Dan is skachterboi ineens het beste nummer ooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Avril Lavigne is nou denk ik typisch zo'n artiest waarvan de albumverkopen weer eens iets gaan doen wanneer ze overlijdt.
quote:Als je bedenkt dat oneffenheden in de huid permanent en onveranderlijk zijn vanaf je geboorte tot aan je dood, is dit het onbetwistbare bewijs dat Avril is vervangen door een dubbelganger.
Geen speld tussen te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
http://t.co/OZMNd82RdO
Volgens een brazilliaanse site is dit gebeurd en ik vond dat wel erg BNW
Maar het kan wel eens waar zijn
grondlegger van de poppunk ditdatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan is skachterboi ineens het beste nummer ooit.
Kijk naar die steen mên, als je bedenkt dat oneffenheden in steen permanent en onveranderlijk zijn, is dit het onbetwistbare bewijs dat Avril is vervangen door een dubbelganger.quote:
*zoeken gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:49 schreef Tchock het volgende:
Het schijnt dat de Avril Lavigne-lookalike omkwam bij een auto-ongeluk en daarna vervangen is door Avril Lavigne. Je kunt aanwijzingen daartoe vinden in teksten van de Beatles.
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis hier een beetje de rol van deze dame in:
[ afbeelding ]
Gequote voordat de Illuminati deze post wissen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben niet zo van de BNW normaal gesproken maar dit klinkt wel érg plausibel.
Vanaf nu ga ik deze stelling keihard verdedigen tot ik er dood bij neer val.
Jij bent een echte Illuminatiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben niet zo van de BNW normaal gesproken maar dit klinkt wel érg plausibel.
Vanaf nu ga ik deze stelling keihard verdedigen tot ik er dood bij neer val.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]!
Jij gelooft ook echt wat ze zeggen op de TV? MSM indoctrinatie, mak lammetje.
Sita uit Starmakerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch een deelneemster aan een of andere Idolstoestand? Ben haar naam even kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |