Kanje niet zwemmen?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doodsverwensing TR en politie gebeld
gemeld bij de forumleidingquote:Op woensdag 30 september 2015 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
shit ben aan het posten tijdens m'n banfukkkkk
xDquote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stoma loopt snel vol
zei niet dat het een diepe rivier isquote:Op woensdag 30 september 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doodsverwensing TR en politie gebeld
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei niet dat het een diepe rivier is
maar nu wel, val in een diepe rivier
ik vind dit echt niet normaal hoor....quote:Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei niet dat het een diepe rivier is
maar nu wel, val in een diepe rivier
jij bent zelf niet normaalquote:Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind dit echt niet normaal hoor....
haha ja, ze heeft wel wat. Ze is 20 zie ik op imdbquote:Op woensdag 30 september 2015 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
val in een rivier
[..]
die jonge chick met gekleurd haar zou ik ook wel doen of mag ik dat niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd nog beter dan Beth van TWD die een 17 jarige speelde en zelf bijna 30 wasquote:Op woensdag 30 september 2015 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ja, ze heeft wel wat. Ze is 20 zie ik op imdb
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil het graag opnemen voor WCH, ik vind het ernstig wat voor beledigingen en doodsverwensingen hij naar zijn hoofd geslingerd krijgt.dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, tot over 5 minutenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK GA NAAR VIVA
DIKKE DOEI
HOMO'S
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK GA NAAR VIVA
DIKKE DOEI
HOMO'S
Ik zou bokt of mamjo.com proberenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK GA NAAR VIVA
DIKKE DOEI
HOMO'S
quote:Op woensdag 30 september 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee WCH ga niet, ik hou van je het spijt me... blijf nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |