In een normale zak zitten etensrestjes, hier tenminste, omdat er niet gescheiden wordt.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
Blijven we een beetje Culinair bezig enzo...
Jawel, toen draaide ik o.a. Einstürzende Neubauten - Seltene Vogel, die vond je niet mooi en daarna heb ik Peter Fox - Haus Am See voor je gedraaid en die vond je wel mooi.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
Ik heb Mo trouwens nog nooit horen draaien geloof ik
Daar doen ze hier niet aan, er is maar één container, wel een glascontainer enzo achter de Dirkquote:Op woensdag 30 september 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
In een normale zak zitten etensrestjes, hier tenminste, omdat er niet gescheiden wordt.
ah..quote:Op woensdag 30 september 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, toen draaide ik o.a. Einstürzende Neubauten - Seltene Vogel, die vond je niet mooi en daarna heb ik Peter Fox - Haus Am See voor je gedraaid en die vond je wel mooi.
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..ik geloof dat ik het weer weet, was ik weer even vergeten
Je moet sowieso oppassen wat je zegtquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.![]()
![]()
Even een peukje nog en dan spring ik op de fiets.
Zal voor mij wel meevallen, ik lul toch alleen maar dom.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet sowieso oppassen wat je zegt
Dat dus.. Papier kan ik bij mij in de flat kwijt.. En glascontainers om de hoek... Maar het is idd zonde al die reclamefolders... Ik heb al jaren een JA / NEE sticker, maar desondanks kreeg ik wel folders... Ik heb daar toen ooit over gemaild en uiteindelijk kwam het goed.. Nu bijna nooit meer.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar doen ze hier niet aan, er is maar één container, wel een glascontainer enzo achter de Dirk
en papier word verzameld in dozen onder de postboxen, tenminste daar liggen alle folders en krantjes, ongelezen en on uitgepakt in, doodzonde, gelukkig heb ik nu eindelijk zo'n sticker, dus
ik krijg geen folders meer, ik kan trouwens gewoon kiezen uit die dozen
Dat op de fiets springen zei je een half uur geleden ook al ergensquote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant, dus pas maar op, alles dat je zegt kan later tegen je gebruikt worden.![]()
![]()
Even een peukje nog en dan spring ik op de fiets.
slap zei Fannquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal voor mij wel meevallen, ik lul toch alleen maar dom.
Héél af en toe van een winkel als ik via Internet heb besteld, want dan staat naam en adresquote:Op woensdag 30 september 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Papier kan ik bij mij in de flat kwijt.. En glascontainers om de hoek... Maar het is idd zonde al die reclamefolders... Ik heb al jaren een JA / NEE sticker, maar desondanks kreeg ik wel folders... Ik heb daar toen ooit over gemaild en uiteindelijk kwam het goed.. Nu bijna nooit meer.
Da's mijn manco, ik ben de snelste niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat op de fiets springen zei je een half uur geleden ook al ergens
Ga nou maaaaaaaaaaaaaaar...........quote:Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's mijn manco, ik ben de snelste niet.
Nee, nog 1 peukje.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou maaaaaaaaaaaaaaar...........
Lief hehquote:Op woensdag 30 september 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dat geen ontwapenende lach is dan weet ik het ook niet meer.
Ze moest eerst een zak pakken zonder haar moeder te wekken.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lief hehze deed het toch maar zo midden in de nacht
quote:Op woensdag 30 september 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moest eerst een zak pakken zonder haar moeder te wekken.
Laten we hopen van niet want dan wordt het waarschijnlijk een tijdje pc verbod.quote:
Nah dat weet je maar nooitquote:Op woensdag 30 september 2015 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mijn kinderen mogen alles van mij. Gelukkig kan ik erop vertrouwen dat ze geen gekke dingen doen.
Ik wel.quote:
Laterssss....quote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij je dochters eigenlijk, want meestal heb je het over je zoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |