Slotje? Waar waar waar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:35 schreef L-E het volgende:
tl;dr: samenvatting: het is patat, altijd en overal en sowieso en niet discutabel en L-E heeft gelijk omdat awesomeness, slotje.
Ik zou ook wel on de FB-groep willen. Mag ik je ook DMen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef L-E het volgende:
Vishaken, voor als je jeuk hebt aan je glitter.
ono: als je me even je naam geeft dan voeg ik je toe!
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik heb nog een uur om mijn verlanglijstje te maken. Of kan dat na het lootjes trekken ook nog? Nee toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
Spijkerschriftpoepen met de babyloniers
Enneh, ik kan dankzij studententijd nooit meer iets anders denken dan dit:
Drwie oktoooowbeuwr!
High fivequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
True story, 32 weken zwanger, om vier uur s nachts op een landweg
Ohhhhhhh. Dan ga ik slapenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamals die maar is ingeleverd!
eikels.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Op zich kun je anders vrij zuipen en met een nepbuik in de auto gaan zitten![]()
Ik dacht ik blijf op voor mn lootje met dat aftellen hier tot 00:00u, hebben piekie en Coco niet ingeleverd
Oh echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor. Je kunt je verlanglijstje tot in de eeuwigheid aan blijven passen. Op je lootje staat alleen je naamals die maar is ingeleverd!
Ehrm. Loten pas als het eigen volk eerst hè! Ik ga zomestrakjes niehiemand eruit halen. Dan is het wachten op de laatste 2 inleverererers...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:38 schreef L-E het volgende:
Eigen volk eerst he.
Hilz, hoe laat kan ik mijn wekker zetten? (Verkapte mijn-kind-slaapt-door-post)
Zo badass.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ehrm. Loten pas als het eigen volk eerst hè! Ik ga zomestrakjes niehiemand eruit halen. Dan is het wachten op de laatste 2 inleverererers...
(Verkapte kijk mij eens laat naar bed gaan post)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |