Hij zou het wel moeten weten, want Jette heeft het hem verteld bij het interview met TROS Kompas. Hij dacht eerst dat alleen zijn tanden gevonden warenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef Frey het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)er-in-gtst-niet.html
Het nieuws is ook meteen opgepakt.
Mooi ook dat Reinout niet beter weet dan dat Arnies botten nooit gevonden zijn.
En vervolgens ontdekken dat Guus aan schizofrenie lijdt en als een ander contact heeft gezocht met Robert met het nieuws dat het stoffelijk overschot is gevonden.quote:Die verwisseling terugdraaien als een gestoord wraakplan van de familie Tuinman die ooit door Laura een rechtszaak verloren hebben en vervolgens een prachtige afsluiting met Laura, Robert en Arnie.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zou het wel moeten weten, want Jette heeft het hem verteld bij het interview met TROS Kompas. Hij dacht eerst dat alleen zijn tanden gevonden waren
[..]
En vervolgens ontdekken dat Guus aan schizofrenie lijdt en als een ander contact heeft gezocht met Robert met het nieuws dat het stoffelijk overschot is gevonden.
Ik had daar dan nog een spannend plot bij bedacht dat eerst Laura wordt vastgehouden, vervolgens Robert erbij, en dat het alter-ego van Guus dan "niets anders kan dan hen vermoorden". En vervolgens mag Jef weer de held uithangen en ze reddenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Heb dat uiteindelijk ook zo bedacht, alleen dat het onder druk is van zijn broer.
Oh, dat zeker!quote:Maar ongedaan wordt het gemaakt.
Zoals Jette ook al zei: het is heel bijzonder, want 10 jaar geleden zou hij dit nooit hebben gezegdquote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Frey het volgende:
Grootste verrassing van de dag vind ik toch wel Reinout.
Niet dat we moeten verwachten dat hij ook daadwerkelijk een keer terugkomt, maar hij lijkt wel wat te zijn bijgedraaid. Hij wilde nooit meer een interview over GTST geven, maar hij doet het nu toch maar weer en dan ook nog eens een terugkeer niet uitsluiten.
Mocht de serie stoppen, dan moeten ze echt iets met Arnie doen ja. Of als Jette eruit besluit te gaan. Arnie is en blijft toch het icoon van de serie.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
Maar het is duidelijk: er is een kleine hoop op het einde van de serie zoals wij dat zouden willen zien
Absoluutquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Mocht de serie stoppen, dan moeten ze echt iets met Arnie doen ja. Of als Jette eruit besluit te gaan. Arnie is en blijft toch het icoon van de serie.
Haha ik zei het toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals Jette ook al zei: het is heel bijzonder, want 10 jaar geleden zou hij dit nooit hebben gezegd
Ook in het interview met TROS Kompas was duidelijk dat Reinout nu, met wat meer afstand, er toch op terugkijkt als een mooie ervaring. Hij hoeft zich nu ook niet meer te bewijzen, wat in al die jaren na GTST toch wel het geval was. Ik denk dat dat ook een rol gespeeld heeft in zijn 'afkeer' tegen de Arnie-periode toentertijd.
Maar het is duidelijk: er is een kleine hoop op het einde van de serie zoals wij dat zouden willen zien
Precies of Annette. Ik stoor me ook een beetje aan die docu voor Antonie Kamerling op deze feestdag voor GTST. Waarom geen docu over Guusje of Frederique? Zij zijn ook GTST en veel te jong overleden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat we Roos niet meer kan terugkeren.
Geen moeite mee. Misschieb omdat hij zelfmoord pleegde? Of vanwege Isa's boek? Of omdat hij zo iconisch was met Arnie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:23 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Precies of Annette. Ik stoor me ook een beetje aan die docu voor Antonie Kamerling op deze feestdag voor GTST. Waarom geen docu over Guusje of Frederique? Zij zijn ook GTST en veel te jong overleden.
Ze hadden ook vast wel iets kunnen maken over alle overledenen, ook met Wik erbij bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:23 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Precies of Annette. Ik stoor me ook een beetje aan die docu voor Antonie Kamerling op deze feestdag voor GTST. Waarom geen docu over Guusje of Frederique? Zij zijn ook GTST en veel te jong overleden.
De documentaire is niet gemaakt voor jubileum, rtl heeft hem aangekocht en heeft gemeend dat dit een goede aanleiding is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hadden ook vast wel iets kunnen maken over alle overledenen, ook met Wik erbij bijvoorbeeld..
Nou, misschien over 5 jaar dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hadden ook vast wel iets kunnen maken over alle overledenen, ook met Wik erbij bijvoorbeeld..
Nee, dat dacht ik al. Maar ik had dat mooier gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:38 schreef icloud het volgende:
[..]
De documentaire is niet gemaakt voor jubileum, rtl heeft hem aangekocht en heeft gemeend dat dit een goede aanleiding is.
Coen verbraak heeft nu eenmaal geen docu gemaakt over de overleden gtst'ers dus dan zou endemol/gtst zelf aan de slag moeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al. Maar ik had dat mooier gevonden.
Ik ben misschien niet commercieel genoeg ingesteld maar ik hoef niet perse de huilende nabestaanden erbij te hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Coen verbraak heeft nu eenmaal geen docu gemaakt over de overleden gtst'ers dus dan zou endemol/gtst zelf aan de slag moeten.
Even los van de vraag of nabestaande willen meewerken, dat is vrij essentieel, isa is gewoon een mediasletje die de dood van haar man exploiteerd, voor een paar pegels jankt ze wel even, of dat nu in ranking the stars is of in een docu.
Ik zag trouwens dat de acteur die onno p wassenaar speelde een paar maanden geoeden is overleden
Hij zou het inderdaad wel moeten weten. Ik weet nog goed dat Reinout, in de tijd dat zijn botten gevonden, hij reageerde live op tv. Na de aflevering waarin hij werd doodverklaard deed hij de opening van Pulse en daar kondigde hij groots de dood van Arnie aan. Dat was best grappig omdat het publiek toen in koor "aaaahhh" riep haha. Dus het verbaasd me wel een beetje dat hij dat nu niet meer weet.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zou het wel moeten weten, want Jette heeft het hem verteld bij het interview met TROS Kompas. Hij dacht eerst dat alleen zijn tanden gevonden waren
[..]
En vervolgens ontdekken dat Guus aan schizofrenie lijdt en als een ander contact heeft gezocht met Robert met het nieuws dat het stoffelijk overschot is gevonden.
Huilende nabestaande zijn zielig volgens de kijkers=meer kijkers, wie wil je anders interviewen ex college? Die allemaal vertellen dat het zo lieve man was en niks nieuws te melden hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet commercieel genoeg ingesteld maar ik hoef niet perse de huilende nabestaanden erbij te hebben.
Tuurlijk moeten ze dan zelf aan de slag, maar het is wel 25 jaar GTST. Nu vond ik de aflevering best wel goed, dus wat mij betreft hebben ze dat wel goed gedaan.
Ik snap wel dat het zo werkt. En ja dat mag ook met de nabestaanden, maar het hoeft van mij niet allemaal zo dramatisch in beeld, dat bedoel ik. Maar ik zei al, zo commercieel ben ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Huilende nabestaande zijn zielig volgens de kijkers=meer kijkers, wie wil je anders interviewen ex college? Die allemaal vertellen dat het zo lieve man was en niks nieuws te melden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |