quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha condoom voor een euro
Euroknaller
Hihihhaho
Mijn BR op Unibet is na vanavond trouwens een welbekend fok-grapjequote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe mij maar voortaan tippen dan
je moet glow in de dark stuff injecteren en dan zie je het zo door die aderen lopenquote:
hopelijk choke je het nietquote:Op woensdag 30 september 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn BR op Unibet is na vanavond trouwens een welbekend fok-grapje#Crypstisch
En het niet is niet twee keer de helft
Dacht al dat je het formaat niet geloofdequote:
Het gaat wel iets te snel ja BR is in 2 dagen x4.5 gegaanquote:
3 maanden eten minstensquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat wel iets te snel ja BR is in 2 dagen x4.5 gegaanVind ik wel iets te positief allemaal
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn BR op Unibet is na vanavond trouwens een welbekend fok-grapje#Crypstisch
En het niet is niet twee keer de helft
Gaat af en toe ook wel wat naar m`n rekening hoor. Maar wil proberen buffertje op te bouwenquote:
quote:
Tja.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat af en toe ook wel wat naar m`n rekening hoor. Maar wil proberen buffertje op te bouwen
En wat als het niet zo is?quote:
Dan gun ik het je.quote:
jurisprudentie ja?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gun ik het je.
Maar de jurispredentie ligt niet in je voordeel.
Ja, maar ik heb deze weel al 100 naar m`n rekening gestort hequote:Op woensdag 30 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En 450 is toch best veel geld aangezien je 2 weken nog 2 weken voor 30 euro moest leven.
Beetje hardleers die jongen jaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gun ik het je.
Maar de jurispredentie ligt niet in je voordeel.
Dus de rest is geen geld?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb deze weel al 100 naar m`n rekening gestort he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |