Waarom ga je niet naar een echt land ofzoquote:Op woensdag 30 september 2015 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
Tis 18u. En fucking koud en ik ben doodmoe.
Zal ik nu nog de super gaan lopen (7min) met de blaren aan mn poten of wat Letse koekjes etc te scoren of loop ik links naar de zaak: Burgers.
Tis echt tiefeskoud.
In Nederland is het gewoon 17u. Waar ben jij dan??quote:Op woensdag 30 september 2015 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik nu nog de super gaan lopen (7min) met de blaren aan mn poten of wat Letse koekjes etc te scoren of loop ik links naar de zaak: Burgers.
Tis echt tiefeskoud.
Was surprise ticket. Tis hier wel ok. Maar max 3 dagen. Als ik ni wegging was het op ipv morgen gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een echt land ofzo
bel iemand om wat te laten bezorgenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
Tis echt tiefeskoud.
Yes you call for delivery to otel. Gello we not to do that. Bay.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
bel iemand om wat te laten bezorgen
Hihihihiquote:Op woensdag 30 september 2015 17:10 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat Montelly wel een pizza wil bezorgen. Zijn actieradius zit nu denk ik wel op 2000km.
XD
Omdat ik na 2.5 dag de hele tiefesstad doorlopen te hebben, op elke straathoek wel iets heb gedronken en gegeten, 3 musea heb bezocht, 3 kerken heb gezien (van binnen), een tour heb gedaan, de drogist heb leeggeshopt, de shopping mall gezien te hebben, ik nu kapotmoe ben en laat van blaren heb.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Faeroer het volgende:
Maar waarom zit je op Fok als je vakantie hebt
Ga dan ook naar een beschaafd land dat respect toont voor toeristen. Estland is al 5x beter, wat al vrij weinig zegt. Kennen ze tenminste Engels. Of Finland, maar zoveel socialer is het daar ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
Sws. Socializen met Letten. Heb vandaag bijna het koffiemeisje getrapt toen ze me aankeek en zei overthere. What is overthere? You pay. There. Pay. Met een chago kut smoel. Ik ben dat niet gewend gast. IK MIS DIE NEDERLANDSE MENSEN. Had ik nooit verw8.
Het pizzameisje was nog erger. Leuk hoor srprs.me. maar nooit meerquote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een beschaafd land dat respect toont voor toeristen. Estland is al 5x beter, wat al vrij weinig zegt. Kennen ze tenminste Engels. Of Finland, maar zoveel socialer is het daar ook niet.
Daar glimlachen ze tenminste. Deze mensen kijken mij aan of ik ze stoor. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Had t niet verw8.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
Niet dat ze in Amsterdam zoveel beter met toeristen omgaan
Misschien vinden zij jou te ISIS-achtig lijken? Zou ook een beetje hebben van heb je er weer zo'n begger met kromzwaard haha ja togquote:Op woensdag 30 september 2015 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar glimlachen ze tenminste. Deze mensen kijken mij aan of ik ze stoor. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Had t niet verw8.
/dagboekquote:Op woensdag 30 september 2015 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar glimlachen ze tenminste. Deze mensen kijken mij aan of ik ze stoor. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Had t niet verw8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |