Prima ja. Zo uitgebreid ookquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen altijd wel kleine foutjes in blijven zitten, maar heb sinds de release nu gewoon best goed kunnen spelen
Enige wat ik nog graag zou willen is dat je meer grote veranderingen hebt in een save met clubs die door financieel wanbeleid de afgrond instorten, armere clubs die met goed beleid doorstoten o.a.quote:
Dat komt vast nog wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Enige wat ik nog graag zou willen is dat je meer grote veranderingen hebt in een save met clubs die door financieel wanbeleid de afgrond instorten, armere clubs die met goed beleid doorstoten o.a.
Wie nog meer dan?quote:
Dankzij Tong zeker?quote:
Yes.quote:
Kan ik niet wakker van liggen. Maar wel fucking lang zeg jezusquote:
Treurige ban.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet wakker van liggen. Maar wel fucking lang zeg jezus
Zal me niks verbazen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
GGMM heeft denk ik ban voor een komisch bedoelde opmerking dat het hier noord-friesland (noord-korea) lijkt
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen.
Ik kreeg zelfs een note voor deze opmerking `Ik heb al lang niet meer met kanker gescholden'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |