abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156545864
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 43% gewijzigd door DancingPhoebe op 02-10-2015 12:17:53 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:13:17 #2
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156545938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:36 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

[..]

Spraken ze over of ik zag het op facebook. Maar ik heb die wederhelften op de uni nooit gezien.
On-topic: wordt downdaten door vrouwen meer en makkelijker gedaan op datingsites vergeleken met real-life of is dit geen gunstige plek daarvoor?
Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.

Veel vrouwen zullen dus wel moeten, als ze aan de man willen geraken.
pi_156545948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.

Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:15:04 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156545967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.
MILFS!

Overigens ben ik zelf ook hooggeleid, G.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:16:03 #5
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156545985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen, Utrecht was het beste: iets van 130 vrouwen op 100 mannen. Ik hoop dat ik binnenkort ook aan de beurt ben. Nu kunnen ze niet meer om me heen!
pi_156546055
Het lijkt me dat het verschil 'belangrijker' is op jongere leeftijd. Zodra je wat ouder wordt boeit het verschil tussen HBO / WO niet echt naar mijn mening en is algemene ontwikkeling / carriere een stuk belangrijker.

Als je nog studeert begeef je je als HBO'er weer in een ander milieu dan een WO'er..
pi_156546076
Mijn vriendengroep is anders gemengd HBO/WO/Afgestudeerd.
pi_156546100
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:20 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriendengroep is anders gemengd HBO/WO/Afgestudeerd.
Zo was dat nog niet in mijn tijd, opa spreekt hier. ;(
pi_156546131
MBO'ers zitten er ook bij bedenk ik me net :P
pi_156546147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef Fripsel het volgende:
MBO'ers zitten er ook bij bedenk ik me net :P
Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.

Vandaag m'n datingsite accounts op inactief gezet, eerst maar eens aankijken hoe het allemaal gaat lopen met hitkrantmeisje. Zonder afleiding van nieuwe matches / gras groener aan andere kant etc.
pi_156546220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.

Vandaag m'n datingsite accounts op inactief gezet, eerst maar eens aankijken hoe het allemaal gaat lopen met hitkrantmeisje. Zonder afleiding van nieuwe matches / gras groener aan andere kant etc.
Nee die zijn zoals mijn buurman en hebben geen opleiding :+ maar zelfs daar kan ik prima mee overweg en oen we regelmatig wat leuks mee.

In zijn geval is hij bijvoorbeeld best intelligent maar hij heeft gewoon een verknipte jeugd/opvoeding gehad, als je daar doorheen prikt is het een prima vent :) z'n vriendin hetzelfde verhaal. Niet zo heel intelligent maar wel sociaal heel sterk waardoor ze toch leuk gezelschap is :)

Mja dat vind ik dus. Opleidingsniveau hoeft voor mij niks te zeggen.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:31:09 #12
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546296
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het lijkt me dat het verschil 'belangrijker' is op jongere leeftijd. Zodra je wat ouder wordt boeit het verschil tussen HBO / WO niet echt naar mijn mening en is algemene ontwikkeling / carriere een stuk belangrijker.

Als je nog studeert begeef je je als HBO'er weer in een ander milieu dan een WO'er..
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
pi_156546312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
Je bent dus een mannelijke golddigger.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:33:17 #14
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156546334
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit dus..
Fuck the EBU
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:33:43 #15
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546339
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
pi_156546358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:41:49 #17
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:49 schreef Gijlebeer het volgende:
Vrouwen moet gewoon in hun profiel aangeven: "Ik date ook met sukkels die met moeite hun gamma-studie hebben afgemaakt." Dan weet ik waar ik aan toe ben. Gelukkig heb ik al aan een ingenieurs-bureau stage gelopen. Vrouwelijke ir's. :9~ Maar weinig vrouwen jammer genoeg tegengekomen. Overheid waren ook weinig vrouwen te bekennen op mijn afdeling, maar die werkten te kort, waren te oud of te dik, dus daar was ik niet in geïnteresseerd.
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:43:06 #18
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546566
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
pi_156546625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren. PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.

Ik heb niet het idee dat een datingsite daar toegevoegde waarde bij had. Sommige datingsites lijken me juist averechts te werken aangezien daar direct zichtbaar is wat je hoogste opleiding is.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:46:28 #20
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546630
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Yesse het volgende:
Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?
Mogelijk dat ze goed tegen stress kan, openstaat voor een uitdaging, interessant vakgebied, verantwoordelijkheid neemt, onafhankelijk is etc.
pi_156546641
Als je het zo neertypt kom ik wel heel slecht uit de verf _O- dikke studievertraging, nog niks afgerond, geen berg geld en geen werk. -O-

Misschien dat ik er daardoor ook wel minder waarde aan hecht :)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:48:41 #22
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156546671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren.
Zegt me niks, ik zit niet op hbo te wachten.
quote:
PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.
Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt: :9~ Waarom heb je haar niet kunnen behouden?
quote:
Ik heb niet het idee dat een datingsite daar toegevoegde waarde bij had. Sommige datingsites lijken me juist averechts te werken aangezien daar direct zichtbaar is wat je hoogste opleiding is.
Is toch juist handig voor mijn zoektocht?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:51:09 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156546713
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

[..]

Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Ehm, even een gekke vraag, maar als jij zelf hoogopgeleid bent (ingenieur?) waarom vraag je dan naar vrouwen die downdaten? Dan zit jij toch op hetzelfde niveau? Wat ik zo lees kom je niet direct als een catch over,maar wellicht vergis ik me daarin.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156546715
Ik begin te vermoeden dat je keihard aan het trollen bent, maar ik neem het risico.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:48 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt: :9~ Waarom heb je haar niet kunnen behouden?
Gewoon elkaars type niet, kan gebeuren.

quote:
[..]

Is toch juist handig voor mijn zoektocht?
Ja, dan kunnen ze ook gelijk zien dat je nog bezig bent met je pretstudie op je 30e. Zal vast wel helpen.
pi_156546775
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')