abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156799497
Slecht slecht slecht!

Ga je schamen o|O ~O>
pi_156799550
ja beetje wel he, maar!! ik zit nog steeds onder de 58m (57.9 maar ook dat telt :P)
DUS, ik mag best even een dipje in mijn eten hebben...komt goed...ooit :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:18:55 #153
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_156806119
Na een lekkere harde terugval ben ik weer begonnen vorige week. In 5 maanden van 96 naar 84 kg gegaan en in 4 weken weer 6 kg erbij gegeten al voelt het alsof ik weer 96 kg weeg. :{ .

Heb van die kleine zoute ovalen dropjes gekocht en als mijn bek snoep wil pak ik er een paar van die. 2 kcal per stuk :)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_156807572
In 4 wkn 6 kilo erbij :o hoe?
pi_156824485
Daarvoor moet je aardig door eten denk ik :P
pi_156824569
ja dat denk ik toch!
pi_156825635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:18 schreef gniffie het volgende:
Na een lekkere harde terugval ben ik weer begonnen vorige week. In 5 maanden van 96 naar 84 kg gegaan en in 4 weken weer 6 kg erbij gegeten al voelt het alsof ik weer 96 kg weeg. :{ .

Heb van die kleine zoute ovalen dropjes gekocht en als mijn bek snoep wil pak ik er een paar van die. 2 kcal per stuk :)
Ik hoop dat ik niet gemeen of lullig over kom door dit te zeggen maar ik bedoel het goed en ik vind het heel goed dat je het begin gemaakt hebt.

Maar als je in 4 weken 6 kg erbij gegeten hebt, is het dan misschien niet een idee om er wat extra hulp bij te zoeken? Van een gewichtsconsulente of diëtiste? Want blijkbaar is die rem erop heel lastig en lijkt het een beetje "alles of niks". Als je dan iemand hebt die een stok achter de deur is, en je wat eerder "tot orde" roept dan zou het bij een volgende terugval (en iedereen heeft wel eens een terugval) misschien wel wat minder uit de hand lopen.
pi_156827859
Lijstje:
O: twee crackers met panpan-kaas
L: drie maisboterhammen met filet americain
D: weet ik nog niet, gaan eind vd middag naar de sauna en eten daar. Ik denk een noedelgerecht of anders iets met vis.

S: lesje yoga en zwemmen in het saunacentrum
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:42:33 #159
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_156829174
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik niet gemeen of lullig over kom door dit te zeggen maar ik bedoel het goed en ik vind het heel goed dat je het begin gemaakt hebt.

Maar als je in 4 weken 6 kg erbij gegeten hebt, is het dan misschien niet een idee om er wat extra hulp bij te zoeken? Van een gewichtsconsulente of diëtiste? Want blijkbaar is die rem erop heel lastig en lijkt het een beetje "alles of niks". Als je dan iemand hebt die een stok achter de deur is, en je wat eerder "tot orde" roept dan zou het bij een volgende terugval (en iedereen heeft wel eens een terugval) misschien wel wat minder uit de hand lopen.
Nee joh, heb geen depressies of iets. De rem erop gaat bij mij zeer prima ik had vorige maand gewoon ERG veel zin om te eten, kwam net terug van een tof weekje Ibiza en keelontsteking :P .
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_156831888
Waar had ik het over een depressie ofzo? :?

Je reactie versterkt voor mij eerlijk gezegd het gevoel dat je wel een extra steuntje in de rug zou kunnen gebruiken.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:35:09 #161
159909 -Peach
Prunus persica
pi_156834328
Pfoe, intensieve cursus gehad vandaag.
Lijstje:
O: overnight oats
L: 2 bruine bollen met ham, krentenbol
Ts: 2 rijstwafels, mandarijn, banaan, 2 eieren, stukje choco
D: rijst, groente, kip
T: proteinereep
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_156836295
Ik denk dat hij of zij bedoeld dat ze niet gelijk alles als aanval opvat...Denk ik ;)
pi_156836529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik denk dat hij of zij bedoeld dat ze niet gelijk alles als aanval opvat...Denk ik ;)
Ooh zo :D zo had ik het nog niet gelezen :@
pi_156836663
:P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:48:02 #165
202348 Susi
Temple of Love
pi_156842388
Ik kan ook wel een steuntje in de rug gebruiken. Het is maar goed dat de vakantie er op zit en het werkende leven weer op de deur klopt. 2kg erbij in 2 maand.
pi_156844093
quote:
13s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:48 schreef Susi het volgende:
Ik kan ook wel een steuntje in de rug gebruiken. Het is maar goed dat de vakantie er op zit en het werkende leven weer op de deur klopt. 2kg erbij in 2 maand.
Mooi dat je het merkt voor het echt uit de hand loopt!

Mijn moeder is gewichtsconsulente. Uit haar verhalen begrijp ik altijd dat de meeste mensen wel snappen hoe het moet, maar dat iemand om te sparren over dingen die je moeilijk vind/waar je tegen aanloopt (bijvoorbeeld emotie eten, of geen zin om te sporten, of geen zin om een gezonde maaltijd te koken) heel erg bevordelijk kan werken.

En dat kan van alles en iedereen zijn, in mijn geval vind ik dit forum voldoende, sommige zullen er juist een naaste bij betrekken etc. :)
pi_156845877
maar komt dat dan omdat je anders gaat eten of meer gaat eten of ga je alles inhalen wat je jezelf voor je gevoel hebt ontzegd?

Wil je nog afvallen of was je op onderhoud aan t eten?
pi_156846535
63,4 kg Ik moet meer eten. Schop mij :') waarom vind ik dat opeens zo moeilijk? :|W :o

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2015 09:44:49 ]
pi_156847246
Zal wel een bepaalde drempel zijn die je even moet overbruggen. Gewoon langzaam opbouwen en kijken hoe je lichaam daarop reageert, desnoods begin je met 100kcal per dag extra?

Ik moet nog bedenken wat ik ga eten vanavond.. ik neig naar een vers stokbroodje met biefstuk. Maar dan wel hele dure en lekkere biefstuk :o *O*
  donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:55 #170
159909 -Peach
Prunus persica
pi_156847528
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
63,4 kg Ik moet meer eten. Schop mij :') waarom vind ik dat opeens zo moeilijk? :|W :o
Inderdaad langzaam opbouwen en kijken wat voor effect het heeft. Eventueel net wat meer avondeten ofzo.

Lijstje:
O: overnight oats
L: 4x stevig volkoren, kipfilet, komkommer, mayo/mosterd
Ts: 2x rijstwafel met houmous, mandarijn, eiwitpannenkoek met pindakaas, 2 gekookte eieren
D: kipfilet, wortels
T: shake
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_156847635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:26 schreef sandertjuh het volgende:
Zal wel een bepaalde drempel zijn die je even moet overbruggen. Gewoon langzaam opbouwen en kijken hoe je lichaam daarop reageert, desnoods begin je met 100kcal per dag extra?

Ik moet nog bedenken wat ik ga eten vanavond.. ik neig naar een vers stokbroodje met biefstuk. Maar dan wel hele dure en lekkere biefstuk :o *O*
:D lekker!! dat heb ik al lang niet meer gehad..ik weet wat ik zaterdga ga eten :D

En fripsel gewoon dingen gana toevoegen en kijken hoe je reageerd, al begin je met extra fruit..een aardappel extra bij het avondeten, extra kwark na het eten...
pi_156847720
Bij deze de inspiratie waar je naar op zoek was :D

Lekker vers stokbroodje, beetje sla, biefstuk in reepjes gesneden en op het laatst een likje woksaus (sweet chili :+) eroverheen.

Ik kan dat elke dag wel eten *O*
pi_156848491
neeee
ciabatta, biefstuk, avacado, tomaat, beetje smeltkaas, beetje chilisaus (inderdaad sweet chilli :D) of beetje mayo

beetje slecht, maar wel heel lekker (met kip ook trouwens en zonder smeltkaas ook)
pi_156848560
Ik moet ook gewoon op zoek naar meer variatie denk ik. Wat ik at vond ik prima en ik heb op een enkel zwak moment het nooit echt moeilijk gevonden om me er dusdanig aan te houden dat ik afviel. Ik heb simpelweg geen zin in een extra groenteburger of aardappel of wat dan ook :') en ik weet dat dat slecht is. Wil het er ook even met m'n psycho over hebben denk ik.. Voor ik echt vastloop.

En misschien ook maar gewoon weer wat vaker burritos enzo maken. Van het weekend samen pizza maken met vriend O+
pi_156849249
nja dan ga je je aanleren om wel eens een koekje of stukje chocola of wat dan ook te pakken
gewoon iets lekkers

heb je geen zin of ben je zo bang dat je weer aankomt dat je niet durft..dat zijn nl 2 heel verschillende dingen.

en pizza is goed..lekker!
pi_156849282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja dan ga je je aanleren om wel eens een koekje of stukje chocola of wat dan ook te pakken
gewoon iets lekkers

heb je geen zin of ben je zo bang dat je weer aankomt dat je niet durft..dat zijn nl 2 heel verschillende dingen.

en pizza is goed..lekker!
Ik heb geen zin.. En dat beangstigd me juist, want ik ben normaal gesproken gek op eten :@
pi_156849382
geen zin.....daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he :D geef mij maar wat van jou geen zin dan, krijg jij iets van mijn "heeft altijd zin in eten"
pi_156849413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen zin.....daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he :D geef mij maar wat van jou geen zin dan, krijg jij iets van mijn "heeft altijd zin in eten"
Ja daarom ben ik er ook zo door overdondert ofzo :') hoe kan ik nou van fattie die alles in d'r mond stopt naar iemand gaan die als ze zo doorgaat wel heel dicht bij ondergewicht komt :')
pi_156849945
mischien heb je gewoon een harde reset nodig :P
pi_156850638
Lijkt me wel lastig als het iets is wat zo diep zit (psychologisch). In praktijk is het heel makkelijk natuurlijk, je valt nog af dus je eet onder onderhoud. Er is ruimte voor iets extra's.. waarom jezelf dan niet verwennen met iets lekkers?

Ik heb deze week 2x een avond chips gegeten, dinsdagavond vanwege voetbal en gisteravond omdat de rest van de zak nog op tafel lag (wat een kut smoes he?:') ) Daardoor ben je echt niet gelijk weer een fatty. Wel kansloze kcal's maar ach... als je zoals de meeste van ons hier al geruime tijd goed bezig bent.. dan mag dat echt wel een keer hoor!

En daarbij, té dun vind ik dus echt geen reet aan.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')