Prima ja. Zo uitgebreid ookquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen altijd wel kleine foutjes in blijven zitten, maar heb sinds de release nu gewoon best goed kunnen spelen
Enige wat ik nog graag zou willen is dat je meer grote veranderingen hebt in een save met clubs die door financieel wanbeleid de afgrond instorten, armere clubs die met goed beleid doorstoten o.a.quote:
Dat komt vast nog wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Enige wat ik nog graag zou willen is dat je meer grote veranderingen hebt in een save met clubs die door financieel wanbeleid de afgrond instorten, armere clubs die met goed beleid doorstoten o.a.
Wie nog meer dan?quote:
Dankzij Tong zeker?quote:
Yes.quote:
Kan ik niet wakker van liggen. Maar wel fucking lang zeg jezusquote:
Treurige ban.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet wakker van liggen. Maar wel fucking lang zeg jezus
Zal me niks verbazen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Sked het volgende:
GGMM heeft denk ik ban voor een komisch bedoelde opmerking dat het hier noord-friesland (noord-korea) lijkt
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen.
Ik kreeg zelfs een note voor deze opmerking `Ik heb al lang niet meer met kanker gescholden'
mijn notes zijn wel treuriger in de regelquote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen.
Ik kreeg zelfs een note voor deze opmerking `Ik heb al lang niet meer met kanker gescholden'
welke modquote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen.
Kano natuurlijkquote:
Grappig wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
Snap niet waarom je daar niet mee mag schelden hier
Of dat ze daar zo streng om doen
Beetje triest inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
Snap niet waarom je daar niet mee mag schelden hier
Of dat ze daar zo streng om doen
Wat ik nou eens mooi zou vinden is als Danny eens reageert op je berichten nu.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ken in real niemand die er om jankt. Maar ach
gvdquote:
weg met zwarte piet zwarte piet is racismequote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik nou eens mooi zou vinden is als Danny eens reageert op je berichten nu.
Zal helaas niet gaan gebeuren maargoed
Het verschil is gewoon dat dit voor Danny een bedrijf is.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik nou eens mooi zou vinden is als Danny eens reageert op je berichten nu.
Zal helaas niet gaan gebeuren maargoed
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
weg met zwarte piet zwarte piet is racisme
Wij vormen een brom van inkomen voor hem. Dus je werknemers tevreden houden is ook geen overbodige luxequote:Op woensdag 30 september 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil is gewoon dat dit voor Danny een bedrijf is.
En voor users een forum
Hoe vaak kom jij op de frontpage.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Wij vormen een brom van inkomen voor hem.
Zijn er ontevreden mods danquote:Op woensdag 30 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij vormen een brom van inkomen voor hem. Dus je werknemers tevreden houden is ook geen overbodige luxe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |