quote:This film is essentially people who are obsessed with's *** ******* spinning out their theories about what the film means. It reveals little about
's vision or intent and everything about their specific and sometimes downright crazy views about the world as expressed through their interpretations of
's movie.
Tussenstand FMT oktober 2015:quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 05:47 schreef JayHovah het volgende:
PR = Pacific Rim?
Guillermo del Toro?
Het is Pam idd niet...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat Pamela Anderson bij Hans Klok heeft meegedaan. Maar Magic unlimited is van die andere familie... dus zal Pam niet zijn
quote:I like being around mixed company. Dan and Rupert make their fair share of cheeky comments about me being girlie, but it's all in good fun.
O nee, dat is niet de rede. Maar ik kom er echt niet op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:45 schreef JayHovah het volgende:
Je weet het echt wel Dyon... Geen zin om nwe vraag te stellen?
Tussenstand FMT oktober 2015:quote:
klopt 2/15quote:
AS zit er niet tussen 3/15quote:
DG zit er niet tussen 4/15quote:
8/15quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:43 schreef DragonFodder het volgende:
3 tim roth
4 robert de niro
5 elijah wod?![]()
9 eric stolz
11 tom cruise
9/15quote:
De mensen misschien niet, de films ken je allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:19 schreef ArtistA het volgende:
Leuke vraag dyon, helaas ken ik ze allemaal niet
Excuus dat moet natuurlijk 13 zijn... my badquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:20 schreef JayHovah het volgende:
15 is toch al geraden? Hannibal Rising -> Gary Oldman...
Maar volgens mij hebben we meer aan hints over de acteurs / actrices aangezien je daar naar vroeg.
MS zit er niet tussenquote:
13/15quote:
Terminator 3 dan, zal vast Arnie niet zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
13/15
Nog een vrouw. Ze speelt in die film nog 3 andere rollen. Die dan wel vrouwen zijn.
De man die nog moet heeft onder andere nog in deel 3 gespeeld van een film over robot uit de toekomst
De film is goed. Zijn initialen zijn NS. Lucy is fout. De vrouw die ik zoek heeft in een andere film de slechtste vertolking ooit van een stripslechterik neer gezetquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Terminator 3 dan, zal vast Arnie niet zijn
Dan is het John Connor, maar geen idee hoe die acteur heet.
De andere is lastig, Lucy Liu?
Halle Berry in Catwoman?quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De film is goed. Zijn initialen zijn NS. Lucy is fout. De vrouw die ik zoek heeft in een andere film de slechtste vertolking ooit van een stripslechterik neer gezet
14/15 trouwens was dit cloud atlasquote:
15/15 Sas +1quote:
Ja. Noem de films waarin dit voorkomt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:50 schreef hornage het volgende:
Oftewel: blanke acteurs die een rol speelden waarbij het originele karakter gekleurd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |