abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156584082
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu alles in de puin loopt...
Nee joh, gaat geweldig allemaal, tralala, zonneschijn, joepiedepoepie.
pi_156584124
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:11 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee joh, gaat geweldig allemaal, tralala, zonneschijn, joepiedepoepie.
Klopt, het gaat zelfs steeds beter, zo blijkt uit behoorlijk wat lijstjes. Maar wacht, volgend jaar moeten we het ineens doen met een gedeelde plek met Ecuador ofzo.
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:19:27 #278
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156584254

Nijmegen gonna Nijmegen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:31:30 #279
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156584499
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:04 schreef Kanjer het volgende:
En dan durf jij nog, nu alles in de puin loopt, je gelijk te claimen, de wijsneus uit te hangen en anderen, die je weken/maanden voor waren, weg te zetten??

Je moet het lef maar hebben.
Ach, ik weet nu in ieder geval met wie ik te maken heb na deze reactie van jou, dus dat zet mijn opmerking weer in een heel ander perspectief. Daarmee is wat mij betreft de kous af.
pi_156584558
quote:

[..]

Goede bijdragen heb ik ongeveer 12 jaar lang gedaan samen met een legioen anderen hier die realistisch genoeg waren en zijn, om te zien EN te voorspellen wat er speelde en er nu aan zit te komen.

Niemand van policor links wilde het horen.

Nu doet dat volledig niet ter zake wie of wat er op FOK! gepost is of was, het zal niets in de geschiedenis of in de toekomst veranderen.

Ik ben er echter klaar mee om te proberen linkse ballen te overtuigen, het gelijk komt vanzelf mijn kant op, dat zei ik toen al en nu ook, en het gaat snel nu, mooi zo.

Links wil oorlog? Links krijgt oorlog.

In heel Europa.

En dan durf jij nog, nu alles in de puin loopt, je gelijk te claimen, de wijsneus uit te hangen en anderen, die je weken/maanden voor waren, weg te zetten??

Vraagje: waarmee moeten we vechten? En wie is het nou tegen wie? Links tegen rechts, of allemaal tegen de vluchtelingen?
pi_156584772
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:19 schreef VASND het volgende:
[ afbeelding ]

Nijmegen gonna Nijmegen.
Ook in het Spaans op het spandoek, zo kennen we Havana aan de Waal weer.
  zondag 4 oktober 2015 @ 08:15:19 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156587174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:20 schreef Belabor het volgende:

[..]

Als je de "Syrische rotjochies" goed begeleiding kunt geven doordat ze niet met 8 personen in open hokken hoeven te bivakkeren, goed onderwijs krijgen en een nieuw leven op kunnen bouwen in Nederland, dan kun je die problemen niet voorzien.

De onrust die er nu is komt juist grotendeels door de gebrekkige opvang. Vluchtelingen klagen, terecht, over de nogal erbarmelijke toestanden in veel opvanglocaties in Nederland. Als je geen goede hulp kunt bieden, zeg dat dan eerlijk en stuur de mensen ergens anders heen. Dat is realistisch en de meest humane oplossing, vind ik tenminste.

Maar de problemen die we nu met Marokkaanse jongeren hebben komen toch niet voort uit gebrekkige opvang? Die zijn gewoon in het Nederlandse onderwijs- en gezondheidssysteem opgegroeid.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2015 @ 08:16:36 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156587182
quote:
[ afbeelding ]

Nijmegen gonna Nijmegen.
De troost is dat het juist dit soort figuren zijn die straks het eerste het loodje leggen
The End Times are wild
pi_156587197
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

De troost is dat het juist dit soort figuren zijn die straks het eerste het loodje leggen
Hoezo ? Er komt geen burgeroorlog
Ook geen criminaliteit die is al 5 keer zo laag als in 1987
Er is niets aan de hand
pi_156587274
quote:
[ afbeelding ]

Nijmegen gonna Nijmegen.
Het zou een enorme trollactie zijn als je daar met een spandoek met
quote:
العودة الى بلدك.
tussen gaat staan oO/
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_156588153
http://www.faz.net/aktuel(...)iegeln-13837016.html

Morgen komt Erdogan naar Brussel. Ter voorbereiding hebben de EC en Turkije een voorstel voor een deal over het vluchtelingenprobleem gemaakt.

- Frontex (de Schengen-grensbewaking), de Griekse kustwacht en de Turkse kustwacht gaan de patrouilles op zee fors uitbreiden
- Onderschepte vluchtelingen gaan terug naar Turkije
- De EU betaalt mee aan opvang voor max. 2 miljoen vluchtelingen in Turkije
- Er wordt vaart gemaakt met de onderhandelingen voor visumvrij reizen van Turken naar Europa.
- Turkije wordt evt. als veilig herkomstland gecategoriseerd -- waarmee wij dan in feite ook erkennen dat Erdogan de Koerden in Turkije correct behandelt.

Zou het dan toch gaan lukken, iets oplossen door samenwerking? *O*
pi_156588400
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:47 schreef Igen het volgende:
http://www.faz.net/aktuel(...)iegeln-13837016.html

Morgen komt Erdogan naar Brussel. Ter voorbereiding hebben de EC en Turkije een voorstel voor een deal over het vluchtelingenprobleem gemaakt.

- Frontex (de Schengen-grensbewaking), de Griekse kustwacht en de Turkse kustwacht gaan de patrouilles op zee fors uitbreiden
- Onderschepte vluchtelingen gaan terug naar Turkije
- De EU betaalt mee aan opvang voor max. 2 miljoen vluchtelingen in Turkije
- Er wordt vaart gemaakt met de onderhandelingen voor visumvrij reizen van Turken naar Europa.
- Turkije wordt evt. als veilig herkomstland gecategoriseerd -- waarmee wij dan in feite ook erkennen dat Erdogan de Koerden in Turkije correct behandelt.

Zou het dan toch gaan lukken, iets oplossen door samenwerking? *O*
Gedoogd Europa dan de onderdrukking en bombardementen van Turkije/Erdogan op de Koerden?

Als wisselgeld zeg maar..
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:48:27 #288
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156588933
quote:

[..]

Goede bijdragen heb ik ongeveer 12 jaar lang gedaan samen met een legioen anderen hier die realistisch genoeg waren en zijn, om te zien EN te voorspellen wat er speelde en er nu aan zit te komen.

Niemand van policor links wilde het horen.

Nu doet dat volledig niet ter zake wie of wat er op FOK! gepost is of was, het zal niets in de geschiedenis of in de toekomst veranderen.

Ik ben er echter klaar mee om te proberen linkse ballen te overtuigen, het gelijk komt vanzelf mijn kant op, dat zei ik toen al en nu ook, en het gaat snel nu, mooi zo.

Links wil oorlog? Links krijgt oorlog.

In heel Europa.

De Linkse Kerk is zo óm, wanneer de problemen in hun eigen achtertuin terecht komen.

Maar ik neem het de politiek-correcte wensdenkers niet eens kwalijk. Ze missen gewoon het vermogen om grote verbanden te zien en rationele analyses te maken. De typische linkse manier van denken is: redeneren vanuit de persoonlijke situatie en dit dan in het groot projecteren op de rest van de wereld.

Als ze straks aan den lijve de gevolgen van de volksverhuizing gaan voelen, dan draaien ze om als een blad aan een boom.
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:50:22 #289
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156588951
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:19 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Er is niets aan de hand
Er is niet meteen een burgeroorlog. In eerste instantie zullen de water- en voedselvoorziening in het gedrang komen.
pi_156588992
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:19 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Er is niets aan de hand
Klopt helemaal.

Door de herdefinitie van het woord "criminaliteit" door de loop der jaren, is er zolangzamerhand helemaal geen criminaliteit meer in Nederland. De politie is dan ook compleet overbodig en kan beter worden ontmanteld. Justitie trouwens ook.
pi_156589024
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Klopt helemaal.

Door de herdefinitie van het woord "criminaliteit" door de loop der jaren, is er zolangzamerhand helemaal geen criminaliteit meer in Nederland. De politie is dan ook compleet overbodig en kan beter worden ontmanteld. Justitie trouwens ook.
Proest.
pi_156589029
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Proest.
Wat?
pi_156589038
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat?
Dit:

quote:
pi_156589052
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit:

[..]

Wat is daarmee?
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:59:36 #295
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156589061
quote:

[..]

Klopt helemaal.

Gisteren in de Volkskrant een uitgebreid artikel over de criminaliteit van de vluchtelingen en de daarmee gepaard gaande angst onder de bevolking:

Alles wordt weggeredeneerd en gebagatelliseerd. Het is "kruimelwerk", bijvoorbeeld "slechts" winkeldiefstal. Bij verkrachtingen wordt betoogd dat dit "logisch" is wegens de omstandigheden waarin de vluchtelingen worden opgevangen.

Het is eigenlijk dus allemaal de schuld van Nederland zelf, die de opvang niet op orde heeft.
pi_156589090
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Gisteren in de Volkskrant een uitgebreid artikel over de criminaliteit van de vluchtelingen en de daarmee gepaard gaande angst onder de bevolking:

Alles wordt weggeredeneerd en gebagatelliseerd. Het is "kruimelwerk", bijvoorbeeld "slechts" winkeldiefstal. Bij verkrachtingen wordt betoogd dat dit "logisch" is wegens de omstandigheden waarin de vluchtelingen worden opgevangen.

Het is eigenlijk dus allemaal de schuld van Nederland zelf, die de opvang niet op orde heeft.
Ze zitten hier net iets te kort om al aan georganiseerde misdaad te kunnen doen, of een criminele organisatie op te zetten. Dus het is voorlopig inderdaad kruimelwerk dan volgens mij, tenzij ze voor de lol gaan moorden. Maar dat is dan weer best nutteloos.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:02:45 #297
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156589101
Het is een illusie om te veronderstellen dat het respecteren en overnemen van Nederlandse normen en waarden al direct van start kan gaan in de opvanglocaties van het COA

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n-opvangen~a4154943/

Let op het woordje "direct".

Gaat u daarom rustig slapen. Het komt allemaal goed. Niet direct, maar ooit wel.
  zondag 4 oktober 2015 @ 12:04:41 #298
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156589124
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ze zitten hier net iets te kort om al aan georganiseerde misdaad te kunnen doen, of een criminele organisatie op te zetten. Dus het is voorlopig inderdaad kruimelwerk dan volgens mij, tenzij ze voor de lol gaan moorden. Maar dat is dan weer best nutteloos.
Toch is het voor de winkeleigenaar niet bijzonder plezierig, wanneer hij te maken heeft met diefstal. Voor de politie of politicus is dit dan misschien kruimelwerk, voor de ondernemer misschien het eind van zijn bedrijf.

Ik stoor me aan dat bagatelliseren van problemen.
pi_156589126
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het is een illusie om te veronderstellen dat het respecteren en overnemen van Nederlandse normen en waarden al direct van start kan gaan in de opvanglocaties van het COA

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)n-opvangen~a4154943/

Let op het woordje "direct".

Gaat u daarom rustig slapen. Het komt allemaal goed. Niet direct, maar ooit wel.
Gelukkig maar, al gedurende mijn hele leven worden er asielzoekers opgevangen. Zou ik nooit meer lekker kunnen slapen.
pi_156589128
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zo gaat het toch altijd.

Tergend langzaam maar heel zeker glijdt Nederland af naar het niveau van een willekeurige bananenrepubliek. Voor misdrijven waar je in 1987 nog een flinke straf kreeg, is het nu al niet eens meer mogelijk om aangifte te doen. Je wordt gewoon weggestuurd met de mededeling dat je "die Marokkaan zelf maar te grazen moet nemen, en veel succes daamee" (zelf meegemaakt in Rotterdam 10 jaar geleden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')