Dan is skachterboi ineens het beste nummer ooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Avril Lavigne is nou denk ik typisch zo'n artiest waarvan de albumverkopen weer eens iets gaan doen wanneer ze overlijdt.
quote:Als je bedenkt dat oneffenheden in de huid permanent en onveranderlijk zijn vanaf je geboorte tot aan je dood, is dit het onbetwistbare bewijs dat Avril is vervangen door een dubbelganger.
Geen speld tussen te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
http://t.co/OZMNd82RdO
Volgens een brazilliaanse site is dit gebeurd en ik vond dat wel erg BNW
Maar het kan wel eens waar zijn
grondlegger van de poppunk ditdatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan is skachterboi ineens het beste nummer ooit.
Kijk naar die steen mên, als je bedenkt dat oneffenheden in steen permanent en onveranderlijk zijn, is dit het onbetwistbare bewijs dat Avril is vervangen door een dubbelganger.quote:
*zoeken gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:49 schreef Tchock het volgende:
Het schijnt dat de Avril Lavigne-lookalike omkwam bij een auto-ongeluk en daarna vervangen is door Avril Lavigne. Je kunt aanwijzingen daartoe vinden in teksten van de Beatles.
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis hier een beetje de rol van deze dame in:
[ afbeelding ]
Gequote voordat de Illuminati deze post wissen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben niet zo van de BNW normaal gesproken maar dit klinkt wel érg plausibel.
Vanaf nu ga ik deze stelling keihard verdedigen tot ik er dood bij neer val.
Jij bent een echte Illuminatiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben niet zo van de BNW normaal gesproken maar dit klinkt wel érg plausibel.
Vanaf nu ga ik deze stelling keihard verdedigen tot ik er dood bij neer val.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]!
Jij gelooft ook echt wat ze zeggen op de TV? MSM indoctrinatie, mak lammetje.
Sita uit Starmakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.
Omdat ze dood is...duhquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
avril lavigne heb ik al jaren niks meer van gehoord eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
avril lavigne heb ik al jaren niks meer van gehoord eigenlijk
Let eens op de datum en tijd: 15:47, 1+(5-4=)1=2 en 7 = 27, de leeftijd dat zo vele andere rockgoden en -godinnen het leven lieten.quote:wo 01 apr 2015, 15:47
Avril Lavigne heeft ziekte van Lyme
van onze redactie
Zangeres Avril Lavigne (30), die al enige tijd kampt met gezondheidsproblemen, heeft eindelijk onthuld wat haar mankeert. Ze lijdt aan de ziekte van Lyme.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ekte_van_Lyme__.html
Dit schoot ook gelijk door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja, iemand die (al dan niet onder invloed van drugs of andere middelen) met Chad Kruger trouwt, kan natuurlijk nooit de indepente powerwoman zijn die ze voorspiegelde te zijn.
EN HOE KOMT DAT???quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Sita! Hoor je nooit meer wat van he? Nou ja, nu omdat Loveless een pic van haar plaatste.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:49 schreef Tchock het volgende:
Het schijnt dat de Avril Lavigne-lookalike omkwam bij een auto-ongeluk en daarna vervangen is door Avril Lavigne. Je kunt aanwijzingen daartoe vinden in teksten van de Beatles.
zelf heeft hij tegenbewijsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:20 schreef spierbal het volgende:
Als dit waar is, dan leeft Chad Kroeger echt in een groot leugen haha.
Ik wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Ik heb dat wel een beetje bij Marshall Mathers eigenlijk.
Eminem heeft een verjongingskuur ondergaan!quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen.
Youtube en de rest van het web staan vol met verhalen dat de Eminem van nu een kloon is.
Iets ander dan iemand die er erg op lijkt.
Google maar eens op 'Eminem clone'
Wat is het internet toch een mooi syfy boek
Wat een eng jochie. Met zijn hoofd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:06 schreef Divje het volgende:
Eminem heeft een verjongingskuur ondergaan!
Zo'n hoofd die je over een paar maanden op het nieuws ziet voorbij komen bij een schietpartij.quote:
Er is wel iets mis ja. Kon m'n vinger er niet op leggen maar nu is 't helemaal duidelijk!quote:
Niet. Het gras is niet zwart. bezaaid met paarse rozen. en er staat geen piano.quote:
Dat was ook al de eerste stap naar beneden vergeleken met het werk van voor haar carriere. Complicated was nog wel een aardig nummer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:35 schreef Copycat het volgende:
Dat Sk8erboy was toch ook enorm bubblegummy-pop? Gemaakt alternatief, en erg gelikt marketingmutsje.
Maar nu is ze dood.
Ze deed ook al iets voor haar carrière? Ik heb er nooit iets aan gevonden. De Britney Spears van de pubers die zich afzetten. Maar ik behoorde ook nooit tot de doelgroep.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:39 schreef Beathoven het volgende:
Dat was ook al de eerste stap naar beneden vergeleken met het werk van voor haar carriere. Complicated was nog wel een aardig nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |