Nice! Maar schouders? Hoe heb je dat gemeten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Artoo het volgende:
Mijn nieuwe cutschema heeft me 0,0 kg erop of eraf opgeleverdWel 3 cm minder in de taille, 1 cm eraf op de heup en -3 bij de schouders, so I got that going for me!
Also, Blabla, andijvie
Dan heeft het je toch wel wat opgeleverd! Centimeters zijn altijd beter!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Artoo het volgende:
Mijn nieuwe cutschema heeft me 0,0 kg erop of eraf opgeleverdWel 3 cm minder in de taille, 1 cm eraf op de heup en -3 bij de schouders, so I got that going for me!
Also, Blabla, andijvie
Bij de H&M en bij de zeeman (daar hebben ze serieus best mooie goede bh's) heb ik nog geen 70C gevonden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb vorige week tijdens het shoppen bh's opnieuw laten opmeten en ben van 80 naar 70 gegaan
Maar die bh's zijn niet duurder als eerst
wel grappig om te zien dat ik gewoon compleet de verkeerde maat droeg hiervoor![]()
75/80B en moest zijn 70D (vraag me af waar die D zit dan, maar wel perfect passend nu)
Ja maar vanwege beperkt budget koop ik nooit zoveel BH's in 1 keerquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah, ja daar kijk ik niet voor bh's. Maar ik had nu bij de hunkermolen 3 voor 50 euro en ze hebben ook tshirt bh's 2 voor 30 euro. Niks van te zeggen, gewoon acties in de gaten houden
Continue in de spiegel kijken, gehannes met maten. Eerst vooral omdat die maten steeds groter werden. Nu omdat ik het niet meer weet en me een kip zonder kop voel.quote:
whehe muts! klinkt allemaal hectisch..ik pas gewoon een S en als dat niet past pak ik een maat erboven of eronder...veel simpeler wordt het nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Continue in de spiegel kijken, gehannes met maten. Eerst vooral omdat die maten steeds groter werden. Nu omdat ik het niet meer weet en me een kip zonder kop voel.
Ik zeg niet dat het veel geld isquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik had ook niks meer, alles was 1a2 maten te groot...gelukkig heb ik t eea met een vriendin kunnen ruilen
nja 1 bh was 24,95 (3e was gratis)..dat is toch ook geen geld..je moet gewoon een beetje op de prijzen letten en soms hebben ze ook een soort van outlet en heb je al voor 7,50 een bh
En hier ook geen onbeperkt budget want kinderen enzo..maar toch, wil er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen
aahwquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:16 schreef sandertjuh het volgende:
Nou inderdaad, vrouwen geleuter dit joh
Toch vind ik het wel gezellig hoor dus ga vooral verder en let niet op mijquote:
Je koopt toch niet elke maand BH's? Ik vind 150 euro per maand enorm veel eigenlijk..quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel geld ismaar als ik 50 euro aan bh's uitgeef, heb ik nog geen strings erbij, en 100 euro over voor sportkleding, spijkerbroek, schoenen en bovenkleding.
Dus ik vind het gewoon lastigen ik ben een typisch muts ja, en moet ongesteld worden
Klinkt goed!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel gezellig hoor dus ga vooral verder en let niet op mij![]()
Feestje was super! Ongekende sfeer en gezelligheid, lang geleden dat ik zoiets heb meegemaakt. Tot nu toe wel het feest van het jaar voor mij![]()
Gisteren was ik niks waard, moest eigenlijk serieus aan de bak om te leren maar ben niet verder als de bank&bed eigenlijk![]()
Ik word (te) oud voor zulke feestjes, heb gewoon 2-3 dagen nodig om te herstellen![]()
Hoe was uw weekend?
Klopt. Maar het is niet dat 3 bh's van dezelfde maat omstebeurt te klein wordenquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je koopt toch niet elke maand BH's? Ik vind 150 euro per maand enorm veel eigenlijk..
Als ik 3 BH's koop voor 50 euro, kan ik wel weer een jaar vooruit meestal.
ja dat ook indd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je koopt toch niet elke maand BH's? Ik vind 150 euro per maand enorm veel eigenlijk..
Als ik 3 BH's koop voor 50 euro, kan ik wel weer een jaar vooruit meestal.
Ehm keertje uit eten, m'n sigaretten, make-up. Alles wat niet bij m'n basisonderhoud hoort van onderdak, voedsel, zorgverzekering etc.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja dat ook indd.
Ja ze zei voor kleren uitgaan etc..dus weet natuurlijk niet wat ze precies met etc bedoeld
Dat denk ik ook, neem maar een weekje vrijquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ja was natuurlijk te verwachten dat je de dag erna niet echt kan leren...oud of niet
Ben benieuwd hoe ik me na Qlimax ga voelen, gok nl dat ik ook wat te oud ben
Rustig vooral, lekker met de kids bezig geweest
Ja dat is wel lastig als je snel afvalt inderdaad. Daarom heb ik ook 'tussentijds' maar niet teveel nieuwe kleren gekocht tot ik redelijk op mijn streefgewicht was. En het is ook een keuze, ik vind kwaliteit van bh's wel belangrijk dus ik geef daar liever wat extra aan uit, net als goede schoenen. Jeans en truien vind ik niet zo'n probleem om een paar maandjes in te grote kleding rond te hebben gelopen en die koop ik ook meestal niet te duur of in de uitverkoop.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is niet dat 3 bh's van dezelfde maat omstebeurt te klein wordenHet werd nu kouder, en had geen passende winter garderobe meerz vorige winter broekmaat 48. Nu 38, in de zomer paar broeken maat 42 gekocht, maar daar zwem ik nu ook behoorlijk in. Net als al m'n truien in maat XL etc. dus ik moet nu even een goede basis bij elkaar sprokkelen.
Oei, sigaretten tikt wel aan vrees ik?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ehm keertje uit eten, m'n sigaretten, make-up. Alles wat niet bij m'n basisonderhoud hoort van onderdak, voedsel, zorgverzekering etc.
ahahaha ja shit zoveel vrije dagen heb ik niet meerquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, neem maar een weekje vrij![]()
![]()
Mijn vriend stopt me regelmatig bij het boodschappen doen een pakje toe gelukkigquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oei, sigaretten tikt wel aan vrees ik?
moet je je eens voorstellen hoeveel meer je kon kopen als je niet rooktequote:Op maandag 5 oktober 2015 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oei, sigaretten tikt wel aan vrees ik?
Ik heb veel aan m'n buurvrouw weggegeven omdat ze m'n oude maat had, een jong kindje en het moet doen van Wajongquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig als je snel afvalt inderdaad. Daarom heb ik ook 'tussentijds' maar niet teveel nieuwe kleren gekocht tot ik redelijk op mijn streefgewicht was. En het is ook een keuze, ik vind kwaliteit van bh's wel belangrijk dus ik geef daar liever wat extra aan uit, net als goede schoenen. Jeans en truien vind ik niet zo'n probleem om een paar maandjes in te grote kleding rond te hebben gelopen en die koop ik ook meestal niet te duur of in de uitverkoop.
En ik heb laatst een deel van mijn te grote garderobe op marktplaats verkocht, dat leverde ook weer wat tientjes op!
Mocht je steun nodig hebben en zoeken, wil ik je wel door de maandag en dinsdag heen slepen na Qlimax.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ahahaha ja shit zoveel vrije dagen heb ik niet meer
Wat een verschillen voor jou ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nice! Maar schouders? Hoe heb je dat gemeten?
Heb zaterdag ook gemeten, verschil met augustus: taille -1cm, buik -2cm, heupen -3 cm, bovenbeen -1,5cm, kuit -0,5 cm, borst -1 en gewicht -1,5 kg.
Dan hebben wij een deal! Alleen nog even 7 weken geduld hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou dat wordt elkaar er doorheen slepen zo te horen
maar thnx, zal gegarandeerd een beroep op je doen
Dat probeer ik inderdaad ook te doen. Sowieso helpt het om kleding te verkopen en om ook eens bij tweedehands winkels of kringloopwinkels te kijken voor kleding! Bij de kringloop hier vind ik af en toe wel een leuk item voor ¤5 of minder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig als je snel afvalt inderdaad. Daarom heb ik ook 'tussentijds' maar niet teveel nieuwe kleren gekocht tot ik redelijk op mijn streefgewicht was. En het is ook een keuze, ik vind kwaliteit van bh's wel belangrijk dus ik geef daar liever wat extra aan uit, net als goede schoenen. Jeans en truien vind ik niet zo'n probleem om een paar maandjes in te grote kleding rond te hebben gelopen en die koop ik ook meestal niet te duur of in de uitverkoop.
En ik heb laatst een deel van mijn te grote garderobe op marktplaats verkocht, dat leverde ook weer wat tientjes op!
Dealquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dan hebben wij een deal! Alleen nog even 7 weken geduld hebben![]()
Ik hoop dat deze dag snel voorbij is, ben namelijk niet te genieten. En dan heeft 1 van mijn collega's al 3 domme vragen gesteld deze ochtend. Die speelt echt met vuur....![]()
![]()
Kan ik nu een beroep doen op steun van jou?
Don't say thatquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:59 schreef Fripsel het volgende:
Een echte degelijke sport bh heb ik niet meer nodig geloof ik![]()
+1! Altijd sportbh aandoen (in ieder geval bij cadio). BH'squote:Op maandag 5 oktober 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Don't say thatOok een klein cupje heeft ondersteuning nodig als je over 30 jaar geen hangende tepels wilt
Ik heb zelf trouwens lang niet altijd een sport BH aan, met krachttraining beweegt dat toch niet. Maar bij cadio of iig waarbij het veel beweegt, zou ik er zeker wel een aandoen.quote:
Nóg sterker worden!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:47 schreef -Peach het volgende:
Vanmorgen gewogen, weer omlaag gegaan. Nog maar 1,7 kilo tot mijn doel (63) en dan richten op sterker worden.
Juistquote:
Ehhhm. Ja, misschien wel? Al weet ik niet zo goed hoe ik dat dan aan zou moeten pakkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Juistdenk er over om misschien (heel misschien) volgend jaar mee te doen aan een PLwedstrijd. Vandaar ook rond de 63 wegen, als ik dat volhoud kan ik meedoen in de -63kg klasse en dat scheelt al een hoop qua tegenstanders
Jij volgend jaar ook?
Ik vroeg me al af of dat eigenlijk wel nodig is. Ik doe meestal alleen krachttraining en trek dan wel braaf een sport bh aan omdat je nu eenmaal aan het sporten bent, maar volgens mij is het niet echt nodig en kan ik dat net zo goed in een gewone bh doen (scheelt ook weer kosten voor steeds weer nieuwe sport bh's in steeds weer een andere maat).quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb zelf trouwens lang niet altijd een sport BH aan, met krachttraining beweegt dat toch niet. Maar bij cadio of iig waarbij het veel beweegt, zou ik er zeker wel een aandoen.
Ja dat weet ik ook nog niet zo goed, kan wel tips doorgeven van wat wel en niet werkt bij mijquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ehhhm. Ja, misschien wel? Al weet ik niet zo goed hoe ik dat dan aan zou moeten pakkenIk wil wel als ik straks bevredigende resultaten heb behaald met mijn cut, net als jij verder werken aan kracht.
Onder de 63 zal wel verschil maken ja! Ik zit nu op 67.5 (of althans zondag) dus ik zou nog wel flink moeten shredden, mocht ik dat ook willen halen
Neuh voor krachttraining niet echt nodig. Al is het voor het zweten nog wel eens handig misschien, daar zijn die sportbh's wel meer op gebouwdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:13 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat eigenlijk wel nodig is. Ik doe meestal alleen krachttraining en trek dan wel braaf een sport bh aan omdat je nu eenmaal aan het sporten bent, maar volgens mij is het niet echt nodig en kan ik dat net zo goed in een gewone bh doen (scheelt ook weer kosten voor steeds weer nieuwe sport bh's in steeds weer een andere maat).
1.70!quote:
Hah ja, als je tips wilt doorgeven, heel graag! Ik zit nog wel even in shred city voorlopig maar ik ben wel benieuwd naar bijvoorbeeld schema's en dergelijke.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog niet zo goed, kan wel tips doorgeven van wat wel en niet werkt bij mij
1.71 mquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |