^quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Wat?
Het is een fucking waterflesje man.
...Wat?
http://www.uva.nl/disciplines/communicatiewetenschapquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Bartcoah het volgende:
Communicatie wetenschappen
Vrije tijdmanagement![]()
Dat laatste bestaat overigens echt.
Naar mijn gevoel kun je deze ''vaardig''heden beheersen via een online cursus van een week. Daar heb je geen 4 jaar voor nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.uva.nl/disciplines/communicatiewetenschap
Het antwoord daarop kun je vast zelf raden of schat ik je nu te hoog in?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:52 schreef Woelwater het volgende:
Er zit ook een hoofddoekje tussen, dus waarom zou een petje niet kunnen.
Omdat een petje niet netjes staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:52 schreef Woelwater het volgende:
"Want dat is mijn geloof en hoort bij mij."quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:05 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Omdat een petje niet netjes staat
Al ben ik eigenlijk van mening dat hoofddoekjes ook niet zouden moeten mogen. Maar goed, de publieke mening is anders, dus dat is eenmaal zo
Mja, zolang je iemands ogen kan zien vind ik het wel oké. Die petjes hebben ze waarschijnlijk ook niet toevallig achterstevoren opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:52 schreef Woelwater het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:38 schreef Ketho het volgende:
Zit daar serieus maar 1 jongen in de klas?
volgens mij achteraan op de eerste foto ook nog 2.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:38 schreef Ketho het volgende:
Zit daar serieus maar 1 jongen in de klas?
Moet je er netjes uitzien op school danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:05 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Omdat een petje niet netjes staat
Al ben ik eigenlijk van mening dat hoofddoekjes ook niet zouden moeten mogen. Maar goed, de publieke mening is anders, dus dat is eenmaal zo
lees: "anders krijg ik klappen van mijn vader/man"quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Want dat is mijn geloof en hoort bij mij."_!
Ach man die petjes zijn de keppeltjes van de straatlui, ook te definieren als een geloof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Want dat is mijn geloof en hoort bij mij."_!
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Wat?
...Wat?
Bij mij ook altijd mensen met waterflesjes op tafel en die om de 5 minuten even gaan 'bijvullen'. Als zij niet stiekem pilletjes poppen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:08 schreef harrievankempen het volgende:
Die waterflesjes zijn wel pure aanstellerij. Zo van kijk mij dan stoer met een flesje water zitten. Men kan ook even wachten tot de pauze met drinken, is wel zo fatsoenlijk.
Die petjes en baard kunnen trouwens echt niet. Terechte klacht van deze TS.
Het is een hoge school.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:49 schreef PandaDrop het volgende:
* PandaDrop meldt zich aan als leerling van Hogeschool Rotterdam
Het is Hogeschool Rotterdam (zonder spatie tussen hoge en school)
Verder, waterflessen zijn niet verboden, maar eten in de les mag niet.
Petjes weet ik niet, nooit gezien in mijn klas eigenlijk. Buiten de klas mag je eten drinken en petjes dragen.
Alleen een enkeling nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:37 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Waarom doen menschen deze opleiding. Wil niemand meer een ambacht leren?
Terwijl het daar toch is uitgevonden...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:31 schreef Hippocratos het volgende: Ik studeer op de uni en heb daar letterlijk nog niet één petje gezien.
Tja. Spijtig dat ouders hun kroost wijsmaken dat dit soort opleidingen en dito banen helemaal geweldig zijn en vooral hun handen niet vuil moeten maken als stukadoor of timmerman.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen een enkeling nog.
Tegenwoordig denkt iedere puistenkweker dat ie voor een kwartje extra geboren is.
Een soort ''Hollands got talent'' kandidaat die niet weet dat ie stinkt maar dan in het onderwijs.
Wij, de jaren 80 generatie gingen helemaal los op brommers en auto's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:21 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Tja. Spijtig dat ouders hun kroost wijsmaken dat dit soort opleidingen en dito banen helemaal geweldig zijn en vooral hun handen niet vuil moeten maken als stukadoor of timmerman.
Met als gevolg dat iedereen zijn eigen kraan gaat meenemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:55 schreef ausweiss het volgende:
Eten en drinken in de klas mocht in "mijn" tijd helemaal niet.
Ja slokje water uit de kraan.
Lekker boeiend hoe ze gekleed zijn en of ze flesjes bij zich hebben..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:30 schreef Kansenjongere het volgende:
Met als gevolg dat iedereen zijn eigen kraan gaat meenemen.
Dan toch maar liever flesjes toestaan.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:31 schreef eenzame_kat het volgende:
Tevens gestopt met lezen bij de woorden 'communicatieve wetenschappen'
Hoeft niet heel netjes. Maar petjes en trainingspakken... dat is ook weer een beetje tè...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Moet je er netjes uitzien op school dan
Het is maar hbo, middelmaat dus, niet echt de leiders van de toekomst dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:49 schreef Iwanius het volgende:
Echt....en dat moet dan een hoge opleiding voorstellen voor de 'leiders' van de toekomst
Terechte klacht, zeker gezien de foto's. Plus die vrouw die daar rechts staat te doceren, loopt er ook niet echt bij alsof je haar serieus kan nemen. Maar goed, het gaat om de inhoud, niet om de vorm.quote:waar je in de klas met een omgekeerd petje alsof je in "the hood' zit
Is toch praktisch?quote:en dan ook nog een plastic flesje water op tafel mag hebben?
Kom je uit de jaren vijftig of zo? Toen begon het gezeik over vetkuiven, leren jassen en spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:00 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hoeft niet heel netjes. Maar petjes en trainingspakken... dat is ook weer een beetje tè...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Wat?
...Wat?
Wat bazel je, daar zit ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:27 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Het is een hoge school.
[ afbeelding ]
Heeft niks te maken met Geloof. Zoveelste drogreden. Is gewoon je eigen zin omdat het stoer staat willen doordrukken. Als ik docent was dan was het de klas uit of die hoofddeksels af.Geen discussie of slap 'knuffel...laten we er weer over gaan discussieren om iedereen te vriend te houden' praktijken bij mij. Luisteren of ophoepelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:30 schreef eenzame_kat het volgende:
Ach man die petjes zijn de keppeltjes van de straatlui, ook te definieren als een geloof.
Dit dus. De klachten van deze TS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mensen die zich druk maken om kleding van een ander hebben kennelijk niks anders om zich druk over te maken. Wat lijkt me dat heerlijk zo'n simpel leven.
Bij de PABO is dit niet vreemd. En bij veel opleidingen waar MBO-ers indoorstromen ook niet. Die raken die mentaliteit natuurlijk niet meteen kwijt.quote:
2 studies benoemen en dan ook 2 keer falen met de spelling, nice.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Bartcoah het volgende:
Communicatie wetenschappen
Vrije tijdmanagement![]()
Dat laatste bestaat overigens echt. Link: http://www.nhtv.nl/bachel(...)ent/introductie.html
Dit dus. Amen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:57 schreef Rodawa het volgende:
Verder eens met wat eerder al is genoemd. Waar maak je je druk om vent. "In mijn tijd mochten we geen water drinken in de les". Nou, jammer. Tijden veranderen. Misschien een idee om iets te gaan doen met je leven als je je, schijnbaar jaren na je schooltijd, nog druk maakt over het feit dat men tegenwoordig wél water mag drinken tijdens de les.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met Geloof. Zoveelste drogreden. Is gewoon je eigen zin omdat het stoer staat willen doordrukken. Als ik docent was dan was het de klas uit of die hoofddeksels af.Geen discussie of slap 'knuffel...laten we er weer over gaan discussieren om iedereen te vriend te houden' praktijken bij mij. Luisteren of ophoepelen.
Denken dat TS zo'n badass is met zijn autistenklachten.quote:
Veel veranderd dan. Ik deed 10 jaar geleden ook Business IT (toen nog gewoon Bedrijfskundige informatica) aan Museumpark en veel mensen (inclusief mezelf) droegen gewoon petjes, was echt niet verboden.. Maarja anno 2015 moet er overal op gezeikt wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:56 schreef Soicy het volgende:
Verschilt per afdeling denk ik. Ik deed een half jaartje Communication Multimedia Design, niemand zegt er wat van. Nu doe ik Business IT aan het museumpark en zijn petten verboden. Allebei Hogeschool Rotterdam.
Beter overdag posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:52 schreef tailfox het volgende:
Het mag op scholen. Maar terechte klas zou veel minder moeten mogen
Die tyfus mongool heeft Youtube verneuktquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:33 schreef luckass het volgende:
[..]
ik word agressief van die domme teringkop
Deze TS kan sowieso niet tegen alles wat een beetje een 'street' en allochtone uitstraling heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:25 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit is ook zo op het Erasmus hoor, heeft weinig te maken met het opleidingsniveau.
Onterechte klacht van ons aller mongool die foto's maakt van zijn televisie en niet eens het woord hogeschool kan spellen. Maar wel commentaar heeft op anderen.
crooswijk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 05:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denken dat TS zo'n badass is met zijn autistenklachten.Bitch durft niet eens in Crooswijk te lopen.
Voor zijn standaarden een ghetto pauperbuurt vol met enge moslims die je elk moment kunnen beroven. Voor mij is het een gezellige volksbuurt.quote:
oh jah ik ken het. vooral die lekkere moslima's achter de kassa bij de ah daar. het duurt wel 1,5 jaar, maar hosselen jwzquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voor zijn standaarden een ghetto pauperbuurt vol met enge moslims die je elk moment kunnen beroven. Voor mij is het een gezellige volksbuurt.
Toevallig ook ooit een moslima achter de kassa gehosseld. Duurde inderdaad wel maanden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:56 schreef Biekuh het volgende:
[..]
oh jah ik ken het. vooral die lekkere moslima's achter de kassa bij de ah daar. het duurt wel 1,5 jaar, maar hosselen jwz
Share die knowledge hoe je het deed danquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Toevallig ook ooit een moslima achter de kassa gehosseld. Duurde inderdaad wel maanden.
Dat is juist wat ik duidelijk probeer te maken met deze opmerking. Als het maar om geloof gaat, mag en kan alles. Nee dus. Gewoon aanpassen en integreren die handel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met Geloof. Zoveelste drogreden. Is gewoon je eigen zin omdat het stoer staat willen doordrukken. Als ik docent was dan was het de klas uit of die hoofddeksels af.Geen discussie of slap 'knuffel...laten we er weer over gaan discussieren om iedereen te vriend te houden' praktijken bij mij. Luisteren of ophoepelen.
Vaak aansluiten, haar die als-we-nu-alleen-waren-zouden-we-keihard-neuken-en-je-weet-het-blik geven, grapjes maken en gewoon nonchalant blijven. Punt is dat je er geen big deal van maakt en het subtiel houdt, want sociale controle.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:27 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Share die knowledge hoe je het deed dan
Geef een paar grappen. Ben niet zo creatief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vaak aansluiten, haar die als-we-nu-alleen-waren-zouden-we-keihard-neuken-en-je-weet-het-blik geven, grapjes maken en gewoon nonchalant blijven. Punt is dat je er geen big deal van maakt en het subtiel houdt, want sociale controle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |