Valt me wel op dat je steeds de dingen weer afbuigt naar "maar kijk dan even hoe -ik- me hierbij voel!".quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:33 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld. Echter, hoe is het als alle info tegen je wordt gebruikt. Wanneer ik erover wil praten, doet ze kort en klapt ze dicht.
Als we bijv een film kijken waarin een trio voorkomt (normale fil).. vraagt ze me of ik dat ook heb gedaan, ook of ik vroeger een player was..
quote:
Misschien moet ik Danny maar eens gaan vragen wat er mis is met mijn postsquote:
Maak het dan concreter en vraag haar of die twijfels door je verleden of door jullie relatie in het hier en nu komen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:38 schreef Judgement13 het volgende:
Doir dit zeg maar heeft ze in het verleden weleens getwijfeld aan ons
Door mijn verleden zei ze destijdsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maak het dan concreter en vraag haar of die twijfels door je verleden of door jullie relatie in het hier en nu komen.
En dan? Hoe gaat het gesprek verder?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:44 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Door mijn verleden zei ze destijds
Nou, in beginsel 'verweet' zij mij van dingen, zoals flirterig doen tegen anderen en twijfelde of ze wel 'goed genoeg was'. Pas midden in het gesprek gaf ze aan wat het werkelijke probleem was: mijn verleden waar ze weleens aan denkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan? Hoe gaat het gesprek verder?
Is het voornamelijk uiten hoe kut ze dat alles vindt of komt er ook nog iets uit waar je mee kan werken?
Hoe kan ik het zien, ipv als nieuwsgierigheid?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was dus niet zomaar nieuwsgierigheid. Dat kun je ook afleiden uit het feit dat ze erg aandrong. En ook dat het haar beeld van jou niet zou beïnvloeden is niet waar. In feite is ze dus niet erg eerlijk geweest.
Ze zou moeten kijken naar wat het betekent dat TS pas na zeven maanden seks met haar had. Dan kun je toch wel spreken van iemand die serieus geïnteresseerd is, ipv te zeveren over dingen die jaren geleden zijn gebeurd.
Je kunt het zien als totale onzekerheid, denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:52 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zien, ipv als nieuwsgierigheid?
Heb haar ook gezegd dat als ik mijn verleden daadwerkelijk zou missen ik: er allang vandoor was gegaan boor onze eerste keer, ik er ook vandoor kon gaan na de eerste keer, omdat we het niet al te vaak doen, want ze wilt het rustig aan doen op sexueel gebied. Maar ik heb er respect voor en wil haar alle tijd geven die ze nodig heeft.
Dan krijg ik te horen: 'ja jij bent dan zo en zou dat zo laten merken, maar niet iedereen is zo'. Waarom 'iedereen' erbij halen, het haat tussen ons. Het komt erop neer dat iemand die het misschien niet meende, niet gelijk weg zou hoeven te gaan na de 1e x zoal ik zei
Dus haar onzekerheid en in het hier en nu kunnen leven lijken de grootste struikelpunten nu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:15 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Nou, in beginsel 'verweet' zij mij van dingen, zoals flirterig doen tegen anderen en twijfelde of ze wel 'goed genoeg was'. Pas midden in het gesprek gaf ze aan wat het werkelijke probleem was: mijn verleden waar ze weleens aan denkt.
Lijkt me een goede reactie van jou, die gaat over het hier en nu. Dan zit je nog met haar onzekerheid en ondanks dat jij daar verder niet zoveel aan kan doen, is dat wel een gesprek waard. Waarom is zo onzeker? Wat heeft ze nodig om zich beter over zichzelf te kunnen voelen?quote:Hierop heb ik haar geprobeerd gerust te stellen en de bevestiging proberen te geven, door haar te vertellen dat ik mijn verleden helemaal niet mis, en we nu samen zijn. Vertelde haar ook dat mijn verleden, mijn verleden is en dat zij mijn toekomst is en wij ons op het heden moeten richten. Het is zonde om onze tijd samen te laten beinvloeden door dingen die in een hele andere fase van mijn leven hebben plaatsgevonden.
Ze zei dat ik gelijk had en dat ze zich niet kon voorstellen dat wij niet meer samen waren. Ze heeft me ook verteld dat ze best onzeker is over haarzelf.
Begrijpelijk dat je het beu bent om het erover te hebben, maar als het daar niet van weg gaat en je wil er wel samen uit komen, dan zul je toch in gesprek moeten blijven met elkaar. Afspreken dat je verder gaat, betekent in jullie geval kennelijk niet dat het zo maar over gaat. Het valt niet weg te stoppen. Waar jouw winst gaat zitten is denk een andere manier van erover praten zien te vinden, zodat zij wat rationeler denkt en meer in het hier en nu komt en blijft, zonder dat het voornamelijk om haar draait. Het gaat om jullie immers..quote:Dit gesprek heeft 3 maanden geleden plaats gevonden en over het algemeen gaat het goed en hebben we het leuk.
Zelf ben ik gaan twijfelen aan datgene wat ze mij toen en laatst heeft verteld.. Ik krijg toch iets anders te zien en op een gegeven moment wil ik het ook niet meer over hebben. We hebben besloten destijds verder te gaan, gebruik mn verleden dan niet meer tegen mij.
Misstappen? Misschien helpt het als je dergelijke waarde-oordelen niet zo uitspreekt, er van uitgaande dat dit niet een strafblad betreft ofzo. Haar reactie klinkt als met twee maten meten, maar is gezien haar onzekerheid ook weer niet zo onverwacht. Wil je echt nog een stukje verwerken of is het stiekem toch een tactiek om haar te laten voelen dat ze ook geen engeltje was? In het laatste geval wordt het tijd om te kappen en de focus te verleggen naar het hier en nu..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:25 schreef Judgement13 het volgende:
Punt is ook: toen ik voorheen weleens misstappen van haar wilde bespreken, die al besrpoken waren en voordat mij bekend was dat mijn verleden haar dwars zat, was het van haar kant:
'Zit je er nog steeds mee, we hebben het toch al besproken' , 'wat doe je nog met me als het je zo dwars zit'
Eerder een beetje dom, want ze lijkt vooral verkeerd te hebben ingeschat wat het effect op haar zou zijn. Shit happens.. Als ze niet eerlijk was geweest over wat het met haar deed, dan had TS mogen gissen waar ze nou echt aan moeten werken..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het was dus niet zomaar nieuwsgierigheid. Dat kun je ook afleiden uit het feit dat ze erg aandrong. En ook dat het haar beeld van jou niet zou beïnvloeden is niet waar. In feite is ze dus niet erg eerlijk geweest.
Oneens, want zij heeft zelf die beslissing genomen om na zeven maanden dat met hem te delen. Dat deed ze op basis van het hier en nu en die is niet verandert, alleen haar beeld van hem. Daar moet ze aan werken en verantwoordelijkheid nemen voor de beslissingen die ze zelf heeft gemaakt. TS heeft zich al bewezen, anders was het nooit zo ver gekomen en gewoon uit.quote:Ze zou moeten kijken naar wat het betekent dat TS pas na zeven maanden seks met haar had. Dan kun je toch wel spreken van iemand die serieus geïnteresseerd is, ipv te zeveren over dingen die jaren geleden zijn gebeurd.
Wat bedoelt ze daarmee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 06:52 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het zien, ipv als nieuwsgierigheid?
Heb haar ook gezegd dat als ik mijn verleden daadwerkelijk zou missen ik: er allang vandoor was gegaan boor onze eerste keer, ik er ook vandoor kon gaan na de eerste keer, omdat we het niet al te vaak doen, want ze wilt het rustig aan doen op sexueel gebied. Maar ik heb er respect voor en wil haar alle tijd geven die ze nodig heeft.
Dan krijg ik te horen: 'ja jij bent dan zo en zou dat zo laten merken, maar niet iedereen is zo'. Waarom 'iedereen' erbij halen, het haat tussen ons. Het komt erop neer dat iemand die het misschien niet meende, niet gelijk weg zou hoeven te gaan na de 1e x zoal ik zei
Oneens, haar onzekerheid is immers aangewakkerd door haar gevraag naar zijn verleden en niet door de relatie in het hier en nu van de afgelopen anderhalf jaar. Ze heeft die bevestiging al, want TS is er nog, ze vond hem goed genoeg om ermee naar bed te gaan, al die tijd ermee in een relatie te blijven en ze wil het niet uitmaken. Als dat niet voldoende is, wat kan TS dan nog meer doen naast haar issues serieus nemen? Dit gaat om haar onzekerheid in het algemeen en niet onzekerheid met betrekking tot TS in het bijzonder. Het lijkt me oneerlijk en onrealistisch dat zij haar eigenwaarde wil (her?)vinden door TS iets te laten bewijzen alsof de anderhalf jaar nauwelijks iets betekent hebben. Beter werkt ze aan haar eigenliefde. Daar kan TS mee helpen, maar het is haar pakkie an..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 07:29 schreef I-care het volgende:
Heeft inderdaad met onzekerheid te maken.
Ze ziet graag bevestiging nu van jou liefde voor haar, geef het de tijd, en ben er nu gewoon voor haar.
Perceptiedingetje dit hoor, want niet de relatie zelf, wat de basis legde voor haar beslissing om om een volledige relatie, inclusief seks met TS aan te gaan, maar haar beeld van zijn verleden is veranderd..quote:Ook al ben je in principe geen uitleg en alles verschuldigd, maar haar hele 'sprookje' is in diggelen gevallen..
TS moet niets bewijzen, dat zeg ik juist. Maar zulke problemen moeten de tijd krijgen om weer weg te ebben, dat is alles. Schuld willen bepalen en gelijken halen heeft weinig zin en staat straks alleen maar in de weg naar een oplossing.quote:Oneens, haar onzekerheid is immers aangewakkerd door haar gevraag naar zijn verleden en niet door de relatie in het hier en nu van de afgelopen anderhalf jaar. Ze heeft die bevestiging al, want TS is er nog, ze vond hem goed genoeg om ermee naar bed te gaan, al die tijd ermee in een relatie te blijven en ze wil het niet uitmaken. Als dat niet voldoende is, wat kan TS dan nog meer doen naast haar issues serieus nemen? Dit gaat om haar onzekerheid in het algemeen en niet onzekerheid met betrekking tot TS in het bijzonder. Het lijkt me oneerlijk en onrealistisch dat zij haar eigenwaarde wil (her?)vinden door TS iets te laten bewijzen alsof de anderhalf jaar nauwelijks iets betekent hebben. Beter werkt ze aan haar eigenliefde. Daar kan TS mee helpen, maar het is haar pakkie an..
Jammer dat ik dan weer niet teruglees, want er staat dat TS er gewoon voor haar moet zijn. Verder eens, behalve dat er wel meer nodig is dan wat tijd en aandacht alleen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:18 schreef I-care het volgende:
[..]
TS moet niets bewijzen, dat zeg ik juist. Maar zulke problemen moeten de tijd krijgen om weer weg te ebben, dat is alles. Schuld willen bepalen en gelijken halen heeft weinig zin en staat straks alleen maar in de weg naar een oplossing.
Dat het deze keer bij haar ligt klopt ook wel, alleen schiet je er weinig mee op om dat uit te spelen, gevoelens zijn nu de obstakels, en elkaar weer vinden de oplossing.
Werken aan issues klinkt allemaal alsof er even een nieuw laagje verf opgebracht moet worden, maar zo simpel is het allemaal niet.. Dit heeft tijd en aandacht voor elkaar nodig.
In een relatie moet je er altijd voor elkaar zijn, en zeker als er moeilijkheden zijn, of die nu al dan niet terecht en realistisch zouden zijn maakt in principe geen verschil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan weer niet teruglees, want er staat dat TS er gewoon voor haar moet zijn. Verder eens, behalve dat er wel meer nodig is dan wat tijd en aandacht alleen.
Dat zal ook best, maar hij lijkt wel diegene die het allemaal wil aanpakken en door wil gaan?quote:
Je kunt daar toch ook niets anders mee dan het voor kennisgeving aannemen. Veranderen kun je je verleden niet. Zij zou er wel iets mee kunnen. Eroverheen stappen, bijvoorbeeld. Ophouden met dat kinderachtige gedrag. Of de consequentie onder ogen zien: deal with it or leave it.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Mijn ego is wel degelijk gekrenkt. Vanmorgen appte ze mij dat ze voor de tweede nacht op rij heeft gedroom dat het uit was omdat ik vreemd ging.
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Sorry voor de korte reacties, ik zit op het werk.
Ik droom soms ook zulke shit, dan vertel ik het aan mijn vriend, zeg hij awhh, en we gaan weer verder met ons dag. Hoezo moet je hierdoor shit voelen? Iedereen kan zo iets wel dromenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Mijn ego is wel degelijk gekrenkt. Vanmorgen appte ze mij dat ze voor de tweede nacht op rij heeft gedroom dat het uit was omdat ik vreemd ging.
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Sorry voor de korte reacties, ik zit op het werk.
"Vervelend schat, zo een nachtmerrie. Hopelijk droom je vannacht over ons. X"quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Dit. Iedereen droomt ook op een eigen manier, de ene misschien dingen die directer gelinkt zijn met wat die persoon overdag bezighoudt, bij een ander kan het allemaal wat cryptischer zijn of gewoon nergens op slaan somsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik droom soms ook zulke shit, dan vertel ik het aan mijn vriend, zeg hij awhh, en we gaan weer verder met ons dag. Hoezo moet je hierdoor shit voelen? Iedereen kan zo iets wel dromen
Wat is de toon van zo'n appje dan? Iets als: "Schat, ik heb naar gedroomd en ik moet het even aan je kwijt" of meer verwijtend omdat ze nog steeds met dat hele issue rondloopt? Want op zich is het logisch dat ze daarover droomt, het is namelijk iets wat ze niet goed los kan laten. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ze bij elk klein dingetje met de vinger naar jou wijst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Het is vrij duidelijk dat je het vanaf het begin niet goed hebt aangepakt. Toen ze naar je verleden vroeg deed je geheimzinnig. Daarna gaf je toch antwoord, maar je bent eigenlijk onbereid om je in haar te verplaatsen. Ik snap dat je het lastig vind (want je verleden is je verleden en daar hoef je geen excuses voor te maken), maar je kunt twee dingen doen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:33 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld. Echter, hoe is het als alle info tegen je wordt gebruikt. Wanneer ik erover wil praten, doet ze kort en klapt ze dicht.
Als we bijv een film kijken waarin een trio voorkomt (normale fil).. vraagt ze me of ik dat ook heb gedaan, ook of ik vroeger een player was..
Met zijn allen??? Laat mij daar lekker buiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:08 schreef Puntenjager het volgende:
Anders zouden vrouwen niet met zijn allen per se met kerels als Johnny de Mol of Jeroen Pauw naar bed willen...
Wat voor betekenis geeft zij aan haar dromen dan? Denkt ze dat het een raad is van haar onderbewuste?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Ze denkt dat ze onbewust aan zaken denkt die dan in haar dromen terugkomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor betekenis geeft zij aan haar dromen dan? Denkt ze dat het een raad is van haar onderbewuste?
Verder klinkt het alsof ze emotioneel een stuk minder ontwikkeld is dan jij. Is dat ook de reden dat je haar eerste bent?
Nee, daar waak ik idd ook voor. Ze zei me vandaag zelf dat ze weet dat ik de dingen in haar droom haar niet zou flikkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:24 schreef finsdefis het volgende:
Kijk maar uit, straks gaat ze dit nog als excuus gebruiken om aandacht van anderen te zoeken. Omdat je in haar dromen vreemd bent gegaan. Erg raar dat dit zolang speelt en al helemaal op deze leeftijd. Dan is het idee dat ze emotioneel wat minder ontwikkeld is nog niet eens zo gek.
Ik vind ook dat ze van haar probleem jouw probleem maakt. Het lijkt zelfs alsof ze jou iets verwijt, soms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:58 schreef Judgement13 het volgende:
Hoi, ben ik weer .
Dan praat ze het natuurlijk recht tegenover jou, maar ik vraag me af of daarmee voor haar de kous af is (lees: ik weet vrijwel zeker van niet, aangezien het toch gaat spoken). Ik denk dat het echt met haar zelfbeeld te maken heeft. Ik ken meiden die gewoon daaroverheen gegroeid zijn en sommigen die pas na therapie ermee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:28 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Nee, daar waak ik idd ook voor. Ze zei me vandaag zelf dat ze weet dat ik de dingen in haar droom haar niet zou flikken
Dat is ook wat ik zelf voel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze van haar probleem jouw probleem maakt. Het lijkt zelfs alsof ze jou iets verwijt, soms.
Het valt ook op dat ze pas laat begonnen is en nu mondjesmaat seks wil en het langzaam wil opbouwen, alsof het een hele onderneming is.
zij heeft duidelijk issues. En daar zal ze wat mee moeten. Jouw verleden is alleen maar projectie en daar zit dus ook niet de oplossing. ook dat vind ik niet eerlijk van haar.
Nou net als vandaag, we gaan later samen wat eten. Dus vroeg ik of ze of ze weer een lijntje bij haar ogen wilde maken, cleopatra idee zeg maar. (We vragen elkaar weleens, wat wil je dat ik op doe qua luchtje enzo) antwoord: je moet het met dit saaie hoofd doen.. ze zei het wel lachend maar alsnog.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dan praat ze het natuurlijk recht tegenover jou, maar ik vraag me af of daarmee voor haar de kous af is (lees: ik weet vrijwel zeker van niet, aangezien het toch gaat spoken). Ik denk dat het echt met haar zelfbeeld te maken heeft. Ik ken meiden die gewoon daaroverheen gegroeid zijn en sommigen die pas na therapie ermee om kunnen gaan.
Heeft ze ook nog andere zaken waar ze wel eens mee zit?
Het zou fijn zijn als ze eens over haar probleem - het werkelijke probleem tussen jullie - ging praten. Ze is zo angstig. Hoe komt dat? Heeft ze een misbruikverleden of zoiets? Ze heeft iig een flink complex en daar zal ze mee aan de gang moeten. Niet met jouw verleden, want dat gaat haar niks aan, is niet jouw probleem, is in wezen niet haar probleem en je hebt niks fout gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:31 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zelf voel.
'Toevallig' ging de droom mn verleden, dat ik het op de gekste plek deed welke ik haar ooit heb verteld nadat ze dit vroeg.
Ze vraagt ook altijd door naar afkomst e.d.
wat eerder werd gezegd in dit topic is waar. Haar droombeeld is in duigen gevallen. En iemand moet nog het bord voor haar hoofd weg halen en haar vertellen dat de werkelijk niet gelijk slecht is maar anders dan zij het had voorgesteld . Ze heeft een te grote betekenis aan seks gegeven in haar hoofd. Dat je meerdere sekspartners gehad hebt betekent niet dat je ze tegelijkertijd wilt en vreemd gaat , een relatie draait daarnaast ook vooral om de persoon met wie je samen wil zijn en niet puur om seks . Mss helpt het als ze het ook van anderen hoort. door zo door te gaan maakt ze wat jullie hebben zelf stuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:37 schreef Judgement13 het volgende:
[..]
Nou net als vandaag, we gaan later samen wat eten. Dus vroeg ik of ze of ze weer een lijntje bij haar ogen wilde maken, cleopatra idee zeg maar. (We vragen elkaar weleens, wat wil je dat ik op doe qua luchtje enzo) antwoord: je moet het met dit saaie hoofd doen.. ze zei het wel lachend maar alsnog.
Daarnaast ben ik haar oudste vriend tot nu toe en zij mijn jongste vriendin. Dit weten we van elkaar
Dat is maar te hopen, haar vriendinnen kijken nogal selectief naar zaken. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ze zelf verteld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat eerder werd gezegd in dit topic is waar. Haar droombeeld is in duigen gevallen. En iemand moet nog het bord voor haar hoofd weg halen en haar vertellen dat de werkelijk niet gelijk slecht is maar anders dan zij het had voorgesteld . Ze heeft een te grote betekenis aan seks gegeven in haar hoofd. Dat je meerdere sekspartners gehad hebt betekent niet dat je ze tegelijkertijd wilt en vreemd gaat , een relatie draait daarnaast ook vooral om de persoon met wie je samen wil zijn en niet puur om seks . Mss helpt het als ze het ook van anderen hoort. door zo door te gaan maakt ze wat jullie hebben zelf stuk.
Ik had haar direct gedumpt, heb een bloedhekel aan wijven die in die fase van een relatie zo moeilijk doen om zoiets banaals als seks. Echt, flikker opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:58 schreef Judgement13 het volgende:
Ze had misschien diep van binnen liever iemand die het minder vaak had gedaan of zelf ook nog maagd was. Ze heeft soms spijt dat het al na 7/8 maanden is gebeurd en ze het niet zo snel zo ver had laten komen als ze mijn verleden eerder tot zich had genomen. Ze probeert het los te laten maar weet niet hoe. Ook heeft ze het gevoel dat het voor mij allemaal geen zak meer voorstelt terwijl het voor haar nog wel speciaal is.
Dus zij doet moeilijk en het wordt NB jóu verweten als je er alleen al wat van zegt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:29 schreef Judgement13 het volgende:
Toen ik haar een keer kenbaar maakte hoe de dingen die ze zei op me overkwamen was het van: je weet toch dat ik het zo niet bedoel.. je kent me beter dan dit.
Dat ik ermee zat/zit leek voor haar een 'payback actie' omdat zij met bepaalde dingen over mijn verleden zit
Heb een x letterlijk gevraagd:
Zou je je eerste keer liever gehad hebben met iemand die het minder heeft gedaan?
Hierop zei ze: 'misschien'.
Ik had het misschien liever niet gedaan met 'iemand' die het al zo vaak heeft gedaan.
Dit raakte mij eerlijk gezegd best hard. Je wordt een soort van gedecimeerd.
Een paar uur later zei ze dat ze geen spijt had dat haar eerste x met mij was en dat als ze het opnieuw kon doen ik alsbog degene was.
Vraag mezelf af of ze dit ook zelf gelooft.
Door de dingen die zijn gezegd ben ik heel voorzichtig geworden met het intiem zijn. Heb er soms geneens zin in.. Ik voel me een soort van weggezet als smeerlap.
Bedankt voor de constructieve post. Het is op een gegeven moment gewoon genoeg geweest. Mijn verleden is mijn verleden. Dit speelt al een pasr maanden, maar komt alleen naar boven als ik vraag wat er is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus zij doet moeilijk en het wordt NB jóu verweten als je er alleen al wat van zegt?
En dat nadat je alle begrip hebt getoond voor haar geremdheid?
Ze is wel manipulatief he?
En jij laat je piepelen. Ik zou haar voorstellen spijkers met koppen te gaan slaan: of ze lost HAAR problemen op - eventueel graag met jouw hulp, als dat nuttig mocht zijn - of de relatie gaat er vroeg of laat aan kapot. Zij mag het zeggen. Je toont al zoveel begrip man..
En laat je vooral niet wegzetten als smeerlap. Je deed niks verkeerd. En ook niks waar zij ook maar iets mee te maken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |