Laat zien aardig te kunnen dribbelen, mist gigakans op 3-3 omdat hij eerst wilde aannemen in plaats van meteen schieten.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Pereiro al iets constructiefs gebracht aan een match van PSV?
En toch nog enige frustratie dat die 3-3 niet valt uit de kansen van Locadia en vooral Pereiro. Ook al is het een terecht verlies natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja 3-2 is minder erg dan 3-0.
Ik denk dat we allemaal voor 3 punten na deze 2 wedstrijden hadden getekend.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En toch nog enige frustratie dat die 3-3 niet valt uit de kansen van Locadia en vooral Pereiro. Ook al is het een terecht verlies natuurlijk.
Dag sowieso, maar deze heeft een nare nasmaak door de manier waarop. Die eerste helft, man man manquote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal voor 3 punten na deze 2 wedstrijden hadden getekend.
Dat sowieso, van vanavond verwachtte ik ook helemaal niets. CSKA liet het alleen wel erg afweten in de tweede helft. Dat gaf nog enigszins hoop.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal voor 3 punten na deze 2 wedstrijden hadden getekend.
De officiële "trieste verdedigingen" poule?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
1. PSV 3 (4-4)
2. Man. United 3 (3-3)
3. CSKA Moskou 3 (3-3)
4. Vfl Wolfsburg 3 (2-2)
PSV koploper op doelsaldo
hopen dat lestienne niet blessa isquote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef Againzender het volgende:
na de eerste helft wat anders gaan doen, zap ik de laatste minuten in staat het opeens 3-2
Zie jullie zondag, die tweede helft laat wel zien dat het geen eitje wordt voor ons hier in Amsterdam
Ja hoe erg leek het? Ik kon niet kijken, hoorde dat hij het nog wel probeerde?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopen dat lestienne niet blessa is
tja, dat blijf je houden met wedstrijden. maar wordt interessant hier zondag, zin in, en nog geen groot vertrouwen in de goede afloop voor mijn team. Maar ja, het blijft voetbalquote:Op woensdag 30 september 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopen dat lestienne niet blessa is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |