Als je volop andere heren kan daten waarom zou je dan een dwerg daten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Beetje too good to be true deze dame natuurlijk.
Dat denk ik dus ook steeds bij dit programmaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je volop andere heren kan daten waarom zou je dan een dwerg daten.
Ben daar ook te oppervlakkig voor.
Zou ik ook niet kunnen. Met zo een kleine man. Sowieso al niet eens met iemand die een kop kleiner isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
het gaat om het innerlijk !!!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen. Met zo een kleine man. Sowieso al niet eens met iemand die een kop kleiner is
Hij had ze ook een kleurplaat kunnen geven.quote:
Hij lijkt mij wat te simpel voor haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef Chai het volgende:
Gezellig operaties en pestverleden uitwisselen.
Maar als ziekenhuisbezoeken een groot onderdeel van je leven waren is het wel prettig als je dat met iemand kan delen.
Misschien een fetisj.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
En straks: Je bent toch niet mijn typequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef Chai het volgende:
Gezellig operaties en pestverleden uitwisselen.
Maar als ziekenhuisbezoeken een groot onderdeel van je leven waren is het wel prettig als je dat met iemand kan delen.
Het is een wurksjup hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Eerst kleur, dan de lijnen... Amateurs.
dan moet je het wel goed lerenquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan moet je het wel goed leren
niet echt een goede workshopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |