Er is geen andere helft meerquote:
Nee het kwartje viel net op tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen andere helft meer
Maar we hebben we gedeeld
Ik had vanmiddag niet eens in de gaten dat ik lapo hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mijd bewust de lapo, dan kunnen de liefhebbers daarmee aan de gang, spaart mij de moeite.
Dit zijn 4 lege papiertjes, de andere lege vier liggen op tafelquote:
De mijnese ook denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder zou trots op me zijn geweest
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag niet eens in de gaten dat ik lapo had
Als je hem wilt krijg je hem niet en als je hem niet wilt krijg je hem.
Hendig hè, ik lees ook geen boeken meer, maar alleen op mijn tablet. Is dit een e-reader of tablet?quote:
Ja, we gaan niet zitten wachten ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.
Gooi je een post en loopt naar de keuken, kom je terug en zie je dat een ander voor je geopend heeft, prima.
En gaan ze je uitschelden voor dooiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had het deze week volgens mij al minstens 2 keer helemaal niet in de gaten.
Gooi je een post en loopt naar de keuken, kom je terug en zie je dat een ander voor je geopend heeft, prima.
e reader. Ik ben er blij mee, maar wel lastig omdat ik hebberig benquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig hè, ik lees ook geen boeken meer, maar alleen op mijn tablet. Is dit een e-reader of tablet?
Ik zeg toch ook niks, ik vind alles prima.quote:
Alsof ik dat erg vind.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gaan ze je uitschelden voor dooie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |