Ha, bedankt!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb het lek boven; aanvinken wat je weer wilt inschakelen, daarna bovenaan de hele mobiele data uitschakelen. Vervolgens weer inschakelen, daarna blijft het bij mij aangevinkt staan. Kwam er toevallig achter.
Keer op WiFi in lader zetten en updatenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef coscha het volgende:
Hoi! Heb even hulp nodig, en hoop dat ik hier reacties krijg zodat ik geen topic hoef te openen.
Maar: Ik krijg steeds een melding met "iOS 9.0.2 beschikbaar, nu updaten/vannacht/meer info"
En ik vind het stront irritant. Je moet meer dan 50% batterij hebben, en dat heb ik vaak niet als hij met die melding komt. En ik bepaal zelf verdorie wel of en wanneer ik wil updaten. Een 1'tje bij m'n instellingen is genoeg om me te informeren dat er een update beschikbaar is dank u vriendelijk. Kun je die "pop up" ergens uitschakelen? Ik kon het zo snel niet vinden.
Zoveel tekst typen voor een update die binnen 5 min erop staatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef coscha het volgende:
Hoi! Heb even hulp nodig, en hoop dat ik hier reacties krijg zodat ik geen topic hoef te openen.
Maar: Ik krijg steeds een melding met "iOS 9.0.2 beschikbaar, nu updaten/vannacht/meer info"
En ik vind het stront irritant. Je moet meer dan 50% batterij hebben, en dat heb ik vaak niet als hij met die melding komt. En ik bepaal zelf verdorie wel of en wanneer ik wil updaten. Een 1'tje bij m'n instellingen is genoeg om me te informeren dat er een update beschikbaar is dank u vriendelijk. Kun je die "pop up" ergens uitschakelen? Ik kon het zo snel niet vinden.
Pff whatsapp loopt echt kut sinds iOS9. Vandaag paar keer vastgelopen zelfs.. Terwijl andere apps prima lopen, las ergens hier dat opnieuw installeren van de app kan helpen, dat gaat ik binnenkort maar eens proberen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand toevallig ook problemen met whatsapp op de 5s? Zo traag als wat.
Die prijzenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef Vermecelli het volgende:
BCC verkoopt sinds vandaag losse iPhone 6s (Plus) zonder abbo:
http://www.bcc.nl/navigat(...)htolow&viewmode=list
Hij doet het ook als je 'hier' typt omdat dat in het frans gisteren betekend oidquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Kan ik in whatsapp de irritante feature uitzetten dat worden zoals "vandaag" en "gisteren" onderstreept worden zodat ik er een activiteit van kan maken?kan het niet vinden.
Nope, kan niet uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Kan ik in whatsapp de irritante feature uitzetten dat worden zoals "vandaag" en "gisteren" onderstreept worden zodat ik er een activiteit van kan maken?kan het niet vinden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:08 schreef Q. het volgende:
Dat automatisch parsen van tijdstippen door de nieuwe whatsapp versie is echt super irritant.
Dit. Fucking irritant.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Dat viel mij ook al op. Wat een kanker. Wat een kutapp. Ik ga nu gewoon meer iMessage gebruiken met mensen die dat ook hebben, fuck deze shitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij doet het ook als je 'hier' typt omdat dat in het frans gisteren betekend oid. Zie ook geen mogelijkheid om het uit te zetten.
Verder vrij weinig mis met whatsapp vind ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom moet iedereen in dit landje perse WhatsApp gebruiken
LINE, Telegram en iMessage ftw
Vertel je dat ook even tegen al mn vrienden?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:58 schreef Merkie het volgende:
Telegram gebruiken, die app is 100x beter.
Nee, doe dat zelf maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel je dat ook even tegen al mn vrienden?
Daar gaat het me niet om, ik heb echt een hekel aan die melding dingen dus ik schakel al die zooi altijd uit. Maar dat kan dus niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zoveel tekst typen voor een update die binnen 5 min erop staat
Dan installeer je hem toch? Zie het probleem niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:02 schreef coscha het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik heb echt een hekel aan die melding dingen dus ik schakel al die zooi altijd uit. Maar dat kan dus niet?
Ik heb die melding nog nooit gezien. Maar zit ook nog op V8quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:02 schreef coscha het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik heb echt een hekel aan die melding dingen dus ik schakel al die zooi altijd uit. Maar dat kan dus niet?
0.01 denk ik ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Vannacht om 0:00 iphone 6s beschikbaar op apple.nl?
M'n 5s heb ik echt om 12 uur 's nachts besteld.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh kan me herinnerren dat het pas om 7 uur kan zijn.
Pre order in store was vanaf 7 uur sochtendsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n 5s heb ik echt om 12 uur 's nachts besteld.
Welke store? Ik heb 'm gewoon in de apple store besteldquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Pre order in store was vanaf 7 uur sochtends
Bij de 6s begin deze week. Kon je via inet hem reserveren in een zelf gekozen winkel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke store? Ik heb 'm gewoon in de apple store besteld
Ja ok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij de 6s begin deze week. Kon je via inet hem reserveren in een zelf gekozen winkel.
Nog steeds niet te bestellen
Nou ja, toen was het nog een week wachten voordat je em daadwerkelijk kreeg. Nu is de verwachting 2-3 dagen voor de tweede lichting aan iPhones.quote:
hoe werkt dat dan precies eigenlijk, bij de messages instellingen staat "send as sms when imessage is unavailable" bij mij uit, maar ik kan wel gewoon smsjes versturen natuurlijk. hoe zie je dan wanneer iets als sms of als imessage verstuurt wordt, want het is gewoon dezelfde app toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Agiath het volgende:
Ik ga nu gewoon meer iMessage gebruiken met mensen die dat ook hebben, fuck deze shit
Ja dat snap ik, maar dat maakt toch niet uit voor de werking van de storequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, toen was het nog een week wachten voordat je em daadwerkelijk kreeg. Nu is de verwachting 2-3 dagen voor de tweede lichting aan iPhones.
smsjes zijn groen tekstballonnen en imessage zijn blauwquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan precies eigenlijk, bij de messages instellingen staat "send as sms when imessage is unavailable" bij mij uit, maar ik kan wel gewoon smsjes versturen natuurlijk. hoe zie je dan wanneer iets als sms of als imessage verstuurt wordt, want het is gewoon dezelfde app toch?
Misschien dat lui 2-3 dagen wachten nog wel kunnen overbruggen ipv een week..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat maakt toch niet uit voor de werking van de store
Nou ja, ik ga naar m'n nest. Kijk morgen wel
Tot je vaak naar t buitenland gaat. Dan is iMessage pure aids van niet ontvangen berichten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Wat een kanker. Wat een kutapp. Ik ga nu gewoon meer iMessage gebruiken met mensen die dat ook hebben, fuck deze shit
Misschien niet als je je email adres als primaire ontvanger gebruikt voor iMessage, maar ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tot je vaak naar t buitenland gaat. Dan is iMessage pure aids van niet ontvangen berichten.
iMessage is blauw, sms is groenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan precies eigenlijk, bij de messages instellingen staat "send as sms when imessage is unavailable" bij mij uit, maar ik kan wel gewoon smsjes versturen natuurlijk. hoe zie je dan wanneer iets als sms of als imessage verstuurt wordt, want het is gewoon dezelfde app toch?
Hopelijk komt die update snel en fixen ze dan ook de bugs nu. Als ik van emoji toetsenbord terugga naar normaal toetsenbord loopt hij elke keer ongeveer 3 seconden vastquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:49 schreef DKUp het volgende:
http://www.iculture.nl/wh(...)uch-apple-watch-app/
Quick Reply en Apple Watch ondersteuning voor Whatsapp
Wat een hoop geld zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef Vermecelli het volgende:
BCC verkoopt sinds vandaag losse iPhone 6s (Plus) zonder abbo:
http://www.bcc.nl/navigat(...)htolow&viewmode=list
D'r op of d'r onder!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Levertijden zijn wel respectabel. (2-3 werkdagen). Ook geen ellenlange rijen bij de Apple Stores. De hype is er vanaf jongens!!!
Exact zelfde prijs hoor, althans voor de 6s plus 64gb.quote:
ze hebben veel meer geproduceerd lijkt het want in het eerste weekend werden 13.000.000 verkocht. De 6 maar 10 miljoen keer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Levertijden zijn wel respectabel. (2-3 werkdagen). Ook geen ellenlange rijen bij de Apple Stores. De hype is er vanaf jongens!!!
Ik ga ook terug naar spotify... Zelfs de eigen apple oordopjes werken niet met apple musicquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:19 schreef RoW_0 het volgende:
Al 1 uur met Apple aan de lijn voor restitutie voor de brakke Apple Music; ik ga niet 15 euro per maand betalen voor brakke player met continue foutmeldingen.
Nee? Ik heb voor de 5s div cases gehad, niks zo goed als de Apple case...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind die Apple cases niet watWat hebben jullie zoal besteld?
goed, had voor mij niet zo groot gehoeven. Terug swipen tussen apps is wel heel chill met 3D touch.quote:
Niet voor de 6s 64GB, scheelt 110,-quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Exact zelfde prijs hoor, althans voor de 6s plus 64gb.
Het was al triest, 100 euro voor verdubbeling vast blijven houden tot vorig jaar, maar er dan ook echt 110 van maken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet voor de 6s 64GB, scheelt 110,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6s 64gb is 859quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet voor de 6s 64GB, scheelt 110,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal leeghalen en naar fabrieksinstellingen zetten. Voordat je dat doet even een Reservekopie maken en die op je nieuwe telefoon inladen. Succes!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:55 schreef Bigs het volgende:
Vraagje: Ik wil mijn iPhone aan m'n vriendin geven. Hoe koppel ik mijn telefoon helemaal los van mijn iCloud, iMessage, etc.? En wat is de beste manier om alles over te zetten naar m'n nieuwe telefoon? Backup/restore via iTunes?
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:49 schreef bambino het volgende:
[..]
6s 64gb is 859
6s plus 64gb is 969
De apple foto die je pakt is 6s, de screenshot van bcc is 6s plus (zie titel).
https://support.apple.com/nl-nl/HT201351quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:55 schreef Bigs het volgende:
Vraagje: Ik wil mijn iPhone aan m'n vriendin geven. Hoe koppel ik mijn telefoon helemaal los van mijn iCloud, iMessage, etc.? En wat is de beste manier om alles over te zetten naar m'n nieuwe telefoon? Backup/restore via iTunes?
Ja waarom niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
zouden jullie dit vertrouwen?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
50 euro minder dan in de winkel, niet heel goedkoopquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niet erg goedkoop voor een gesealde iPhone 6 ??
Idd ik had verkeerd gekeken denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
50 euro minder dan in de winkel, niet heel goedkoop
Thanks! Had ik zelf kunnen Googelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://support.apple.com/nl-nl/HT201351
Ben ik de enige die het raar vind dat de voorkant blanc is, in plaats van altijd een fotootje van de iPhone zelf?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
zouden jullie dit vertrouwen?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zo zien de doosjes van de iPhone6 er uit. De 6S heeft een gekleurd doosje met een vis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat de voorkant blanc is, in plaats van altijd een fotootje van de iPhone zelf?
Nergens, eigenlijk. Je hebt fancy screenprotectors die over bijzondere eigenschappen opscheppen, maar die van 3,99 bij de Kruidvat beschermt net zo goed. Het enige is dat die in de breedte maar net het scherm bedekt, dus als je hem ook maar een fractie scheef op je iPhone legt, zie je dat meteen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn goede glazen screen protectors en waar moet je op letten?
Dat geldt ook voor screen protectors van gehard glas?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nergens, eigenlijk. Je hebt fancy screenprotectors die over bijzondere eigenschappen opscheppen, maar die van 3,99 bij de Kruidvat beschermt net zo goed. Het enige is dat die in de breedte maar net het scherm bedekt, dus als je hem ook maar een fractie scheef op je iPhone legt, zie je dat meteen.
Gehard glass is meer voor als je hem laat vallen, dan is het wat steviger natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor screen protectors van gehard glas?
Mijn 6 is vannacht gevallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dit kan dus ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn 6 is vannacht gevallenToen de reparatieman m'n glazen protector eraf haalde kon je zien dat die een groot deel van de klap had opgevangen, een stuk meer breuklijnen dan het echte scherm eronder. Helaas was hij verkeerd gevallen waardoor ook de protector niet alles aankon.
Dat geldt vooral voor screenprotectors van gehard glas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je vette vingers op je scherm irritant vind, is er wel degelijk verschil tussen de glazen screenprotectors (wat ik erover lees iig).quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nergens, eigenlijk. Je hebt fancy screenprotectors die over bijzondere eigenschappen opscheppen, maar die van 3,99 bij de Kruidvat beschermt net zo goed. Het enige is dat die in de breedte maar net het scherm bedekt, dus als je hem ook maar een fractie scheef op je iPhone legt, zie je dat meteen.
Als je het hier over het gedeelte hebt dat je het metten ziet als je hem verkeerd legt: het is denk ik wel van toegevoegde waarde om er bij te vermelden dat glazen screenprotectors (bijna letterlijk) 100 maal zo makkelijk goed te leggen zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor screenprotectors van gehard glas.
Klopt! Op de glazen protector zie je niks qua vingerafdrukken e.d. zitten, ook eronder geen stofjes oid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
Als je vette vingers op je scherm irritant vind, is er wel degelijk verschil tussen de glazen screenprotectors (wat ik erover lees iig).
Ja. Ze zijn helderder, vlekken minder, voelen beter en bieden meer bescherming.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef TC03 het volgende:
Zijn glazen screenprotectors überhaupt beter?
... En zijn makkelijker en beter aan te brengen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn helderder, vlekken minder, voelen beter en bieden meer bescherming.
3,99 bij de Kruidvat, 7,99 bij de Hema. Voor de prijs hoef je het niet meer te latenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:56 schreef embedguy het volgende:
[..]
... En zijn makkelijker en beter aan te brengen.
Het nadeel is dan weer dat ze uitsteken.
Qua prijs zijn ze denk ik iets duurder, al scheelt het niet veel (is mijn ervaring) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |