je wilde hem een ram voor zijn kop geven huh, en dan geef je hem er nog de schuld vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:42 schreef r0binhood het volgende:
[..]
winkelier klaagt over agressief gedrag in het artikel.
agressief gedrag heeft vaak een reden of oorzaak.
als ze bijvoorbeeld bij de hand gaan lopen doen. het is natuurlijk van groot belang in een dienstverlenende sector dat je je een beetje normaal opstelt tegen een klant.
En maar hopen dat iedereen netjes de dagen er op terug komt om af te rekenen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:43 schreef r0binhood het volgende:
[..]
nou nou, kladblokje, bedragen opschrijven onder elkaar en optellen einde van de dag. moeilijk moeilijk
En dat geldt ook andersom. Dus niet als een asociale hufter een beetje hoog van de toren blazen bij een pinstoring. Omdat jij vindt dat dat de schuld van de winkelier is en jij absoluut niet wil meewerken door even buiten de deur te pinnen. Man, man. Wat een faal ben je dan. Als mens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:42 schreef r0binhood het volgende:
als ze bijvoorbeeld bij de hand gaan lopen doen. het is natuurlijk van groot belang in een dienstverlenende sector dat je je een beetje normaal opstelt tegen een klant.
Wat ontzettend kinderachtig van je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:06 schreef r0binhood het volgende:
[..]
ander voorbeeld. slager waar ik al jaar of 15 kom....ik betaal met pin...doet die kerel z'n pinapparaat het niet;...3x resetten...20 minuten verder, hij zegt: "hij doet het niet, kan je contant betalen?"
ik zeg ..." nee anders zou ik niet willen pinnen" .
zegt ie: "joh loop ffe naar de pinautomaat daaro en kom maar ffe terug"
ik zeg " nee, ik wil niet contant betalen, ik wil met pin betalen, zorg dan voor een werkend apparaat...weet je wat, laat maar zitten...ik ga wel naar de supermarkt naast je, haal daar m'n vleeswaren wel"
die waren het op een gegeven moment ook zat en zijn ook bij de super hun vleeswaren gaan halen. ik kan ze geen ongelijk geven.quote:
Tuurlijk jongen. Ze waren het allemaal met je eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:18 schreef r0binhood het volgende:
[..]
die waren het op een gegeven moment ook zat en zijn ook bij de super hun vleeswaren gaan halen. ik kan ze geen ongelijk geven.
ik woon onder de rivieren, niet in amsterdam ofzo. dus ik weet zeker dat ie tot op de laatste cent alles gekregen zou hebben hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:44 schreef Trashcanman het volgende:
En maar hopen dat iedereen netjes de dagen er op terug komt om af te rekenen.
De slager kwam uit Amsterdam, dus hij wist dat er een grote kans was dat hij zijn geld niet zou krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:21 schreef r0binhood het volgende:
[..]
ik woon onder de rivieren, niet in amsterdam ofzo. dus ik weet zeker dat ie tot op de laatste cent alles gekregen zou hebben hoor.
Want onder de rivieren is iedereen nog sociaal en vriendelijk tegen elkaar, en loopt men niet op elkaar te zeiken als iets eventjes niet werkt of met een storing kampt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:21 schreef r0binhood het volgende:
[..]
ik woon onder de rivieren, niet in amsterdam ofzo. dus ik weet zeker dat ie tot op de laatste cent alles gekregen zou hebben hoor.
Dan faal je niet alleen als mens, maar ook als motorrijder.quote:zegt die harrie: "welke fitting"
ik zeg dat ik dat zo niet weet uit m'n hoofd.
Bovendien stelde Harry een terechte, doortastende vraag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan faal je niet alleen als mens, maar ook als motorrijder.
Dat noemt men ook wel diefstal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:06 schreef r0binhood het volgende:
[..]
(...)
dus ik pak die schroevendraaier, doe hem in m'n tanktas en rij naar de volgende motorzaak waar ik wel goed geholpen wordt
(...)
redelijk goed....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:35 schreef r0binhood het volgende:
nee ik ben serieus. als goedkoop wil maar toch redelijk goed, ga ik wel bij de grote super....
Heb je die schroevendraaier van de motorzaak nog steeds?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:21 schreef r0binhood het volgende:
[..]
TS is gewoon een tokkiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |