Oke dan, check voor de grap maar eens wat er van Malmo is geworden want dat staat ons ook te wachten als dit beleid wordt voortgezet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat signaal zou ik -op zich- maar al te graag afgeven, maar ook weer niet door op Wilders/de PVV te stemmen. Dan stem ik nog eerder op de PvdD (laatste keer voor het eerst maar gedaan), blanco of -voor het eerst in mijn leven- gewoon níet. Niet dat dat enig nut heeft, maar ik zou het anders gewoon echt niet weten. Wilders is voor mij gewoon ook geen optie. Ik vind hem (vooralsnog) een even groot gevaar voor dit land als dat ik "de andere kant" een gevaar vind.
Ik ben van mening dat je te allen tijde extremen moet vermijden en in mijn ogen valt Wilders/de PVV daaronder. Dat ik niet blij ben met het huidige beleid en mij zeker wel zorgen maak over de gevolgen daarvan, verandert daar (vooralsnog) niks aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oke dan, check voor de grap maar eens wat er van Malmo is geworden want dat staat ons ook te wachten als dit beleid wordt voortgezet.
https://ejbron.wordpress.(...)het-voorbeeld-malmo/
Ik zeg niet dat Wilders perfect is maar er is geen groter gevaar voor ons land dan voortzetting van dit beleid.
Dat kom nog wel. Extreme situaties vragen om extreme oplossingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je te alle tijde extremen moet vermijden en in mijn ogen valt Wilders/de PVV daaronder. Dat ik niet blij ben met het huidige beleid en mij zeker wel zorgen maak over de gevolgen daarvan, verandert daar (vooralsnog) niks aan.
Tja, dat 100% uitsluiten kan ik ook niet. Ik hoop maar dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen. Ik ben van mening dat er weinig anders op zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:13 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat kom nog wel. Extreme situaties vragen om extreme oplossingen.
En als je je verdiept in wie er allemaal achter de PvdD zitten dan denk ik dat je daar in ieder geval niet op moet stemmen als je extremen wilt vermijden.
Laten we inderdaad nationaal gaan korten voor de opvang van meer buitenlanders.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inkorten op defensie en paleisrenovaties en we hebben zo een paar x het tienvoudige.
Ik vond die Pistolen Paultje wel cool. Die loofde beloningen uit aan mensen die dierenbeulen aangaven. Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tja, dat 100% uitsluiten kan ik ook niet. Ik hoop maar dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen. Ik ben van mening dat er weinig anders op zit.
Oh, als het ten behoeve van dieren is mag het wat mij betreft dan wel weer vrij extreem zijn eigenlijk![]()
Ik neem aan dat ze wel allemaal zorgpremie betalen en een eigen risico van ¤ 375,- hebben?quote:De zorgkosten voor asielzoekers zullen dit jaar bijna verdubbelen, tot 130 miljoen euro. Dat is het gevolg van de aanzwellende stroom vluchtelingen.
Vorig jaar kostte de zorg 70 miljoen euro. Dit jaar is de overheid er waarschijnlijk dus rond de 130 miljoen euro aan kwijt, zegt zorgverzekeraar Menzis. Die organiseert de medische zorg voor alle asielzoekerscentra.
Vaker dan gemiddeld
Asielzoekers doen vaker een beroep op de gezondheidszorg dan een gemiddelde patiënt. In azc Overloon bijvoorbeeld komt tweederde van de vluchtelingen in een half jaar tijd minstens eenmaal bij de huisarts over de vloer. Vaak blijft het niet bij één bezoek.
Een deel van het geld wordt besteed aan huisartsenposten in de nieuwe opvangcentra.
Maar wij mogen komend jaar wel mooi ¤ 84,- extra gaan betalen!quote:bewoners steeds vaker aan hun lot worden overgelaten. Ze vallen of raken gefrustreerd en worden agressief. Er is geen tijd meer om ze in bed een glaasje water te geven, melden medewerkers die in hun eentje op een grote groep hulpbehoevende ouderen staan. De voedingsassistente wordt wegbezuinigd, ondanks alle ondervoedingsproblemen.
Dat gebeurd alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef VASND het volgende:
Gooi gewoon de onwikkelingshulpkraan dicht en pomp dat geld hiernaartoe. Opgelost.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)zorgkosten-2673973W/quote:Op woensdag 30 september 2015 22:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar; dat geldt juist voor 'Nederlanders'. Vaak zie je dat immigranten nog niet echt veel vertrouwen hebben in de gezondheidszorg en daarom juist minder snel op een huisarts afstappen.
je zou toch denken met de tsunami van gelukzoekers dat het minsten verhondervoudigd zou zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Een verdubbeling? Hoe kan dat nou weer?
Zouden er geen dokters/artsen onder die asiel/gelukszoekers zitten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
je zou toch denken met de tsunami van gelukzoekers dat het minsten verhondervoudigd zou zijn
vast wel, mogen die al werken en practiseren dan? Nee hè...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zouden er geen dokters/artsen onder die asiel/gelukszoekers zitten?
Allochtoon ≠ Asielzoekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:05 schreef leolinedance het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)zorgkosten-2673973W/
Wat begrijp je niet aan "immigrant"?quote:
quote:Het begrip (allochtoon) werd in 1971 geïntroduceerd door de sociologe Hilda Verwey-Jonker in een rapport voor het Nederlandse ministerie van Cultuur, Recreatie en Maatschappelijk Werk (CRM), ter vervanging van het tot dan toe gangbare woord immigrant.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:36 schreef leolinedance het volgende:
Wat begrijp je niet aan "immigrant"?
Ik reageer op zijn post gast, niet op het woord asielzoekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Niet elke allochtoon is een asielzoeker. Kun je moeilijk wikipedia erbij gaan halen, maar je mist het punt 'een beejte'.
Begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik reageer op zijn post gast, niet op het woord asielzoeker
Dat 2e uiteraard. Wel goed dat je het zelf geconstateerd hebt!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Begrijp ik het verkeerd?
Er wordt gezegd: " Vaak zie je dat immigranten nog niet echt veel vertrouwen hebben in de gezondheidszorg en daarom juist minder snel op een huisarts afstappen."
Dan reageer jij met een artikel dat allochtonen vaker bij de dokter komen.
Dan gaat er iets mis in de communicatie toch? Of ga ik er onterecht vanuit dat Xa1pt asielzoekers bedoelde.
En met die witregels er tussen, het maakt het bijna Poëziequote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef DrMabuse het volgende:
Topje.
En ijsberg.
Europa is een Titanic op ramkoers.
Welkom in de wondere wereld van de asiel / gelukszoeker die de kansen diep opsnuift en gaat hollen.
En nog zijn er mensen die stug blijven roepen dat het allemaal reuze meevalt.
De idiotie , de debiliteit.
Is enorm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |