Moet je er netjes uitzien op school danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:05 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Omdat een petje niet netjes staat
Al ben ik eigenlijk van mening dat hoofddoekjes ook niet zouden moeten mogen. Maar goed, de publieke mening is anders, dus dat is eenmaal zo
lees: "anders krijg ik klappen van mijn vader/man"quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Want dat is mijn geloof en hoort bij mij."_!
Ach man die petjes zijn de keppeltjes van de straatlui, ook te definieren als een geloof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Want dat is mijn geloof en hoort bij mij."_!
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Wat?
Het is een fucking waterflesje man.
...Wat?
Bij mij ook altijd mensen met waterflesjes op tafel en die om de 5 minuten even gaan 'bijvullen'. Als zij niet stiekem pilletjes poppen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:08 schreef harrievankempen het volgende:
Die waterflesjes zijn wel pure aanstellerij. Zo van kijk mij dan stoer met een flesje water zitten. Men kan ook even wachten tot de pauze met drinken, is wel zo fatsoenlijk.
Die petjes en baard kunnen trouwens echt niet. Terechte klacht van deze TS.
Het is een hoge school.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:49 schreef PandaDrop het volgende:
* PandaDrop meldt zich aan als leerling van Hogeschool Rotterdam
Het is Hogeschool Rotterdam (zonder spatie tussen hoge en school)
Verder, waterflessen zijn niet verboden, maar eten in de les mag niet.
Petjes weet ik niet, nooit gezien in mijn klas eigenlijk. Buiten de klas mag je eten drinken en petjes dragen.
Alleen een enkeling nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:37 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Waarom doen menschen deze opleiding. Wil niemand meer een ambacht leren?
Terwijl het daar toch is uitgevonden...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:31 schreef Hippocratos het volgende: Ik studeer op de uni en heb daar letterlijk nog niet één petje gezien.
Tja. Spijtig dat ouders hun kroost wijsmaken dat dit soort opleidingen en dito banen helemaal geweldig zijn en vooral hun handen niet vuil moeten maken als stukadoor of timmerman.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen een enkeling nog.
Tegenwoordig denkt iedere puistenkweker dat ie voor een kwartje extra geboren is.
Een soort ''Hollands got talent'' kandidaat die niet weet dat ie stinkt maar dan in het onderwijs.
Wij, de jaren 80 generatie gingen helemaal los op brommers en auto's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:21 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Tja. Spijtig dat ouders hun kroost wijsmaken dat dit soort opleidingen en dito banen helemaal geweldig zijn en vooral hun handen niet vuil moeten maken als stukadoor of timmerman.
Met als gevolg dat iedereen zijn eigen kraan gaat meenemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:55 schreef ausweiss het volgende:
Eten en drinken in de klas mocht in "mijn" tijd helemaal niet.
Ja slokje water uit de kraan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |