Ik ga niet kijken, maar in jouw optiek kun je dus beter een mindere speler gebruiken op die plek omdat Tete zijn tegenstander is?quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Mexi/Davy, ik heb gewacht op de goal.
Wie is Pereiroquote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Pereiro 3-3 maakt nemen we allemaal een maand een Pereiro UI
Want 3-1 en 3-2 zag je wel?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah 3-3 wordt het niet meer, zie PSV de bus niet slachten
De enige speler met onvoorspelbaarheid is er wel af.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zo kun je CSKA nog verslaan als je in Eindhoven wint
hahaha wat 7?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pereiro is echt niet best voor 7 miljoen
als je wint kun je ze verslaan, leipe uitspraak welquote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zo kun je CSKA nog verslaan als je in Eindhoven wint
Zo klinkt het wel erg raar inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, maar in jouw optiek kun je dus beter een mindere speler gebruiken op die plek omdat Tete zijn tegenstander is?
Arias in deze vorm is niet beter.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef L3gend het volgende:
Krijgen we volgende keer Brenet rechtsback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |