Da's dialect he. Bij ons praat ook iedereen als postbode Siemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:19 schreef starla het volgende:
Toch apart dat ze daar in het zuiden geen 'è' kennen maar 'a'.
Zeggen = zaggen
lekker = lakker
Wat is er mis met die gasten daar? Ze krijgen toch wel Nederlands op de basisschool...
Zonder lullig te willen doen, maar iemand die een IQ van 80/90 heeft. Kan me voorstellen die sneller in gladde babbels trappen.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het niet prettig om naar te kijken.
"Hij heeft veel in mijn mars". Toch hoor ik liever Youp dan Freek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zei Freek de Jonge al veel eerder iets soortgelijks over Youp van 't Hek.
Dit gaat helemaal nergens over inderdaad. Of je gek bent laat ik in het middenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat toch ook nergens over, of ben ik gek?
Gewoon een legendarische kutshow.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit gesprek is een van de slechtste gesprekken in de historie van de latenightshows
Dat kunnen we later tegen onze kleinkinderen zeggen, dat wij zo'n gigantisch slechte show nog mee hebben mogen makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een legendarische kutshow.
Kom je nu meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Jullie hebben allemaal een topshow gemist op SBS
Wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Jullie hebben allemaal een topshow gemist op SBS
Welke was dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit gesprek is een van de slechtste gesprekken in de historie van de latenightshows
quote:Pizzakoeriers krijgen bodycams om overvallen tegen te houden
Rotterdamse pizzabezorgers rijden vanaf vandaag rond met een bodycam. De gemeente Rotterdam en New York Pizza sloegen in het kader van de Week van de Veiligheid de handen ineen om de overvallen op maaltijdbezorgers verder terug te dringen. Eigenaar van New York Pizza, Youssef Faris en oud-pizzakoeriers Michael de Oude en Rowan Barto, die beide als pizzakoerier zijn overvallen, vertellen over dit bijzondere initiatief.
quote:Loopt het debat over vluchtelingen uit de hand?
Vijftig doodsbedreigingen kreeg Helena omdat ze dit weekend met een bordje tegen vreemdelingenhaat in Almere tussen de Wilders-aanhangers stond. Loopt het debat over de vluchtelingen uit de hand en is dat te verklaren? Pauw spreekt er vanavond over met Helena, schrijver Özcan Akyol, journalist Wierd Duk en Arie-Wim Boer. De voorman van Leefbaar Purmerend maakt zich op voor het bezoek van Wilders morgen aan zijn stad.
quote:Georgina Verbaan wint een Gouden Kalf
Ze mag zichzelf de beste actrice van Nederland noemen: Georgina Verbaan. Vrijdag mocht ze voor de tweede keer een Gouden Kalf in ontvangst nemen. Dit keer voor haar hoofdrol in de film ‘De Surprise’. Vanavond vieren we haar prachtige prijs aan de tafel van Pauw.
quote:Robert ten Brink, Suus Ruis & Xander van Vledder herinneren Willem Ruis
Hij was de man die de harten van miljoenen kijkers stal, maar zijn eigen hart verwaarloosde: Willem Ruis. Dat de legendarische showhost nog lang niet vergeten is staat vast. Binnenkort gaat er een theatershow over zijn leven in première en vanaf vanavond is er een online kanaal van Ruis’ hoogtepunten te zien via deze site. Aan tafel zit hoofdrolspeler van de theatershow, Xander van Vledder, groot fan Robert ten Brink en zijn dochter Suus Ruis.
Gaan die pizzakoeriers dan ook eindelijk eens een keer fatsoenlijk rijden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
Pizzakoeriers krijgen bodycams om overvallen tegen te houden
Rotterdamse pizzabezorgers rijden vanaf vandaag rond met een bodycam. De gemeente Rotterdam en New York Pizza sloegen in het kader van de Week van de Veiligheid de handen ineen om de overvallen op maaltijdbezorgers verder terug te dringen. Eigenaar van New York Pizza, Youssef Faris en oud-pizzakoeriers Michael de Oude en Rowan Barto, die beide als pizzakoerier zijn overvallen, vertellen over dit bijzondere initiatief.
Ze hebben nu van die elektrische scooters, dan hoor je het tenminste niet als ze je bijna doodrijden op de fiets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gaan die pizzakoeriers dan ook eindelijk eens een keer fatsoenlijk rijden?
Een glimlach.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben nu van die elektrische scooters, dan hoor je het tenminste niet als ze je bijna doodrijden op de fiets.
Nvm, ik moet leren scrollen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Begin gemist, wat zijn de topique's van de dag?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Begin gemist, wat zijn de topique's van de dag?
Daar staat hetquote:
Dit was het sportjournaal van 18:45, met exact dezelfde vraag door de presentator van dienstquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoax dat het in Katwijk nog licht is.
Geen idee, ik zit aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoax dat het in Katwijk nog licht is.
Daarom krijgen ze ook een bouwlamp mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het begint te schemeren, zijn die camera's waardeloos.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
De koeriers kunnen niets met de beelden, de beveiligers zitten echter wel te fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |