Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:36 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Spraken ze over of ik zag het op facebook. Maar ik heb die wederhelften op de uni nooit gezien.
On-topic: wordt downdaten door vrouwen meer en makkelijker gedaan op datingsites vergeleken met real-life of is dit geen gunstige plek daarvoor?
Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.
Veel vrouwen zullen dus wel moeten, als ze aan de man willen geraken.
MILFS!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.
Heb ik ook gelezen, Utrecht was het beste: iets van 130 vrouwen op 100 mannen. Ik hoop dat ik binnenkort ook aan de beurt ben. Nu kunnen ze niet meer om me heen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.
Veel vrouwen zullen dus wel moeten, als ze aan de man willen geraken.
Zo was dat nog niet in mijn tijd, opa spreekt hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:20 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriendengroep is anders gemengd HBO/WO/Afgestudeerd.
Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef Fripsel het volgende:
MBO'ers zitten er ook bij bedenk ik me net
Nee die zijn zoals mijn buurman en hebben geen opleidingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.
Vandaag m'n datingsite accounts op inactief gezet, eerst maar eens aankijken hoe het allemaal gaat lopen met hitkrantmeisje. Zonder afleiding van nieuwe matches / gras groener aan andere kant etc.
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het lijkt me dat het verschil 'belangrijker' is op jongere leeftijd. Zodra je wat ouder wordt boeit het verschil tussen HBO / WO niet echt naar mijn mening en is algemene ontwikkeling / carriere een stuk belangrijker.
Als je nog studeert begeef je je als HBO'er weer in een ander milieu dan een WO'er..
Je bent dus een mannelijke golddigger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
Dit dus..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent dus een mannelijke golddigger.
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent dus een mannelijke golddigger.
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:49 schreef Gijlebeer het volgende:
Vrouwen moet gewoon in hun profiel aangeven: "Ik date ook met sukkels die met moeite hun gamma-studie hebben afgemaakt." Dan weet ik waar ik aan toe ben. Gelukkig heb ik al aan een ingenieurs-bureau stage gelopen. Vrouwelijke ir's.Maar weinig vrouwen jammer genoeg tegengekomen. Overheid waren ook weinig vrouwen te bekennen op mijn afdeling, maar die werkten te kort, waren te oud of te dik, dus daar was ik niet in geïnteresseerd.
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren. PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
Mogelijk dat ze goed tegen stress kan, openstaat voor een uitdaging, interessant vakgebied, verantwoordelijkheid neemt, onafhankelijk is etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Yesse het volgende:
Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?
Zegt me niks, ik zit niet op hbo te wachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren.
Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt:quote:PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.
Is toch juist handig voor mijn zoektocht?quote:Ik heb niet het idee dat een datingsite daar toegevoegde waarde bij had. Sommige datingsites lijken me juist averechts te werken aangezien daar direct zichtbaar is wat je hoogste opleiding is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.
Ehm, even een gekke vraag, maar als jij zelf hoogopgeleid bent (ingenieur?) waarom vraag je dan naar vrouwen die downdaten? Dan zit jij toch op hetzelfde niveau? Wat ik zo lees kom je niet direct als een catch over,maar wellicht vergis ik me daarin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
Gewoon elkaars type niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:48 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt:Waarom heb je haar niet kunnen behouden?
Ja, dan kunnen ze ook gelijk zien dat je nog bezig bent met je pretstudie op je 30e. Zal vast wel helpen.quote:[..]
Is toch juist handig voor mijn zoektocht?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |