quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooh Mo weet waar Yes woont.... trekt zn stoute schoenen aan of wacht ie nog even
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in het midden en vindt een zacht G wel Geil
Jij woont helemaal niet in het midden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon in het midden en vindt een zacht G wel Geil
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dan ken je het nummer ' ik n**k je de modder' vast ook wel...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
Greatest hits by Sas on the Islequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief kijkt.. Heeft Mo je al afgewezen?
Nee, zij mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief kijkt.. Heeft Mo je al afgewezen?
Ben ik gelukkig niet, en wil ik ook helemaal niet worden of zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:06 schreef Yeszie het volgende:
[..]Uhmmm waarom zou hij dat moeten doen dan ?
Is hij een oppergod ?
Hadden we net een topic over mutsen is de jouwe gewoon overgeslagen .. Lucky bastard... Ik tune straks wel in op de streamsquote:
Het was de poging waard, maar helaas....quote:
Eauwwwwww weet je meer als mij ...... je bent wel super knapquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond ook perplex.
Dank je.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Eauwwwwww weet je meer als mij ...... je bent wel super knap
Dit is vaak naast UTO en Radio49 en UTO SC de enige plek waar 's nachts nog enigszins leven is....quote:
Liarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Eauwwwwww weet je meer als mij ...... je bent wel super knap
quote:
Lees eens mee.quote:
Welke regels? Die gelden niet voor mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
Ok das wel tegen de regels en ik neem aan dat PP er niet zelf om gevraagd heeft..
Ik neem niks meer aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Welke regels? Die gelden niet voor mij.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb geen moeite met wat steekpenningen.
Jawel, dat heb ik intussen ook gedaan.quote:
Zooo langquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik intussen ook gedaan.
Ik neem dan ook meteen altijd als ik toch aan het lopen ben even een drankje mee.quote:
Ik zet de fles dan meestal naast me neerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem dan ook meteen altijd als ik toch aan het lopen ben even een drankje mee.
hoeveel vraag ik meestal...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb geen moeite met wat steekpenningen.
Met wat er in ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet de fles dan meestal naast me neer
welke muziek?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yo Fann. jouw muziek op de radio.
Ik denk dat ie niet op wil staan als ie moet pissen, en dan heeft ie iig een fles binnen handbereik.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet op wil staan als ie moet pissen, en dan heeft ie iig een fles binnen handbereik.
Dan kun je beter wakker blijven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:02 schreef Yeszie het volgende:
[..]hoe bizar......
Lieve euwww mensjons ik ga jullie verlaten over 3 uurtjes op weer
Truste tot laters....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:02 schreef Yeszie het volgende:
[..]hoe bizar......
Lieve euwww mensjons ik ga jullie verlaten over 3 uurtjes op weer
Hoezo? Dan draai jij toch of is dat gewijzigd? Ik weet het niet ... Ik draai niet en ga dat ook nooit doen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:03 schreef PP_Sound het volgende:
*btw wie staat er nu op zaterdag om 4:00u op?
4:00u haal ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo? Dan draai jij toch of is dat gewijzigd? Ik weet het niet ... Ik draai niet en ga dat ook nooit doen...
That's the spirit, "Keep The Soul Alive!!quote:
6:00u gaat ook nog wel lukken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
That's the spirit, "Keep The Soul Alive!!
Ja had ook nog gekundquote:
Moixx slaap lekker Fannquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ook nog gekund![]()
Maar eigenlijk ben ik nu moeIk heb een paar aflevering van Downton Abbey
gekeken, beter een keer bijtijds gaan slapen
Het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:15 schreef chufi het volgende:
Klinkt wel goed .. hoe laat zitten we alweer?
Truste.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja had ook nog gekund![]()
Maar eigenlijk ben ik nu moeIk heb een paar aflevering van Downton Abbey
gekeken, beter een keer bijtijds gaan slapen
Poot op tillen is makkelijk te leren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Misschien mag je haar hondje worden?
Er moet wel grote hondenmand komen dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Poot op tillen is makkelijk te leren.
En een bak met hapklare bio-brokken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
Die Griek wil vast geen hond in zijn bed.
Is niet nodig voor Sjoef, die vreet alles.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En een bak met hapklare bio-brokken.
ik zit met verbazing naar je UI te kijken.. wat is het in godsnaamquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is niet nodig voor Sjoef, die vreet alles.
Een grammofoon.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zit met verbazing naar je UI te kijken.. wat is het in godsnaam
Duidelijk toch, zo'n oude met een toeter.quote:
De achtergrond is wat psychedelisch.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sorry nu wel.. vreemd of heb je hem net veranderd
bizar ik zie het nu heel scherp en net kon ik er niks van makenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:48 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De achtergrond is wat psychedelisch.
Dat is dus het psychedelische aspect.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bizar ik zie het nu heel scherp en net kon ik er niks van maken
yeah yeahquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus het psychedelische aspect.
Ik had me gisternacht een flinke berg gehakt.quote:
Puur natuur, van dat bio spul, dat kan haast niet slecht voor je zijn.quote:
okquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Puur natuur, van dat bio spul, dat kan haast niet slecht voor je zijn.
Nee hoor ik hang gewoon rondquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar zou die Shoef weer uithangen, zou ie vreemd gaan?
Hond aan het uitlaten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar zou die Shoef weer uithangen, zou ie vreemd gaan?
Kan ik alleen maar gelijk in geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe geen hond op 4 hoog... zielig
zo'n chiuhaha kan op de kattenbak tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar gelijk in geven.
Da's geen hond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n chiuhaha kan op de kattenbak toch
Als medicijn keur ik het niet af neequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er baat bij.. Mo bv.. Prima gast
Je wilt niet weten hoe ik ben wanneer niet stoned.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als medicijn keur ik het niet af nee
Ik heb geen van beiden .. echt niet zoin keffert in mijn huisquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n chiuhaha kan op de kattenbak toch
Vertelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik ben wanneer niet stoned.
Mannen met zulke keffertjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen van beiden .. echt niet zoin keffert in mijn huis
Ik ben echt niet de enige die er baat bij heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er baat bij.. Mo bv.. Prima gast
Ik moet geen honden, ik heb mijn poezen.quote:
Ik denk er niet eens bij na.quote:
Parallel Lines.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:20 schreef chufi het volgende:
blondie ... Iets van mn eerste LP of zo ...
kun/kan je wel normaal functioneren dan mét ..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee, dan word ik beetje erg druk.
Ja heb 25 jaar in ploegen gewerkt als operator.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kun/kan je wel normaal functioneren dan mét ..
das wel knap vind ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja heb 25 jaar in ploegen gewerkt als operator.
De wereld ziet er dan meteen een stuk beter uit.quote:
Ut de buurt blijven Sjampie !!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Stond wel bekend als wat opvliegend.
Ik maak nooit ruzie, ik kan met iedereen een jonko roken of een pilsje drinken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Klein van stuk met bril, dan leer je dat wel op straat.
Ik ben netje opgevoed, dus ik heb dat later moeten lerenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Klein van stuk met bril, dan leer je dat wel op straat.
bij naam noemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:28 schreef PP_Sound het volgende:
3 auto's, 2 motors en 10 paarden is wat veel.
Ik was kleine terrorist met bril.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie, ik kan met iedereen een jonko roken of een pilsje drinken.
Ik heb hier op de plaatsen waar ik kom gewoon geen last...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik was kleine terrorist met bril.
motors welke...quote:
weinif muffins..quote:
Moto Guzzi was mijn laatste samen met oude Suzuki GT750.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
motors welke...
mo weet niets van wat ik weet
Ja, dat zag ik......daar weet ik wel een en ander van.quote:
maakt niet uit , ik hou wel van nato guzzi'squote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Moto Guzzi was mijn laatste samen met oude Suzuki GT750.
