Ik vind je wel lief hoor, knulquote:
Sensatiehunterquote:Op woensdag 30 september 2015 22:12 schreef Joezi het volgende:
Hoi allen, wij zaten in het andere topic, 3-2 ineens, alles kan nog
Straks effe via DM telefoonnummer uitwisselen, kunnen we een keer daten.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor, knul
TR gemaaktquote:Op woensdag 30 september 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klootzak, dit zal ik je niet in dank afnemen. Hopelijk moet je niezen als je een slokje hete koffie neemt.
Ik laat me niet zo snel uit mijn comfortzone lokken. Beetje appen en na 2 maandjes facetimen en dan wellicht de volgende stap.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Straks effe via DM telefoonnummer uitwisselen, kunnen we een keer daten.
Ik doe niet aan facetimen. Alleen dicktimen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo snel uit mijn comfortzone lokken. Beetje appen en na 2 maandjes facetimen en dan wellicht de volgende stap.
Heb je toch niks aan tegen Tetequote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Ajax uit ook wel weer missen natuurlijk
Akkoordquote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik doe niet aan facetimen. Alleen dicktimen.
Wel iets om MAD van te wordenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel jammer dat uitgerekend die etterbelg moet scoren. Maarja, wie zal het bommen.
Goed geobserveerd.quote:
Problemo, amigo?quote:
We zullen het zienquote:Op woensdag 30 september 2015 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aan je beste buitenspeler heb je niks tegen Tete. Wat een kolder.
Ik ga niet kijken, maar in jouw optiek kun je dus beter een mindere speler gebruiken op die plek omdat Tete zijn tegenstander is?quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Mexi/Davy, ik heb gewacht op de goal.
Wie is Pereiroquote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Pereiro 3-3 maakt nemen we allemaal een maand een Pereiro UI
Want 3-1 en 3-2 zag je wel?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah 3-3 wordt het niet meer, zie PSV de bus niet slachten
De enige speler met onvoorspelbaarheid is er wel af.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zo kun je CSKA nog verslaan als je in Eindhoven wint
hahaha wat 7?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pereiro is echt niet best voor 7 miljoen
als je wint kun je ze verslaan, leipe uitspraak welquote:Op woensdag 30 september 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar zo kun je CSKA nog verslaan als je in Eindhoven wint
Zo klinkt het wel erg raar inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2015 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, maar in jouw optiek kun je dus beter een mindere speler gebruiken op die plek omdat Tete zijn tegenstander is?
Arias in deze vorm is niet beter.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:20 schreef L3gend het volgende:
Krijgen we volgende keer Brenet rechtsback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |