Ben benieuwd waar dit naartoe zal leiden. Krankzinnige situatie daar.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:19 schreef Nintex het volgende:
Rusland: FSA = ISIStwitter:SkyNewsBreak twitterde op woensdag 30-09-2015 om 20:09:39Russian govt spokesman says most of Free Syrian Army has joined #IslamicState & airstrikes will continue for as long as army offensive lasts reageer retweet
Ah.. ze gaan ook ff met hun combat video's shinen...quote:
en als nato wat doet.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:39 schreef wbeco het volgende:
Respect. Enigste land dat tenminste nog eens wat doet.
Doet me denken aan die Cod4 missie in de ac130.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ze gaan ook ff met hun combat video's shinen...
Ze weten het wel, maar durven het niet naar buiten te brengen. Ze willen maar al te graag vriendjes blijven met Putin.quote:
Wat zijn dat voor kleine bommetjes op 25seconde? Daar heb je toch geen fluit aan of ben ik nou gek?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kleine bommetjes op 25seconde? Daar heb je toch geen fluit aan of ben ik nou gek?
Of zijn dat speciale bommen of iets?
Dat zullen scherven zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kleine bommetjes op 25seconde? Daar heb je toch geen fluit aan of ben ik nou gek?
Of zijn dat speciale bommen of iets?
Hoezo ?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:22 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Wat staan die Amerikanen nu ontzettend voor schut zeg.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Eufonie het volgende:
Lastig allemaal, qua bron schijnbaar.
[ afbeelding ]
Hmm, en als jij daar woonde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:02 schreef Geralt het volgende:
Ik zie dit eigenlijk best nog wel verkeerd aflopen allemaal.
Dat Rusland per abuis een paar yanks naar de tering bombed of andersom en dat de poep door de ventilator slingert en alles. En dat om een aantal nietszeggende derderangs kutlanden![]()
![]()
Liever daar dan hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:02 schreef Geralt het volgende:
Dat Rusland per abuis een paar yanks naar de tering bombed of andersom en dat de poep door de ventilator slingert en alles. En dat om een aantal nietszeggende derderangs kutlanden![]()
![]()
Och als een paar CIA gasten een bom koppen zal niet zo snel de zaak doen escaleren. De Amerikanen kunnen moeilijk ophef gaan maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:02 schreef Geralt het volgende:
![]()
Omdat Rusland een dictator op zijn plek houd om die bavianen op hun plek te houden? Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Omdat Rusland een moordende dictator op de been probeert te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |