Moraalridder gepot!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:29 schreef kovenant het volgende:
jij bent als bestuurder verantwoordlijke voor jouw acties, plus ben je als bestuurder verplicht jouw snelheid aan te passen aan de situatie.
top dat je er met 30 mag rijden maar als het niet kan moet je snelheid verminderen om zo gevaarlijke situaties te voorkomen.
je maakt een grapje zeker?quote:
Goh wat een aannames weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef fathank het volgende:
hoe kun je een fiets onder je auto niet opmerken?
Misschien de radio eens wat zachter zetten en op je omgeving letten ipv lekker achter het stuur zitten facebooken
1: Hoe kun je een fiets op de weg niet zien liggen? Heeft je auto zo'n grote dode hoek?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als er een boomtak zou hebben gelegen die af was gebroken door een storm, is de boom dan ook schuldig?
Nee Piet Paulusma want die had de storm aangekondigd in Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als er een boomtak zou hebben gelegen die af was gebroken door een storm, is de boom dan ook schuldig?
Exactly. Niet schuld van het kind noch van de moeder.quote:
Uhu, want zo gaat dat. Gewoon je spullen op straat leggen en dan wachten tot iemand eroverheen rijdt zodat je je troep kunt omzetten in geld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Exactly. Niet schuld van het kind noch van de moeder.
Automobilist heeft te hard gereden en/of niet opgelet, want hij zag het fietsje niet.
Zo heb ik mijn oude labrador om kunnen ruilen voor een nieuwe pupquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uhu, want zo gaat dat. Gewoon je spullen op straat leggen en dan wachten tot iemand eroverheen rijdt zodat je je troep kunt omzetten in geld.
Waar zeg ik dat de moeder/kind expres dat fietsje daar neer hebben gelegd om er een slaatje uit te slaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uhu, want zo gaat dat. Gewoon je spullen op straat leggen en dan wachten tot iemand eroverheen rijdt zodat je je troep kunt omzetten in geld.
Jij zegt dat het de schuld van de automobilist is. Ik geef door middel van een voorbeeld aan wat voor soort praktijken je zou (kunnen) krijgen als dat zo zou zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de moeder/kind expres dat fietsje daar neer hebben gelegd om er een slaatje uit te slaan?
Nee, ik zeg dat het de schuld van de moeder/het kind is dat dat fietsje daar ligt. Het is de schuld van de automobilist dat hij er overheen is gereden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij zegt dat het de schuld van de automobilist is. Ik geef door middel van een voorbeeld aan wat voor soort praktijken je zou (kunnen) krijgen als dat zo zou zijn.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn oude labrador om kunnen ruilen voor een nieuwe pup
Ok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij zegt dat het de schuld van de automobilist is. Ik geef door middel van een voorbeeld aan wat voor soort praktijken je zou (kunnen) krijgen als dat zo zou zijn.
Foute woordkeuze, my badquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het de schuld van de moeder/het kind is dat dat fietsje daar ligt. Het is de schuld van de automobilist dat hij er overheen is gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |