Ga jij lekker thee drinken met IS, kost je meteen je kop, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
I.p.v. met ze thee te drinken gaat Rusland ze bombarderen.
Geen dialoog niks.
Dat mogen we niet pikken als wereld vind ik.
Wel op het continent Amerika, Mexico, Honduras, Venezuela. Nooit in de VS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:10 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Nee nooit. Zal er ook nooit heen gaan, dat zou immoreel zijn. In China wonen honderden miljoenen in bittere armoede terwijl de elite de rest van het volk als vuil behandelt. In de VS hebben de armen het een miljoen keer beter dan de armen in China.
[..]
Ben je wel eens in Amerika geweest?
Sorry.. ben je serieus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
I.p.v. met ze thee te drinken gaat Rusland ze bombarderen.
Geen dialoog niks.
Dat mogen we niet pikken als wereld vind ik.
Deze vrouw snapt het!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:10 schreef Loekie1 het volgende:
WO II konden we niet winnen zonder de Russen en nu is het weer Rusland die de wereld gaat redden. Ik ben opgelucht, het zag er slecht uit! Ook al vind ik bombardementen het verschrikkelijkste dat er bestaat - op een kernoorlog na - is er nu geen andere oplossing.
Dit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Poetin is de enige wereldleider met ballen. Hij weet als enige dat niet alleen ISIS moet worden gestopt, maar alle terroristen. We hebben aan Joegoslavië en Irak kunnen zien wat voor chaos het wordt als je de leider uitschakelt. Toch zaaide het Westen willens en wetens onrust in Tunesië, Libië, Egypte en Syrië.
De échte schurken zitten trouwens in Qatar en Saudi-Arabië, maar die hebben we veel te hard nodig voor de olie, dus laten we die zitten.
Ik denk dat ook heel veel mensen ook wel klaar zijn met agressor amerikaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt het!![]()
Inderdaad. Wederom gaat Rusland de wereld redden.
twitter:AmbassadorPower twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 22:32:48We call on #Russia to immediately cease attacks on Syrian oppo & civilians & to focus on ISIL http://t.co/61zw3h9qd7 reageer retweet
Zouden er nog mensen zijn die nu nog de Amerikanen geloven na zoveel leugens van hun zijde?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AmbassadorPower twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 22:32:48We call on #Russia to immediately cease attacks on Syrian oppo & civilians & to focus on ISIL http://t.co/61zw3h9qd7 reageer retweet
Ik was na de documentaire dirty wars er wel klaar mee. Door het internet wordt verder pijnlijk duidelijk dat de vroegere rolverdeling goed-kwaad niet meer geloofd wordt door het volk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zouden er nog mensen zijn die nu nog de Amerikanen geloven na zoveel leugens van hun zijde?![]()
Nu de Russen aanvallen zijn er ineens burgerdoden, wanneer de VS aanvalt zijn het louter precisiebombardementen en wordt er nooit een burger gedood.
Het is de VS die constant ten oorlog trekt, in hun hele geschiedenis nog nooit vrede heeft gekend op vijf jaar na.
Rusland kent jarenlang vrede en heeft slechts enkele oorlogen gevoerd.
Hoe kan je nu nog de VS geloven?
Ik geloof geen enkele kant om eerlijk te zijn, maakt trouwens niet uit ook aangezien wij toch niets kunnen veranderen aan de puinhoop die de bobo's veroorzaken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zouden er nog mensen zijn die nu nog de Amerikanen geloven na zoveel leugens van hun zijde?![]()
Nu de Russen aanvallen zijn er ineens burgerdoden, wanneer de VS aanvalt zijn het louter precisiebombardementen en wordt er nooit een burger gedood.
Het is de VS die constant ten oorlog trekt, in hun hele geschiedenis nog nooit vrede heeft gekend op vijf jaar na.
Rusland kent jarenlang vrede en heeft slechts enkele oorlogen gevoerd.
Dat klopt, maar het is een uitstekende leerschool om overheden nooit al te serieus te nemen en vooral zelf blijft nadenken zodat je makkelijker zelfstandig beslissingen kunt nemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele kant om eerlijk te zijn, maakt trouwens niet uit ook aangezien wij toch niets kunnen veranderen aan de puinhoop die de bobo's veroorzaken.
Ghe ghe Dirty Wars, thxx zat er de hele tijd mee in mijn hoofd hoe die docu nu heette die ik laatst had gezien op npoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was na de documentaire dirty wars er wel klaar mee. Door het internet wordt verder pijnlijk duidelijk dat de vroegere rolverdeling goed-kwaad niet meer geloofd wordt door het volk.
Niet maar als je alle leugens wegstript blijft er een maniak over die meer aan wapens uitgeeft dan de rest van de wereld samen. Dat is voor de meesten genoeg om net te doen alsof ze geloven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ach de V.S. zal wel even zijn mond houden die hebben zojuist een ziekenhuis geraakt in Kunduz.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:45 schreef Aguia het volgende:
Eindelijk iemand die opstaat tegen IS![]()
Dat maandenlang achterover geleun van de VS heeft niets uitgehaald. En nu doet er tenminste iemand wat, is het weer niet goed. Het probleem bij het Westen zit 'm in het feit dat nu ook de rebellen worden geraakt. De CIA in naam van de VS heeft daar natuurlijk baat bij. Maar men moet zich realiseren dat die rebellen gelieerd zijn aan IS. Daarom moeten ze dus ook met de grond gelijk gemaakt worden.
http://curiales.nl/2015/10/02/rusland-syrie/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |