Hoi allemaal,
Aangezien ik de nieuwe iPhone 6s Plus binnen heb kan de oude de deur uit.
De telefoon heeft altijd in een
Spigen Tough Armor gezeten en is dus 100% onbeschadigd.
Daarnaast zit er nog steeds een
Zagg Glass Shield (echt glas) op de voorkant. Deze is echter wel beschadigd en er zit een barst in dat glas. Dit is op 1 foto redelijk goed te zien, de ander wat minder. Het ligt eraan onder welke hoek je hem houdt als je het zelf wilt zien. Aan de zijkant zit een barstje waar een klein stukje uit is, die zie je altijd.
Ik laat hem er voorlopig opzitten omdat hij het scherm nog beschermd. Als je hem er af haalt is het scherm zelf 100%. Ik zou er dan wel direct een nieuwe opzetten.
Dat glass heeft levenslange garantie, ik heb al een nieuwe aangevraagd maar die gaat natuurlijk op de 6s plus. Normaal moet je de oude terug sturen maar dat hoefde deze keer niet.
Vraagprijs is 550 euro (lees VRAAGprijs)
Ik wacht die biedingen gewoon af en zodra de prijs hoog genoeg is verkoop ik hem.
Ophalen geniet de voorkeur (Twente-oost) zodat er achteraf niet gezeikt kan worden.
Versturen kan echter wel, betaling vooraf per bank en alleen via verzekerde verzending.
Foto's:
![IMG_4644_zpsgdkt7cxx.jpg]()
![IMG_4645_zpsstiigluh.jpg]()
![IMG_4643_zpstu0242iz.jpg]()
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.