Da's dialect he. Bij ons praat ook iedereen als postbode Siemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:19 schreef starla het volgende:
Toch apart dat ze daar in het zuiden geen 'è' kennen maar 'a'.
Zeggen = zaggen
lekker = lakker
Wat is er mis met die gasten daar? Ze krijgen toch wel Nederlands op de basisschool...
Zonder lullig te willen doen, maar iemand die een IQ van 80/90 heeft. Kan me voorstellen die sneller in gladde babbels trappen.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het niet prettig om naar te kijken.
"Hij heeft veel in mijn mars". Toch hoor ik liever Youp dan Freek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zei Freek de Jonge al veel eerder iets soortgelijks over Youp van 't Hek.
Dit gaat helemaal nergens over inderdaad. Of je gek bent laat ik in het middenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat toch ook nergens over, of ben ik gek?
Gewoon een legendarische kutshow.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit gesprek is een van de slechtste gesprekken in de historie van de latenightshows
Dat kunnen we later tegen onze kleinkinderen zeggen, dat wij zo'n gigantisch slechte show nog mee hebben mogen makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een legendarische kutshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |