Ja. Had gekund.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:37 schreef Artoo het volgende:
Maar deze stijging had je gewoon kunnen voorkomen Lonaa
Gewoon stoppen met eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Had gekund.
Ik struggle wel echt enorm de laatste tijd met eten.
I wish I could.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
was het leven maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Allemaal anorexia en 43 kilo wegen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten.
Opgelost
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel, toch gaat de trendlijn omlaag. Dus je gaat er óók komen, heus!
Angstaanjagende getallen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trendlijn in de app is van mijn prebevallingsgewicht, die is niet helemaal relevant.
Rest van je post maar weggehaald wegens angstaanjagende getallen
Iedereen hier, gok ik zo. Is het niet om het een, dan wel om het anderquote:
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast overquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Yay voor riemen!![]()
Jij gebruikt geen MFP, toch, Isa? Ik heb geen idee of ik alles wel goed binnen krijg...
Toch maar eens een account aangemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, met MFP kon je dat allemaal niet betrouwbaar zien! Ik gebruik Cronometer, heb geen aandelen, maar ben er echt wild enthousiast over(en ik heb een tijd MFP gebruikt) alleen kost de app geloof ik wel geld, de online versie op www.cronometer.com is gratis (premium heb je niet nodig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |