Mooi, mijn outfit is ook te huur voor feesten en partijtjesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alleen vandaag!!
Zonder OP.![]()
[ afbeelding ]
Is deze ook uit jouw collectie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, mijn outfit is ook te huur voor feesten en partijtjes
Nee, ik werk nog aan mijn voorjaarscollectiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is deze ook uit jouw collectie?
[ afbeelding ]
beetje jammer dat ie uit 2009 isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alleen vandaag!!
Zonder OP.![]()
[ afbeelding ]
Wat boeit dat nou allemaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje jammer dat ie uit 2009 is
Je dacht toch niet dat het Mo zelf wasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje jammer dat ie uit 2009 is
Die gedachte is dom, ik leg net uit dat ik (nog) geen foto heb gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat het Mo zelf was
Hoeft ook niet!!!! Zeurquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gedachte is dom, ik leg net uit dat ik (nog) geen foto heb gemaakt.
En dat ik niet weet of ik het überhaupt ga doen....
Een berg fruit?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb vanmiddag voor 8 Euro gratis bio produkten bij de Appie gehaald...
da's mooi meegenomen, ik zit te wachten tot ik boodschappen kan gaan doen, maar jah... zonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb vanmiddag voor 8 Euro gratis bio produkten bij de Appie gehaald...
Lekker, dat lust ik allemaal wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, pasta, pasta sauzen en je gelooft het niet ... rookworst
Maar jij heb zeker geen Postcodeloterij kaart?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, dat lust ik allemaal wel.
Nee, ik heb de postcode loterij opgezegd toen ik de laatste keer ging verhuizen, en ik vond dat mijn ex dan zelf maar weer een nieuwe moest aanvragen, ook omdat het op mijn naam stond.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij heb zeker geen Postcodeloterij kaart?
Ja dat zou helemaal lullig zijn dat er dan een grote prijs zou vallen ..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb de postcode loterij opgezegd toen ik de laatste keer ging verhuizen, en ik vond dat mijn ex dan zelf maar weer een nieuwe moest aanvragen, ook omdat het op mijn naam stond.
Daarom, toen ik daar wegging heb ik alles opgezegd, alleen Ziggo lijkt het tot op heden nog steeds niet te snappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou helemaal lullig zijn dat er dan een grote prijs zou vallen ..
Het oude @home bedoel je....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, toen ik daar wegging heb ik alles opgezegd, alleen Ziggo lijkt het tot op heden nog steeds niet te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |