Ik hoop dat ik niet gemeen of lullig over kom door dit te zeggen maar ik bedoel het goed en ik vind het heel goed dat je het begin gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:18 schreef gniffie het volgende:
Na een lekkere harde terugval ben ik weer begonnen vorige week. In 5 maanden van 96 naar 84 kg gegaan en in 4 weken weer 6 kg erbij gegeten al voelt het alsof ik weer 96 kg weeg..
Heb van die kleine zoute ovalen dropjes gekocht en als mijn bek snoep wil pak ik er een paar van die. 2 kcal per stuk
Nee joh, heb geen depressies of iets. De rem erop gaat bij mij zeer prima ik had vorige maand gewoon ERG veel zin om te eten, kwam net terug van een tof weekje Ibiza en keelontstekingquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet gemeen of lullig over kom door dit te zeggen maar ik bedoel het goed en ik vind het heel goed dat je het begin gemaakt hebt.
Maar als je in 4 weken 6 kg erbij gegeten hebt, is het dan misschien niet een idee om er wat extra hulp bij te zoeken? Van een gewichtsconsulente of diëtiste? Want blijkbaar is die rem erop heel lastig en lijkt het een beetje "alles of niks". Als je dan iemand hebt die een stok achter de deur is, en je wat eerder "tot orde" roept dan zou het bij een volgende terugval (en iedereen heeft wel eens een terugval) misschien wel wat minder uit de hand lopen.
Ooh zoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik denk dat hij of zij bedoeld dat ze niet gelijk alles als aanval opvat...Denk ik
Mooi dat je het merkt voor het echt uit de hand loopt!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:48 schreef Susi het volgende:
Ik kan ook wel een steuntje in de rug gebruiken. Het is maar goed dat de vakantie er op zit en het werkende leven weer op de deur klopt. 2kg erbij in 2 maand.
Inderdaad langzaam opbouwen en kijken wat voor effect het heeft. Eventueel net wat meer avondeten ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
63,4 kg Ik moet meer eten. Schop mijwaarom vind ik dat opeens zo moeilijk?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef sandertjuh het volgende:
Zal wel een bepaalde drempel zijn die je even moet overbruggen. Gewoon langzaam opbouwen en kijken hoe je lichaam daarop reageert, desnoods begin je met 100kcal per dag extra?
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten vanavond.. ik neig naar een vers stokbroodje met biefstuk. Maar dan wel hele dure en lekkere biefstuk![]()
Ik heb geen zin.. En dat beangstigd me juist, want ik ben normaal gesproken gek op etenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja dan ga je je aanleren om wel eens een koekje of stukje chocola of wat dan ook te pakken
gewoon iets lekkers
heb je geen zin of ben je zo bang dat je weer aankomt dat je niet durft..dat zijn nl 2 heel verschillende dingen.
en pizza is goed..lekker!
Ja daarom ben ik er ook zo door overdondert ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen zin.....daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen hegeef mij maar wat van jou geen zin dan, krijg jij iets van mijn "heeft altijd zin in eten"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |