandquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja eigk wel.Ben je mal. Zondagavond is MTV avond.
die lezen ze ook mee.quote:
Weet je wat raar is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/grensland.html
en alle surinamers luiquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat raar is.
Alle Russen etc zijn lelijk.
Hoe kan dat.
niet per definitiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |