weet ikquote:
Je bent een topuser.quote:
kloptquote:
Ik steun hem daarin.quote:
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kom ik toch nooit man, ga toch geen gehaktballetjes zelf in elkaar zetten
neequote:
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar niemand geeft om wat jij denkt
is gwn goede ttquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm gaye TT dan met je gaye hoofd, gaytje
ik breek je
jij was tweede keus zoals altijd in je levenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.
Watquote:
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij was tweede keus zoals altijd in je leven
JE ZEI ZELF DAT IK EERSTE KEUS WAS A BOELERquote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.
En dan over mijn links niet geklikt zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |