Ligt aan je build toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Wat voor handige tips hebben jullie mbt kanais cube en de legendary powers die je toekent aan je wizzard?
Klopt. Heb de meteor buildquote:Op zondag 8 november 2015 17:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt aan je build toch?
Aether Walker, the Swami en Halo of Arlyse indien je met Archon build loopt.
Even Kadala lief aankijkenquote:Op maandag 9 november 2015 12:10 schreef Harlon het volgende:
Dus, 9x grift, 6x rift op tor6 en in totaal zip legs. Alleen wat gems van de grift guard. Daarna maar ff gestopt.
worden sets die je al hebt automatisch geupdate naar de nieuwe stats of moet je hem opnieuw farmen?quote:Op maandag 9 november 2015 12:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niets te klagen hierIk ben benieuwd voor 2.4, kan ik Jade set weer gebruiken zo te zien
Gaf me 4x achter elkaar homing pads of iets dergelijks, crap shoulder legendary.quote:Op maandag 9 november 2015 12:21 schreef Teeno het volgende:
[..]
Even Kadala lief aankijkenIk krijg momenteel ook bijzonder weinig op T7
erges in januariquote:Op maandag 14 december 2015 13:54 schreef Monolith het volgende:
Wanneer kunnen we die patch verwachten eigenlijk?
Dat is juist leuk om te zienquote:Op maandag 14 december 2015 17:21 schreef DarkY.NL het volgende:
En ook geen "oh jammer, rip" meldingen meer als ik chars ingame suicide
Hoeveel duizenden?quote:Op woensdag 16 december 2015 08:49 schreef kovenant het volgende:
ik moet zeggen dat drops voor set items en via kadala echt heel erg laag is afgelopen 2 weken.
heb duizenden bloodshards ingeleverd en niet 1 set item.
denk 4-5kquote:
Valt nog meequote:Op woensdag 16 december 2015 10:48 schreef kovenant het volgende:
[..]
denk 4-5k
voorheen had ik per paar honder bloodshards toch wel 1 set item (of ik hem nou kan gebruiken of niet:P)
Dit dus waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Monolith het volgende:
Ik hoorde laatst dat het nieuwe seizoen weer bijna gaat beginnen. Ga het vast wel weer even spelen om het na een paar weken ook wel weer zat te zijn.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Monolith het volgende:
Ik hoorde laatst dat het nieuwe seizoen weer bijna gaat beginnen. Ga het vast wel weer even spelen om het na een paar weken ook wel weer zat te zijn.
Ik speel al gigantisch lang met mijn DH met een M6 build, zeker nu met focus+restraint als ringen, ik red het er toch aardig meequote:Op donderdag 7 januari 2016 13:08 schreef Monolith het volgende:
Ik zie dat er nu een melee DH set is en dat anders Marauders weer een leuke nieuwe speelstijl biedt, dus ik denk dat ik maar weer eens voor de good-old DH ga.
Oh je kon er vast nog prima mee spelen, maar een beetje variatie is ook niet weg. De vorige season heb ik dus zo'n seven sided strike monk gespeeld. DH blijft toch wel m'n favoriet en aangezien de 'bonus set' in season die Melee DH set is en M6 met manticore en andere nieuwe items wel weer leuke variatie biedt, ga ik DH spelen met die als uiteindelijke doelbuild.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik speel al gigantisch lang met mijn DH met een M6 build, zeker nu met focus+restraint als ringen, ik red het er toch aardig mee![]()
(plus dat ik M6 gewoon ontzettend lekker vind spelen)
Klopt, variatie is altijd wel fijn. Ik gebruik m'n seasonal DH's dan ook om een beetje te experimenteren met wat andere builds in dat geval.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh je kon er vast nog prima mee spelen, maar een beetje variatie is ook niet weg. De vorige season heb ik dus zo'n seven sided strike monk gespeeld. DH blijft toch wel m'n favoriet en aangezien de 'bonus set' in season die Melee DH set is en M6 met manticore en andere nieuwe items wel weer leuke variatie biedt, ga ik DH spelen met die als uiteindelijke doelbuild.
plezier hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zo...nieuwe laptop... Diablo 3 draait als een zonnetje. Begreep dat morgen het nieuwe seizoen begint? Zal een weer wat gaan spelen om te kijken of het me weer trekt. Iemand tips?
Je kan zien bij Vraagteken welke rolls je ervoor terug kan krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je bij de Mystic een eigenschap 'rerolled', heb je daar dan ook nog enige invloed op? Maakt het bijvoorbeeld uit welke eigenschap je kiest om te verwijderen bijvoorbeeld? Als ik een crap eigenschap als 'extra gold' wil verwijderen krijg ik daar altijd andere crap voor terug namelijk
Mooi, dan slinger ik hem weer eens aan... Denk op de PS4.quote:
Yup omdat die non season spelers huilies zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag dat seasonal only legendaries weg zijn? Wacht nog steeds wel tot morgen met spelen, want seasonal blijft leuker.
Ja echt hequote:Op donderdag 14 januari 2016 18:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup omdat die non season spelers huilies zijnmaar wij hebben nu season only stash space
waar de non season spelers natuurlijk ook over aan het huilen zijn
Class sets kan je ook erbuiten krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt hefilthy casuals. Maar er zijn wel seasonal journey rewards toch? Een class set ook dacht ik.
edit: die class set is firebird zie ik voor wiz. Maar die kun je ook gewoon krijgen buiten de rewards om toch?
Ah op die manier. Mjah wel handig opzich, maar niet echt nodig dus. Extra stash space is wel fijn, maar er is geen echte reden om seasonal te gaan dan nog.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Class sets kan je ook erbuiten krijgen natuurlijk![]()
Maar dit helpt je starten op T6 ipv T1 zeg maar... En er zijn journey rewards... De eerste is dus 2p van je class set en daarna krijg je stash space enzo
En toch vind ik de stash space wel goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Behalve dan het opnieuw beginnen, tegelijk met anderen, met verse ranglijst en characters. Dat maakt het voor mij alsnog leuker dan non season.
Kut das waar ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:38 schreef Xeneonic het volgende:
[..]
5 uur.
Europe: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. CET
Officiele bron.
ach...ben pas rond 4 uur thuis. Dan nog FF andere spel doen. Mooi daarna beginnenquote:
Monk is volgend seizoen lang niet zo goed als afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zo..nieuw season gestart? Zijn er nog classes OP? Vind nog steeds Monk lekker spelen...maar als.er OP classes zijn dan doe ik die liever haha
Dat zat ik ook al te doen rond die tijdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:32 schreef ImMaxa het volgende:
Begonnen met een Barbarian. Nog redelijk in het begin, lvl 25 nu. Maar zag ook al iemand van de Fok clan die nu al op grift lvl 45 rondrende. Heb ik tijdens het hele vorige season niet eens gehaald.
Welke crusader build is OP gemaakt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:26 schreef aspi het volgende:
[..]
Monk is volgend seizoen lang niet zo goed als afgelopen seizoen.
OP is duidelijk de crusader, maar dat moet je echt leuk vinden. Ook de LoN WD schijnt erg goed te zijn.
Het zit alleen iets dichterbij dan afgelopen seizoen, ik ga zelf voor de Demon hunter, die heb ik al een tijd niet gedaan.
Volgens mij werkt die nog wel ja. Ik begin in ieder geval gewoon met de melee DH omdat je die set makkelijk kunt krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:38 schreef Ferdii het volgende:
Wat is dit seizoen lekker voor speed grifts?![]()
Werkt DH met multi shot nog steeds?
Dat is best kansloos eigenlijk, een season duurt maanden waarom moet het dan allemaal weer zo simpel gemaakt wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wel ziek hoor met die season dat je gratis set krijgt.
2 pieces direct als je 70 bent, dan 2 pieces als je Zoltan Kulle op T2 of hoger doet en nog eens 2 pieces wanneer je grift 20 of hoger solo doet.
Loop nu al met 6 piece firebird na een avondje spelen
Mjah het scheelt wel dat het maar 1 specifieke set is en op maar 1 character. Als je hierna een alt maakt krijg je die bonus niet nog een keer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is best kansloos eigenlijk, een season duurt maanden waarom moet het dan allemaal weer zo simpel gemaakt worden
Ja, ik weet niet precies wat de beste sets zijn voor wizards, ik heb altijd een barb gespeeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah het scheelt wel dat het maar 1 specifieke set is en op maar 1 character. Als je hierna een alt maakt krijg je die bonus niet nog een keer.
En voor Wiz kreeg ik de Firebird. Die is prima om mee te beginnen, maar wil later toch Delsere.
Immortal kings is dacht ik wel redelijk viable op hoge grifts. Barbarian krijgt de .. of the Earth set cadeau, die met de earthquake. Is denk ik wel vergelijkbaar, daarmee kun je prima T6 doen alleen je gaat er niet zo snel in de top grift lijst mee komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet precies wat de beste sets zijn voor wizards, ik heb altijd een barb gespeeld.
maar toch het maakt het wel gelijk een stuk makkelijker.
is het vergelijkbaar met de immortal king set van barbs ? dat is ook een beginner set.
Dit ja, alhoewel het wel makkelijker maakt om weer te beginnen maar liever gewoon alles zelf zoekenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is best kansloos eigenlijk, een season duurt maanden waarom moet het dan allemaal weer zo simpel gemaakt worden
Immortal king zit je rond de GR40-45 , gebruik zelf een waste set met dustdevil build en doe er atm 50-55 mee en torment10 smelt dan weg als sneeuw voor de zon, maar die is nog niet optimaal qua stats dus gaat nog wel hoger.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Immortal kings is dacht ik wel redelijk viable op hoge grifts. Barbarian krijgt de .. of the Earth set cadeau, die met de earthquake. Is denk ik wel vergelijkbaar, daarmee kun je prima T6 doen alleen je gaat er niet zo snel in de top grift lijst mee komen.
Die heb ik idd ook gespeeld, die whirlwind set met die twee wapens. Bul'Kathos oid. Speelt idd goed. Immortal Kings was toen fijn met Hammer of the Ancients.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Immortal king zit je rond de GR40-45 , gebruik zelf een waste set met dustdevil build en doe er atm 50-55 mee en torment10 smelt dan weg als sneeuw voor de zon, maar die is nog niet optimaal qua stats dus gaat nog wel hoger.
earthquake is ook wel een viable build voor om torment 50+ te doen
Daarom een beetje jammer dat je ze simpel krijgt met seasons, maarja niks aan te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik idd ook gespeeld, die whirlwind set met die twee wapens. Bul'Kathos oid. Speelt idd goed. Immortal Kings was toen fijn met Hammer of the Ancients.
Mjah idd met earthquake kom je ook best een eind. Kun je direct gewoon T6 en hoger group rifts doen.
Twee dagen bezig met de nieuwe season en alweer bijna para 300. Met die 'gratis' set op season voor wat achievements heb je zo genoeg mensen die grifts op lvl 50 of hoger aan kunnen en dan schiet je omhoog.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik speel sinds vorige week dit spel op aanraden van vrienden. Ik sla dit season even over want moest al opnieuw beginnen en had geen zin om direct weer opnieuw te beginnen.
Ik ben nu lvl 70 en paragon ook iets boven de 70, gaat lekker snel als je met hoge vrienden speelt
Zo, netjesquote:Op zondag 17 januari 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee dagen bezig met de nieuwe season en alweer bijna para 300. Met die 'gratis' set op season voor wat achievements heb je zo genoeg mensen die grifts op lvl 50 of hoger aan kunnen en dan schiet je omhoog.
Earth kom je best wel hoog mee hoor???quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Immortal kings is dacht ik wel redelijk viable op hoge grifts. Barbarian krijgt de .. of the Earth set cadeau, die met de earthquake. Is denk ik wel vergelijkbaar, daarmee kun je prima T6 doen alleen je gaat er niet zo snel in de top grift lijst mee komen.
Oh nice top 100. Grats!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Earth kom je best wel hoog mee hoor???
[ afbeelding ]
Ja het is veranderd.. Alle sets die je meteen krijgt zijn veranderdquote:Op maandag 18 januari 2016 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nice top 100. Grats!
Maar is die veranderd nu? Want vorige patch was het echt de laagste set toch? Daarvoor was die wel weer beter kon ik me herinneren. Toen was iedereen die earth build + lut socks.
True. Firebird voelde wel minder veranderd aan alleen. Die meteor is er nog steeds net als de damage over time. Maar hij is sowieso wel anders ja en ook een stuk sterker.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het is veranderd.. Alle sets die je meteen krijgt zijn veranderd
Welke class en set heb je? Sommige zijn best lastig of moet je geluk hebben met de spawns.quote:Op maandag 18 januari 2016 02:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Die set dungeonhet lukt maar niet.
Wel leuk dat je die set items krijgt, ik liep met twee set items en verder vooral rare gear met gemak Torment II.
what the hell, dat heb ik vorig seizoen niet eens gehaald..quote:Op maandag 18 januari 2016 08:30 schreef Lhyanna het volgende:
Ik dacht, laat ik ook weer rustig beginnen met Diablo dit seizoen. Een weekend verder en de schade is Paragon 500... Ik kan dit spel ook niet normaal spelen
Ik speel het 1e weekend altijd te hard eigenlijk... P556quote:Op maandag 18 januari 2016 08:30 schreef Lhyanna het volgende:
Ik dacht, laat ik ook weer rustig beginnen met Diablo dit seizoen. Een weekend verder en de schade is Paragon 500... Ik kan dit spel ook niet normaal spelen
Wat is je diablo naam? Ik heb er een paar van hier in mn friendlist. Toen ik voor het laatst keek was ik nog de hoogste ^^quote:Op maandag 18 januari 2016 08:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik speel het 1e weekend altijd te hard eigenlijk... P556
Ik was vorig seizoen gestopt toen ik rond de 550 was. Dit is voor mij ook aardig absurdquote:Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef kovenant het volgende:
[..]
what the hell, dat heb ik vorig seizoen niet eens gehaald..
Dit was het enige weekend tot eind maart volgens mij, dat ik niks te doen had. Mazzel dat precies nu het seizoen begonquote:Op maandag 18 januari 2016 08:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
340 pas. Jullie hebben geen leven blijkbaar.
Veel spelen, geluk hebben met een goed wapen en dan nog meer spelen. Op Grift 50+ gaat de XP voor paragon <500 zo snel. Volgens mij kreeg ik op 400 nog 10 paragon levels per rift.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:51 schreef muhahaha het volgende:
550 en dat zonder de XP gem... Hoe de hell doe je dat.
Mitchels#2403quote:Op maandag 18 januari 2016 08:49 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Wat is je diablo naam? Ik heb er een paar van hier in mn friendlist. Toen ik voor het laatst keek was ik nog de hoogste ^^
Maar ik ben op tijd gestopt, vandaag gewoon weer werken
[..]
Ik was vorig seizoen gestopt toen ik rond de 550 was. Dit is voor mij ook aardig absurd
Gister waren we 60s aan het doen met 4x dpsquote:Op maandag 18 januari 2016 08:51 schreef muhahaha het volgende:
550 en dat zonder de XP gem... Hoe de hell doe je dat.
Precies, wij deden gisteren nog wat 4-mans runs en dat was enkel nog op Grift 50 à 4-5 minuten per run, maar dan schieten de para lvls zo rond de 250 nog steeds met iets van 7 of 8 per run omhoog.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:02 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Veel spelen, geluk hebben met een goed wapen en dan nog meer spelen. Op Grift 50+ gaat de XP voor paragon <500 zo snel. Volgens mij kreeg ik op 400 nog 10 paragon levels per rift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |