SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Jouw ouders duwden kleine sof in de maxi cosi de zaal in?quote:Op woensdag 30 september 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel emotioneel ja. Ga daar al heen sinds ik geboren ben
en zaal 1 is zo mooi
maar helaas
maar nieuwe wordt wel vet man
Absoluut.quote:
Ik zou meer terugstortenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut.
En veel geld. Maar bedoel ermee te zeggen dat ik mezelf al heb ingedekt door mezelf al winst te gunnen
nee oké sinds ik vier was ofzoquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw ouders duwden kleine sof in de maxi cosi de zaal in?
schattig hoor
is zaal 1 die grote zaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee oké sinds ik vier was ofzo
Wel heel toevallig dat ik nu weer online ben en jij antwoordt
jaaquote:
quote:
Dan weet je dat de keuze vaak al snel gemaakt isquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
aangezien ik een gokkersbrein te goed kent
jouw breinquote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder geen negativisme ofzo.
Gewoon realisme aangezien ik een gokkersbrein te goed kent
Niksquote:
Buffertje opbouwen gaat zelden goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Dan weet je dat de keuze vaak al snel gemaakt isMaar ik doe het denk ik ook wel
Inso is nooit in schulden gekomen toch Fokkie wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw brein
genoeg berekende breinen die er wel tegen kunnen. inclusief moi.
Ik sta heel erg veel +.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw brein
genoeg berekende breinen die er wel tegen kunnen. inclusief moi.
Dat is wel heel toevallig inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee oké sinds ik vier was ofzo
Wel heel toevallig dat ik nu weer online ben en jij antwoordt
oh ja, misschien niet de goede om te gaan wedden.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso is nooit in schulden gekomen toch Fokkie wel.
Klopt als je het goed wil aanpakken zoals die JD van FOK! kun je er lekker van leven.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, misschien niet de goede om te gaan wedden.
ik was ook wel aardig goed in wedden, alleen ging er te veel tijd in zitten.
Elan is een smerig ventjequote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Elan dat ik zulke dingen soms openbaar maak op fok is wat anders dan dat jij het aan mensen gaat meldenJustsayin
Je hebt het zelf in dit topic gemeld.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Elan dat ik zulke dingen soms openbaar maak op fok is wat anders dan dat jij het aan mensen gaat meldenJustsayin
Mijn grootste winst komt ook door veel mazzel een tijdje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
Mijn winst bestaat vooral uit mazzel en hopelijk een beetje voetbalverstand soms waardoor je zaken goed kan inschatten.
ja nog een uurtje en dan is het weer oktober. Heerlijke maandquote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig inderdaad
We zijn ook alweer bijna een maand verder, de tijd is erg snel gegaan
Dat zeg ik. Maar zoals ik al zei. Ik had er niet over moeten beginnen , dus mijn schuldquote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in dit topic gemeld.
Klopt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nog een uurtje en dan is het weer oktober. Heerlijke maand
we rakelen jouw jeugzonden toch ook niet op zoals die keer met dat meisje van 15quote:Op woensdag 30 september 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in dit topic gemeld.
Ik vond het vooral een hele drukke maand, wel veel leuke dingen gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nog een uurtje en dan is het weer oktober. Heerlijke maand
of nog erger: toen Elan een pan nasi liet vallenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
we rakelen jouw jeugzonden toch ook niet op zoals die keer met dat meisje van 15
Oh sorry man.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar zoals ik al zei. Ik had er niet over moeten beginnen , dus mijn schuld
omg ja dan ben je alweer een jaar verloofdquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Over een week 6 jaar relatie, over 2 weken jarig
begin van de maand heb je geldquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
Begin van elke maand is nare tijd toch.
Welk meisje van 15?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
we rakelen jouw jeugzonden toch ook niet op zoals die keer met dat meisje van 15
hoezo?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
Sof en ik vieren het begin van de maand altijd onze vriendschap dus dan is er altijd wat te vieren en dan eten we een stukje gebakquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je me soms wegtreiteren uit GC waardeloze moderatorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
of nog erger: toen Elan een pan nasi liet vallen
Omdat Inso het een stuk discreter verwoordt dan jij doet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh sorry man.
Overigens was het Inso die begon over je jurisprudentie maar tegen hem zeg je as usual weer niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |