abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156849282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja dan ga je je aanleren om wel eens een koekje of stukje chocola of wat dan ook te pakken
gewoon iets lekkers

heb je geen zin of ben je zo bang dat je weer aankomt dat je niet durft..dat zijn nl 2 heel verschillende dingen.

en pizza is goed..lekker!
Ik heb geen zin.. En dat beangstigd me juist, want ik ben normaal gesproken gek op eten :@
pi_156849382
geen zin.....daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he :D geef mij maar wat van jou geen zin dan, krijg jij iets van mijn "heeft altijd zin in eten"
pi_156849413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen zin.....daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he :D geef mij maar wat van jou geen zin dan, krijg jij iets van mijn "heeft altijd zin in eten"
Ja daarom ben ik er ook zo door overdondert ofzo :') hoe kan ik nou van fattie die alles in d'r mond stopt naar iemand gaan die als ze zo doorgaat wel heel dicht bij ondergewicht komt :')
pi_156849945
mischien heb je gewoon een harde reset nodig :P
pi_156850638
Lijkt me wel lastig als het iets is wat zo diep zit (psychologisch). In praktijk is het heel makkelijk natuurlijk, je valt nog af dus je eet onder onderhoud. Er is ruimte voor iets extra's.. waarom jezelf dan niet verwennen met iets lekkers?

Ik heb deze week 2x een avond chips gegeten, dinsdagavond vanwege voetbal en gisteravond omdat de rest van de zak nog op tafel lag (wat een kut smoes he?:') ) Daardoor ben je echt niet gelijk weer een fatty. Wel kansloze kcal's maar ach... als je zoals de meeste van ons hier al geruime tijd goed bezig bent.. dan mag dat echt wel een keer hoor!

En daarbij, té dun vind ik dus echt geen reet aan.. ;)
pi_156850679
Ik heb chips op dit weekend. En een wafel bij U2, want ja in belgie, Belgische suikerwafels O+

Dus daar zit het probleem niet echt in. Heb net lunch gemaakt. Zet het naast me weg en doe er nu al n uur over om het op te eten :') ik weet echt niet wat het is.
pi_156850827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mooi dat je het merkt voor het echt uit de hand loopt!

Mijn moeder is gewichtsconsulente. Uit haar verhalen begrijp ik altijd dat de meeste mensen wel snappen hoe het moet, maar dat iemand om te sparren over dingen die je moeilijk vind/waar je tegen aanloopt (bijvoorbeeld emotie eten, of geen zin om te sporten, of geen zin om een gezonde maaltijd te koken) heel erg bevordelijk kan werken.

En dat kan van alles en iedereen zijn, in mijn geval vind ik dit forum voldoende, sommige zullen er juist een naaste bij betrekken etc. :)
Was jouw moeder niet juist degene die nare opmerkingen maakte over jouw gewicht? Zou ze als gewichtsconsulente niet juist beter moeten weten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156850888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was jouw moeder niet juist degene die nare opmerkingen maakte over jouw gewicht? Zou ze als gewichtsconsulente niet juist beter moeten weten?
Jawel klopt wel. Alleen tja onze moeder-dochter band is gewoon wat complex geloof ik. Ik ben er wel echt van overtuigt dat ze goed is in wat ze doet, alleen op dat gebied werkt het gewoon niet tussen ons.

Ze reflecteerd haar eigen ervaringen teveel op mij, en het is denk ik een beetje mijn moeders manier om een teleurstelling bij mij te willen voorkomen. Ik sta erom bekend om m'n eigen lat te hoog te leggen, ook weer stukje opvoeding maar ook karakter enzo..
pi_156850968
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jawel klopt wel. Alleen tja onze moeder-dochter band is gewoon wat complex geloof ik. Ik ben er wel echt van overtuigt dat ze goed is in wat ze doet, alleen op dat gebied werkt het gewoon niet tussen ons.

Ze reflecteerd haar eigen ervaringen teveel op mij, en het is denk ik een beetje mijn moeders manier om een teleurstelling bij mij te willen voorkomen. Ik sta erom bekend om m'n eigen lat te hoog te leggen, ook weer stukje opvoeding maar ook karakter enzo..
Hmm vervelend. Ik herken er wel een kléin beetje in, mijn moeder neemt ook nooit een blad voor de mond om te zeggen als ik een kilootje ben aangekomen of aan een pukkel gekrabt heb of ze een truitje niet leuk vindt staan. Maar dat is meer gewoon de eerlijkheid van een moeder, die je van anderen niet kan verwachten.

Als ze weet dat lichaamsbeeld bij jou een gevoelig ding is, zou ze daar geen opmerkingen over moeten maken.
Maar goed, goed dat je in ieder geval weet waar het vandaan komt en het zo kunt relativeren ^O^

Ik ben zwaarrr al de hele week. Ik hoop dat het gewoon nog veel vocht is van de spierpijn na de marathon. Vorig jaar had ik echt een mega 'treat-yoself' week na de marathon, maar nu heb ik me echt ingehouden dus het is niet eerlijk! Ren je 42 fokking kilometers en word je daar zwaarder van :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156851006
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm vervelend. Ik herken er wel een kléin beetje in, mijn moeder neemt ook nooit een blad voor de mond om te zeggen als ik een kilootje ben aangekomen of aan een pukkel gekrabt heb of ze een truitje niet leuk vindt staan. Maar dat is meer gewoon de eerlijkheid van een moeder, die je van anderen niet kan verwachten.

Als ze weet dat lichaamsbeeld bij jou een gevoelig ding is, zou ze daar geen opmerkingen over moeten maken.
Maar goed, goed dat je in ieder geval weet waar het vandaan komt en het zo kunt relativeren ^O^

Ik ben zwaarrr al de hele week. Ik hoop dat het gewoon nog veel vocht is van de spierpijn na de marathon. Vorig jaar had ik echt een mega 'treat-yoself' week na de marathon, maar nu heb ik me echt ingehouden dus het is niet eerlijk! Ren je 42 fokking kilometers en word je daar zwaarder van :(
Vocht en extra spiermassa lijkt me het meest logische? :)

En ik denk dat mijn moeder op dat moment niet doorhad hoe erg ze er mee kwetste en wat er nou echt onder die harde buitenkant zit. Gelukkig lijkt mijn pa tot haar doorgedrongen te zijn.
pi_156851114
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Vocht en extra spiermassa lijkt me het meest logische? :)

En ik denk dat mijn moeder op dat moment niet doorhad hoe erg ze er mee kwetste en wat er nou echt onder die harde buitenkant zit. Gelukkig lijkt mijn pa tot haar doorgedrongen te zijn.
Ah, lief dat je vader er met haar over gepraat heeft.

Ja vocht zal wel kunnen, je eet natuurlijk ook veel koolhydraten van tevoren en zowel de week vóór de marathon als na train je steeds minder. Dus ik zal ook wel iets teveel gegeten hebben, maar dat zet niet ineens 2kg vet aan hoop ik :P Spierpijn schijnt wel tot extra gewicht te lijden, extra spiermassa lijkt me sterk? Volgens mij breek je alleen maar af tijdens zo'n race. Nouja.. zaterdag mijn verjaardag vieren en dan mag ik nog even 'ik verdien het' denken en de andere dagen weer back on track ;)
pi_156862665
Protip: niet te vaak curry eten.

Ik had de afgelopen twee weken honger als een malle, kom ik er nu achter dat kurkuma (wat ik veelvuldig heb gebruikt) eetlustopwekkend werkt. :')_
pi_156863059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Protip: niet te vaak curry eten.

Ik had de afgelopen twee weken honger als een malle, kom ik er nu achter dat kurkuma (wat ik veelvuldig heb gebruikt) eetlustopwekkend werkt. :')_
Echt?

Ik heb gister kij veel kurkuma op :')
pi_156863371
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Echt?

Ik heb gister kij veel kurkuma op :')
Ja. Zag toevallig vandaag op het werk bij kurkuma tabletten staan dat ze ook de eetlust opwekken. Geen idee of het bij iedereen even goed werkt, maar ik merkte het echt heel erg.
pi_156868994
Fripsel, kan er geen andere oorzaak voor je gebrek aan eetlust zijn, stress bijvoorbeeld?

Gisteren bij de Italiaan geweest, mijn ouders vonden dat ik nu maar moet stoppen met afvallen, dus heb maar tiramisu gegeten. :p
pi_156869722
Lijstje voor vandaag.. niet al te best dagje denk ik :+
We hebben een surprise party waarbij we eerst naar Sushi Today gaan en daarna verder feesten met een Hollands feest. En bij Sushi Today hebben we natuurlijk onbeperkt eten en drinken... :+

Gisteren ook geen eten gemaakt voor vandaag dus dat word improviseren. Iemand een idee wat ik kan halen/maken uit de supermarkt voor na de lunch?! :+ Zo'n maaltijdsalade is ook maar mwah..

L: 2 boterhammen met ham/kaas & eiwittenshake
T: ?????
S: Schouders & buik
D: Sushi Today
T: Bier????????????

[ Bericht 1% gewijzigd door sandertjuh op 16-10-2015 09:10:14 ]
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:33:09 #192
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_156870188
lijstje van vandaag

O: 100 gram havermout + 50 gram eiwit shake en een banaan.
T: 2 quise....wraps met guacamole
L: 2 wraps met 1 kipfilet, griekse yoghurt met knoflook 50 gram quinoa en 20 gram spinazie en 15 gram walnoten
T: 2 wraps met guacamole
D: 2 paprika's gevuld met 200 gram quinoa, 200 gram mager gehakt. en een paprika + tomaten puree
voor slapen 500 gram magere kwark
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:40:58 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156870286
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:33 schreef Ryuuzen het volgende:
lijstje van vandaag

O: 100 gram havermout + 50 gram eiwit shake en een banaan.
T: 2 quise....wraps met guacamole
L: 2 wraps met 1 kipfilet, griekse yoghurt met knoflook 50 gram quinoa en 20 gram spinazie en 15 gram walnoten
T: 2 wraps met guacamole
D: 2 paprika's gevuld met 200 gram quinoa, 200 gram mager gehakt. en een paprika + tomaten puree
voor slapen 500 gram magere kwark
Viessss
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:47:36 #194
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_156870401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Viessss
I know right O+
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_156870632
Hoi
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_156870694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 06:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Fripsel, kan er geen andere oorzaak voor je gebrek aan eetlust zijn, stress bijvoorbeeld?

Gisteren bij de Italiaan geweest, mijn ouders vonden dat ik nu maar moet stoppen met afvallen, dus heb maar tiramisu gegeten. :p
Dat zou misschien we kunnen ja

tiramisu check. Twee keer zo'n bakkie op.

Lijstje van gister:

O: eierkoek met vlokken chai tea latte
T: banaan
L: twee crackers met kaas. Kwark
T: stukje chocola
D: Mexicaanse kipstoof met rijst
T: rest van de reep chocola
S: crossfit
T: twee crackers met kaas

M'n gewicht vannochtend 63,2 :|W
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:14:21 #197
159909 -Peach
Prunus persica
pi_156870742
Verkouden dus trainen ging kak gisteren ;(

O: overnight oats
L: 4x stevig volkoren, kipfilet, komkommer, tomaat, mayo/mosterd
Ts: 2 rijstwafels met houmous, banaan, mandarijn, stukje choco, tucs
D: kalfsaucijs, spruiten
S: UB
T: shake

quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoi
Hoi!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_156872564
Lijstje voor vandaag:

Late O: twee crackers met kaas, chai tea.
L: groenteburger en misschien dat ik nog n croissantjes haal als ik in de stad ben.
D: zelfgemaakte pizza
T: ik heb zin in chipjes :@ maar chips en pizza en croissant is misschien beetje te :@
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:10:13 #199
159909 -Peach
Prunus persica
pi_156896115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:53 schreef Fripsel het volgende:
Lijstje voor vandaag:

Late O: twee crackers met kaas, chai tea.
L: groenteburger en misschien dat ik nog n croissantjes haal als ik in de stad ben.
D: zelfgemaakte pizza
T: ik heb zin in chipjes :@ maar chips en pizza en croissant is misschien beetje te :@
Je wilt toch niet verder afvallen? Ik zie het probleem niet dan.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_156902529
precies, zo erg is het allemaal niet en ik neem niet aan dat je dat elke dag van plan was ;) live a little!! doe ik ook dit weekend (of eigenlijk al een tijdje *) , en geloof me, zo snel kom je niet aan )

En maandag weer opnieuw in het gareel, ff nog wat omlaag in vet percentage zou nl wel fijn zijn.
Was t ff kwijt, maar geloof dat ik wel weer zin heb om te knallen ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')