Mijne was helemaal rood.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maakt niet uit , ik hou wel van nato guzzi's
brrrrr....ik inmiddels minder..wat is je favo cdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik......daar weet ik wel een en ander van.
ik denk jij miss meer , is jou favo cd van zappa?quote:
Ik ben meer van de Residents.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik denk jij miss meer , is jou favo cd van zappa?
Dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bah...echt bah..quasi intellectueel
Zijn er wel meer -> Apostrophe, Over-Nite Sensation, Joe's Garage en Sheik Yerbouti o.a.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik denk jij miss meer , is jou favo cd van zappa?
geloof je wel...is niet mijn ding...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo.![]()
http://www.residents.com/home/
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bah...echt bah..quasi intellectueel
ik mag jou wel..zijn de beste albums iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn er wel meer -> Apostrophe, Over-Nite Sensation, Joe's Garage en Sheik Yerbouti o.a.
Ik zei toch dat ie er verstand van had.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..zijn de beste albums idd
yupquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie er verstand van had.
beste nr...?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn er wel meer -> Apostrophe, Over-Nite Sensation, Joe's Garage en Sheik Yerbouti o.a.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:05 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb jou beste nr nog niet gehoord
Ik heb ook de hele YCDTOSA serie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik mag jou wel..zijn de beste albums idd
goed zo ..ik heb recent de boots cassettes gekochtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele YCDTOSA serie.
Broken Hearts Are For Assholes.quote:
is van aerosmith tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:09 schreef PP_Sound het volgende:
Vergeleken met Lee Perry zijn het allemaal prutsers.
welke ? je mag er eentje luisterenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Broken Hearts Are For Assholes.
(Nee, er zijn er veel meer.)
Zo werken mijn hersenen nu eenmaal niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
welke ? je mag er eentje luisteren
whispering a prayerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo werken mijn hersenen nu eenmaal niet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo werken mijn hersenen nu eenmaal niet.
Die ik nu heb moet nog ff groeien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:17 schreef chufi het volgende:
Je hebt er toch elk jaar wel weer een paard bij voor onbepaalde periode?
Je wilt een antwoord van mij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
eiland welke? heb nog geen antwoord
snoop dogg zeker haha...je hebt verstand van muziek dat weet ik..quote:
Reggae is tof man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
snoop dogg zeker haha...je hebt verstand van muziek dat weet ik..
maar reggay is kut
ik noem mezelf muziek liefhebber..maar reggay bahquote:
Ga het toch doen zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik noem mezelf muziek liefhebber..maar reggay bah
an sich lijkt me het een goed plan om naar een warm land te gaanquote:
De rest van de Surinamers ook hierheen en mooi land.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
an sich lijkt me het een goed plan om naar een warm land te gaan
Wel zorgen dat de lading gezekerd is manquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nog nooit. Ga nog wel een keer met de boot.
Ze is te bezopen om de radio te starten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hallee , ben de nacht aan het vullen op de radio.
Hoeveel eieren zitten er dan in 1 dozijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat in een flow, checkte nu pas andere dingen.![]()
En is spuit 11.![]()
Nu inmiddels te lui.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is te bezopen om de radio te starten.
Als het lukt gaat ze hard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is te bezopen om de radio te starten.
Voelt als een strikvraag maar ik zeg toch 12.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er dan in 1 dozijn?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voelt als een strikvraag maar ik zeg toch 12.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voelt als een strikvraag maar ik zeg toch 12.
Had je die ook gevonden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prima, hoe is het met jou? En je vuilniszakfoto.
Goed Choco . Ja dat was toch Master of niet dan.. Durf jij het aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was wel geniaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed Choco . Ja dat was toch Master of niet dan.. Durf jij het aan
Je besteklade voor Mo Dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig.
Absoluut Master en nee, ik ben niet zo'n held. Degene die het gedaan hebben, toppertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |