Fuuuuuhhhhhhccccckkkkkkk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nou poe hee, kraamzorg geregeld, de boel doorgegeven aan de zorgverzekeraar..... Dit soort dingen zat ik de vorige keer echt bovenop, en nu dacht ik ineens: Ohja!!!
Pinq! Gefeliciteerd met de kleine manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:36 schreef Sara82 het volgende:
Lijkt me verstandig ono, al is het maar om heel duidelijk aan te geven wat je een onplezierig idee vindt. Dat is voor alle partijen juist hartstikke fijn, lijkt me.
Hoest met de buikkramp, Sillie?
Mijn huis is een chaos. Ivm bed-op-klossen-wieg-er-naast zijn we verhuisd naar een andere slaapkamer. En nu staat de zooi uit die kamer randomly door het huis geplaatst. Echt supergezellig. Moet mezelf nu langs boekenkasten wurmen en over kamerplanten springen om de volgebouwde bank te bereiken. Maar hey, de slaapkamer is af.
Dat je zwanger bent en wanneer je moet bevallen. Sturen ze een kraampakketjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:37 schreef Sara82 het volgende:
Ehm... Wat moet je dan doorgeven aan de zorgverzekeraar? Die krijgen toch otomotatiesj de rekening van de kraamzorg? Toch?
Wauwquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:48 schreef pinquit het volgende:
Oh mensen wat een liefde![]()
Even kijken of dit lukt qua foto, linkje van instagram
https://instagram.com/p/8Ssa7xFTHM/
Hier wordt het kraampakket niet vergoed door mijn verzekeringquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent en wanneer je moet bevallen. Sturen ze een kraampakketje
Woon je in de buurt bloes? Ik heb bijna mijn complete pakket nog over ivm keizersnede in het zkh en 4 dagen verblijf aldaar. Je mag het zo hebben!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:12 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Hier wordt het kraampakket niet vergoed door mijn verzekering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Woon je in de buurt bloes? Ik heb bijna mijn complete pakket nog over ivm keizersnede in het zkh en 4 dagen verblijf aldaar. Je mag het zo hebben!Wat een superlief aanbod, maar mijn man, zo ijverig als hij is op het moment, heeft al een kraampakket gekocht ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooooeeeh Pinq! Wat een mooi prulleke!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:48 schreef pinquit het volgende:
Oh mensen wat een liefde![]()
Even kijken of dit lukt qua foto, linkje van instagram
https://instagram.com/p/8Ssa7xFTHM/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |