24?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:10 schreef Toto69 het volgende:
Hint 1: Jullie denken veel en dan ook veel te laag.
22 was nog niet genoemd: hoor: 5m+12m+5mquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan eerder 22, maar die was ook al fout
Echt hè? En het ergste is dat ik hier nog voor opblijf ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
Deel je nou door zeven of door twee en doe je dan plus vijf meter?Wat een kutformulering.
Maar we dachten juist te laag..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:17 schreef HPLC het volgende:
Er is maar 1 'meters', dus ik gok nu op 1
Ja, en je weet niet eens of die twee wel meters of olifanten zijn..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
Deel je nou door zeven of door twee en doe je dan plus vijf meter?Wat een kutformulering.
Morgenochtend staat het topic er ook nog hoor...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:16 schreef ijs. het volgende:
[..]
Echt hè? En het ergste is dat ik hier nog voor opblijf ook.![]()
Dit, hoewel als ik 'meneer van Dale...' aanhoud je eerst moet delen en dan moet optellen, dus delen door 2 en dan plus 5.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:15 schreef Rezania het volgende:
Staat geen eenheid, dus gewoon delen door 2 lijkt me. Anders deel je meters door meters en verlies je je eenheid. Met die logica zal het dus ook delen door 2 zijn en dan nog plus 5 meter.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:18 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, en je weet niet eens of die twee wel meters of olifanten zijn..
[..]
Morgenochtend staat het topic er ook nog hoor...
Hijzegt net dat iedereen te laag denkt. Kom jij met 3 aanzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:24 schreef Rezania het volgende:
3 meter, er staat drie keer meter in de quote.
Da's waar, maar hij heeft het ook over tellen, niet rekenen. Dat zou de /2 taaltechnisch uitsluiten.. toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat geen eenheid, dus gewoon delen door 2 lijkt me. Anders deel je meters door meters en verlies je je eenheid. Met die logica zal het dus ook delen door 2 zijn en dan nog plus 5 meter.
Je bedoelt natuurlijk 13,49quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:27 schreef Rezania het volgende:
Oh, en als je normaal rekent: ( 5m + 12m - 0,02m ) / 2 + 5m = 18,49m
Wiskundig zou het totaal niet kloppen, wat taal ervan vindt boeit me niet. Moet TS maar zorgvuldig zijn. Dit is trouwens ook precies de reden waarom er geen goed antwoord is op twee keer de helft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:27 schreef Toga het volgende:
[..]
Da's waar, maar hij heeft het ook over tellen, niet rekenen. Dat zou de /2 taaltechnisch uitsluiten.. toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |