SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
dat is mijn op :squote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:49 schreef Beach het volgende:
wow na 10 delen eens een andere op
hulde klokov
omdat hij hem nooit meer kwijtraakt zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef Fripsel het volgende:
vergeet de wanhopige blik op m'n pa z'n hoofd nooit meer geloof ik.
Net de grote lijnen gezet van de NS-trein. Zodra het winter is laten inkleuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Klokov het volgende:
Zet je tattoo van een NS-trein?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:30 schreef seto het volgende:
hij gaat een train zetten op fripsel met weissman en montelly terwijl haar vriend toe moet kijken
Maar zijn chick toost nu dus het meisje van haar ex?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn ex noemt het meisje dat hem troost zijn chick
Waren de pa's van je vriendjes er ook bij dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik vond puber zijn maar verschrikkelijkhormonale disco
vergeet de wanhopige blik op m'n pa z'n hoofd nooit meer geloof ik.
Die van alles is mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Laat die Gwen die man van z'n blikje in de water eens opzoeken. Dat is echt een klassiekertje, niet zo'n halve zool als die Klaas Faak.
Vriendjes welke vriendjesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Net de grote lijnen gezet van de NS-trein. Zodra het winter is laten inkleuren.
[..]
[..]
Maar zijn chick toost nu dus het meisje van haar ex?
[..]
Waren de pa's van je vriendjes er ook bij dan?
Avontuurlijke slet of saaie. Allemaal loempia tochquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
Dus sorry, fripsel echt saai, geen avontuurlijke slet of whatever. Gewoon een saaie muts. Nu blij.
en nu wil je wat je hebt gemist inhalen dmv open relatiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vriendjes welke vriendjesik heb van mijn 13e tot mijn 20e een monogame relatie gehad met dezelfde jongen, en ben daar nog steeds mee. Ging niet uit, kwam niet te laat op school, hing niet op straat.
Dus sorry, fripsel echt saai, geen avontuurlijke slet of whatever. Gewoon een saaie muts. Nu blij.
Dus op je 20e hield je het niet meer? Hoe bracht je zoiets bij je vriend en wat zei die ervan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vriendjes welke vriendjesik heb van mijn 13e tot mijn 20e een monogame relatie gehad met dezelfde jongen, en ben daar nog steeds mee. Ging niet uit, kwam niet te laat op school, hing niet op straat.
Gaat weer lekker Setoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef seto het volgende:
[..]
omdat hij hem nooit meer kwijtraakt zeker
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef Faeroer het volgende:
Waarom zijn er geen livestreams van de Russische bommen?
Gewoon meemaken hoe het is, daten als je volwassen bent. Ervaren hoe het is om gewoon Fripsel te zijn ipv Fripsel en vriend. Tijdelijk en al helemaal niet met als doel zoveel mogelijk mannen aan m'n lijstje toe te voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
en nu wil je wat je hebt gemist inhalen dmv open relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |