Iedereen in het M.O. die niet naar West-Europa komt, is gek. Het is hier een loterij zonder nieten: altijd prijs.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah op die manier. De VN zeggen dat ze geen reden hebben om voor 2016 een verandering t.o.v. 2015 aan te nemen. En dus nemen ze voor 2016 hetzelfde getal als voor 2015. Waarschijnlijk worden het dus idd meer in 2016 dan de VN nu zegt te denken.
juist, gaat snel nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Confetti het volgende:
In de wintermaanden neemt de toestroom normaal gesproken af maar dat geldt vooral voor de Middellandse zee route. De balkan route is in 99,9% van de gevallen veilig(ondanks de media hype als er iemand verdrinkt) dus die toestroom gaat onverminderd door.
Gelukkig maar. Hoe sneller de boel hier in elkaar klapt hoe sneller we weer kunnen opbouwen.
De asielzoekers die de winterkoude trotseren en toch hierheen komen, zijn de echte doorzetters. Zij dienen voorrang te krijgen op de gewone asielzoekers. Daarnaast dienen alle asielzoekers sowieso voorrang te krijgen op de gewone Nederlanders bij het toewijzen van woningen en uitkeringen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Confetti het volgende:
In de wintermaanden neemt de toestroom normaal gesproken af maar dat geldt vooral voor de Middellandse zee route. De balkan route is in 99,9% van de gevallen veilig(ondanks de media hype als er iemand verdrinkt) dus die toestroom gaat onverminderd door.
Gelukkig maar. Hoe sneller de boel hier in elkaar klapt hoe sneller we weer kunnen opbouwen.
Ik vermoed dat Toefjes familie van Koos is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Onzin. Wat ik hier schrijf, verzin ik niet. Ik lees het gewoon in de Volkskrant, De Trouw of de NRC.
Eerder deze week deed ik dat éénmaal uit het hoofd, waarna de Fok-Gestapo mij terecht wees. Verder presenteer ik hier slechts feiten.
Soms breng ik daar ook verbanden in aan, die anderen niet signaleren.
Nee hoor, als je goed oplet zul je merken dat ik alleen vraag naar feiten, omdat ik het prettig vind dat discussies gevoerd worden gebaseerd op feiten. Als je dat als een bedreiging ziet, is dat wellicht omdat je eigen standpunten wat wankel zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Toefjes familie van Koos is.
Of Koos incognito.
Zelfde oogkleppen op en de "het komt" / "is goed" retoriek.
Op den duur zo vermoeiend.
En verbazingwekkend.
Helaas heeft niet iedereen het vermogen om grote verbanden te zien. Men kijkt vaak alleen naar de persoonlijke situatie en projecteert die dan op de hele wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Of Koos incognito.
En verbazingwekkend.
Het is ook nog prima joh. We moeten een flink aantal verder zijn wil het echt problematisch gaan worden. Onhoudbaar wordt het toch nooit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Of Koos incognito.
En verbazingwekkend.
Wacht TPO is een van je onafhankelijke keurige bronnen? Oke.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vluchtelingen weigeren woning omdat makelaar een vrouw is
Bron: http://nieuws.tpo.nl/2015(...)t-makelaar-vrouw-is/
Nu gaat Toefjes straks weer aantonen dat ik dit allemaal zelf verzin.
Die Welt is vrij gerenommeerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Wacht TPO is een van je onafhankelijke keurige bronnen? Oke.
Wat is nu je doel hiermee? Niemand ontkent dat er idioten tussen lopen zonder realiteitsbesef. Het merendeel van de vluchtelingen gedragen zich prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vluchtelingen weigeren opvangplek in Ardennen, niet luxe genoeg
Bron: http://nieuws.tpo.nl/2015(...)en-niet-luxe-genoeg/
Nog één, Toefjes!
De mensen in pakweg Staphorst of Urk zijn ook niet zo van de emancipatie. Maar die respecteren wel de wet, dus dat moet denk ik de maatstaf zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Morendo het volgende:
Syriërs zijn vrees ik door de bank genomen ietwat primitief wanneer het aankomt op zaken als homo-acceptatie, gelijke rechten man en vrouw, geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, alles wat ook maar iets met seks van doen heeft. Dat kan toch voor niemand als een verrassing komen.
En dan zal boefje wel komen met: 'heb je daar ook cijfers van?'
Zelfs de ergste veluwe-gristen is nog stukken verlichter dan de gemiddelde moslim denk ik. Ik heb gewoon geen zin om een hele nieuwe vloedgolf van aartsconservatieve, ultra-religieuze gekkies over me heen te krijgen. Ons asielstelsel functioneert absoluut niet wanneer we geen verregaande eisen kunnen stellen aan onze nieuwe inwoners.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef Igen het volgende:
[..]
De mensen in pakweg Staphorst of Urk zijn ook niet zo van de emancipatie. Maar die respecteren wel de wet, dus dat moet denk ik de maatstaf zijn.
Volgens mij is dat primitieve juist waar ze voor vluchten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Morendo het volgende:
Syriërs zijn vrees ik door de bank genomen ietwat primitief wanneer het aankomt op zaken als homo-acceptatie, gelijke rechten man en vrouw, geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, alles wat ook maar iets met seks van doen heeft. Dat kan toch voor niemand als een verrassing komen.
En dan zal boefje wel komen met: 'heb je daar ook cijfers van?'
Heb jij daar ook cijfers van?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat primitieve juist waar ze voor vluchten?
Nee, daarom ook het vraagteken, en niet gepresenteerd als feit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij daar ook cijfers van?
De meesten vluchten natuurlijk voor de barrel bombs van de Assad-regering in combinatie met de algehele misère en gebrekkige toekomstverwachtingen. En nee, daar heb ik geen cijfers van.
Ik denk dat je nu overdrijft. Niet elke moslim is gelijk een ultra-conservatieve gek. Die vechten juist aan de kant van IS, lijkt me.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zelfs de ergste veluwe-gristen is nog stukken verlichter dan de gemiddelde moslim denk ik. Ik heb gewoon geen zin om een hele nieuwe vloedgolf van aartsconservatieve, ultra-religieuze gekkies over me heen te krijgen. Ons asielstelsel functioneert absoluut niet wanneer we geen verregaande eisen kunnen stellen aan onze nieuwe inwoners.
Dat zijn extremisten. Ik trek de grens al bij fundamentalisme. Je mag toch op zijn minst verwachten dat nieuwkomers een tikkeltje normale opvattingen hebben over man-vrouw verhoudingen, seksuele vrijheid, scheiding van religie en staat etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu overdrijft. Niet elke moslim is gelijk een ultra-conservatieve gek. Die vechten juist aan de kant van IS, lijkt me.
Even in de stijl van Toefjes: kun je dit met cijfers en bronnen onderbouwen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is nu je doel hiermee? Niemand ontkent dat er idioten tussen lopen zonder realiteitsbesef. Het merendeel van de vluchtelingen gedragen zich prima.
Lees dat nog even goed voor weer je keyboard in te klimmen. Ik zeg vluchtelingen, niet migranten. Ja, die zitten er zat tussen.
-edit- ik kan niet voldoende Duits om te volgen of dat artikel op dezelfde Geenstijlesque manier geschreven is, maar het lijkt me niet.
Wil je anders beweren dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Even in de stijl van Toefjes: kun je dit met cijfers en bronnen onderbouwen?
Nee. Maar dat het merendeel deugt, is onbelangrijk.quote:
Wordt in dat filmpje ook laten zien hoe journalisten mishandeld worden door deze "vreedzame" demonstranten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |