Kwetsend dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef L-E het volgende:
Glitterdrol
Uit je hol
Glitters hier
Glitters daar
Glitterpoep overol
Brabranderdiscriminator.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:35 schreef L-E het volgende:
tl;dr: samenvatting: het is patat, altijd en overal en sowieso en niet discutabel en L-E heeft gelijk omdat awesomeness, slotje.
Ik moest gnorfen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef L-E het volgende:
Eigen volk eerst he.
Hilz, hoe laat kan ik mijn wekker zetten? (Verkapte mijn-kind-slaapt-door-post)
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef Svane het volgende:
Santa.
Ik wil smekkies in alle smaken en Drazic zoals in 1998.
Kusjes
Wat een rotboek is dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef LuDann het volgende:
Ik zit een beetje die cadeautips door te spitten op die lootjestrekken site. GRIJP JE KANS JONGENS:
[ afbeelding ]
ik zal jou eens bij je jongens grijpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef LuDann het volgende:
Ik zit een beetje die cadeautips door te spitten op die lootjestrekken site. GRIJP JE KANS JONGENS:
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo agressief.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik zal jou eens bij je jongens grijpen
Ik ben dat alles juist wel, nu kunnen we samen 1 wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja misschien even toevoegen op de lijst dat ik niet van semi spiritueel psychologisch omdenken happinezz flow ben... En geen gaatjes in mn oren heb
Met je stinkvis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Godsamme loop ik de halve fokking stad door om jullie te zoeken, zitten jullie hier.
Ik heb je geontmisschiend! (Ontmisschienen, -en is 'n' als laatste letter, die zit niet in 't fokschaap dus een 'd')quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef onomatopee het volgende:
Ik mag ontmisschient (ontmisschiend?) in de OP! En even een paar n00b-vragen: schrijf je op je verlanglijstje ook gelijk iets over jezelf? Of moet dat ergens anders? En was er nou ergens een FB-groep?
Leugens. Jij zit aan de sushi. Daarom ruikt het hier zo naar vis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Godsamme loop ik de halve fokking stad door om jullie te zoeken, zitten jullie hier.
Ik ben de yin bij jouw yang, de lingam bij jouw yoni?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dat alles juist wel, nu kunnen we samen 1 worden
De wasabi bij mijn sushi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ben de yin bij jouw yang, de lingam bij jouw yoni?
Burpquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Leugens. Jij zit aan de sushi. Daarom ruikt het hier zo naar vis.
Ja maar misschien moet je het niet willen absorberen. Laat toch vloeien man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Glitterballen absorbeert zo slecht omdat het van glas is.
Of was het nou toch plastic?
Mag ik nog in de OPquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb je geontmisschiend! (Ontmisschienen, -en is 'n' als laatste letter, die zit niet in 't fokschaap dus een 'd')
Dank jequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb je geontmisschiend! (Ontmisschienen, -en is 'n' als laatste letter, die zit niet in 't fokschaap dus een 'd')
Stukje over jezelf inderdaad ook op het lijstjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef onomatopee het volgende:
Ik mag ontmisschient (ontmisschiend?) in de OP! En even een paar n00b-vragen: schrijf je op je verlanglijstje ook gelijk iets over jezelf? Of moet dat ergens anders? En was er nou ergens een FB-groep?
In de derde persoon over jezelf praten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:08 schreef ingee het volgende:
Ik heb geen stukje
Ja hallo, ik doe mijn spreekbeurt over ingee
Slotje? Waar waar waar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:35 schreef L-E het volgende:
tl;dr: samenvatting: het is patat, altijd en overal en sowieso en niet discutabel en L-E heeft gelijk omdat awesomeness, slotje.
Ik zou ook wel on de FB-groep willen. Mag ik je ook DMen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef L-E het volgende:
Vishaken, voor als je jeuk hebt aan je glitter.
ono: als je me even je naam geeft dan voeg ik je toe!
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik heb nog een uur om mijn verlanglijstje te maken. Of kan dat na het lootjes trekken ook nog? Nee toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
Spijkerschriftpoepen met de babyloniers
Enneh, ik kan dankzij studententijd nooit meer iets anders denken dan dit:
Drwie oktoooowbeuwr!
High fivequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
True story, 32 weken zwanger, om vier uur s nachts op een landweg
Ohhhhhhh. Dan ga ik slapenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamals die maar is ingeleverd!
eikels.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Op zich kun je anders vrij zuipen en met een nepbuik in de auto gaan zitten![]()
Ik dacht ik blijf op voor mn lootje met dat aftellen hier tot 00:00u, hebben piekie en Coco niet ingeleverd
Oh echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamals die maar is ingeleverd!
Ehrm. Loten pas als het eigen volk eerst hè! Ik ga zomestrakjes niehiemand eruit halen. Dan is het wachten op de laatste 2 inleverererers...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef L-E het volgende:
Eigen volk eerst he.
Hilz, hoe laat kan ik mijn wekker zetten? (Verkapte mijn-kind-slaapt-door-post)
Zo badass.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ehrm. Loten pas als het eigen volk eerst hè! Ik ga zomestrakjes niehiemand eruit halen. Dan is het wachten op de laatste 2 inleverererers...
(Verkapte kijk mij eens laat naar bed gaan post)
quote:Wat heeft de Kerstman over Syl vernomen?
Daar hoeft Syl niet voor uit te komen.
Het is iets wat je van thuis hebt meegekregen,
Maar eten laten staan, kun je óók overwegen.
Als Syl van haar avondeten heeft genoten,
Dan is het maal nog niet afgesloten.
Want dan kijkt ze in potten en pannen,
En voor die restjes heeft ze haar bestemmingsplannen.
Het gaat niet in de afvalbak,
Nee, Syl is een echte vreetzak.
Al die restjes gaan in haar mond,
Gelukkig is ze nog steeds kerngezond.
Eten weggooien is veel te duur en zonde,
Daarom doet Syl altijd na het eten haar inspectieronde.
Hier Syl, heb je wat bestek,
Want je hebt vast reuze trek.
Geniet nu maar van wat over is in de pannen,
Dan is het op en kun jij je weer ontspannen!
Groetjes van de Kerstman..
Barry Badpakquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef Bloesem. het volgende:
[..]Ik kom me daarj net van de kerjjemis hoorrrwjj (true story, ik loop net thuis binnen en drink dit jaar voor 't eerst in 15 jaar geen druppel met 3 oktober
maar moest wel blazen
)
Heb jij mij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:40 schreef Hilzillah het volgende:
Looootje ooo looootje waar ben je nou.
Kom nu snel naar mij toe ook heel gauw.
Dan zingen we samen poesie mauw.
Kom nou! Ik ben van de spanning blauw.
Dichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door LuDann op 03-10-2015 11:53:29 ]
Ze heeft een uur geleden zelf nog gepost op FB dus dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er is toch niks vervelends bij piekie waardoor het niet is gelukt?![]()
/nogalgrotefaalhaasranthierenopfacebook
Als er iets ergs gebeurd zou zijn, een zwaar auto-ongeluk ofzo, dan kom je dat direct wel even op fok melden, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:06 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er is toch niks vervelends bij piekie waardoor het niet is gelukt?![]()
/nogalgrotefaalhaasranthierenopfacebook
Ik wou net zeggen. Devotie noemen we dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als er iets ergs gebeurd zou zijn, een zwaar auto-ongeluk ofzo, dan kom je dat direct wel even op fok melden, me dunkt.
Tot 3 oktober, niet tot en met. Volgens de op dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze heeft een uur geleden zelf nog gepost op FB dus dat denk ik niet.
Maaaaar t was toch uiterlijk 3 oktober je loot inleveren? Het is heel de dag nog 3 oktober..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |