Nice! Maar schouders? Hoe heb je dat gemeten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Artoo het volgende:
Mijn nieuwe cutschema heeft me 0,0 kg erop of eraf opgeleverdWel 3 cm minder in de taille, 1 cm eraf op de heup en -3 bij de schouders, so I got that going for me!
Also, Blabla, andijvie
Dan heeft het je toch wel wat opgeleverd! Centimeters zijn altijd beter!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Artoo het volgende:
Mijn nieuwe cutschema heeft me 0,0 kg erop of eraf opgeleverdWel 3 cm minder in de taille, 1 cm eraf op de heup en -3 bij de schouders, so I got that going for me!
Also, Blabla, andijvie
Bij de H&M en bij de zeeman (daar hebben ze serieus best mooie goede bh's) heb ik nog geen 70C gevonden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb vorige week tijdens het shoppen bh's opnieuw laten opmeten en ben van 80 naar 70 gegaan
Maar die bh's zijn niet duurder als eerst
wel grappig om te zien dat ik gewoon compleet de verkeerde maat droeg hiervoor![]()
75/80B en moest zijn 70D (vraag me af waar die D zit dan, maar wel perfect passend nu)
Ja maar vanwege beperkt budget koop ik nooit zoveel BH's in 1 keerquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah, ja daar kijk ik niet voor bh's. Maar ik had nu bij de hunkermolen 3 voor 50 euro en ze hebben ook tshirt bh's 2 voor 30 euro. Niks van te zeggen, gewoon acties in de gaten houden
Continue in de spiegel kijken, gehannes met maten. Eerst vooral omdat die maten steeds groter werden. Nu omdat ik het niet meer weet en me een kip zonder kop voel.quote:
whehe muts! klinkt allemaal hectisch..ik pas gewoon een S en als dat niet past pak ik een maat erboven of eronder...veel simpeler wordt het nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Continue in de spiegel kijken, gehannes met maten. Eerst vooral omdat die maten steeds groter werden. Nu omdat ik het niet meer weet en me een kip zonder kop voel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |