Niks stati-praktijken; gewoon normale correctie.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef Questular het volgende:
Het zou weer eens niet zo zijn, fucking stasi praktijken hier.
WK je nu ook al kerels, triest Cor.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks stati-praktijken; gewoon normale correctie.
Krijgen we dat weer...quote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Cultuur & Historie
Ga je hier ook alle hakenkruizen weg modereren
Ah sorry was vergeten dat er hier users zijn die WO II nog hebben meegemaaktquote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niks stati-praktijken; gewoon normale correctie.
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah sorry was vergeten dat er hier users zijn die WO II nog hebben meegemaakt
Sowieso al die topics over de vluchtelingen en alle extreem rechtse commentaren blijven gewoon staan, maar voor de lol een fotootje neerzetten zonder racistische intenties is een no-go.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah sorry was vergeten dat er hier users zijn die WO II nog hebben meegemaakt
ja maar stalin en che hadden swekquote:Op woensdag 30 september 2015 15:33 schreef Beach het volgende:
hakenkruizen mogen niet maar stalin mao che guevara enz is nooit een probleem
Gaat goed. We krijgen alleen een hekel aan de gemiddelde bouwvakker. Leuk hoor, al die middelbare Hollanders in je huis. Ze werken alleen teringtraag in vergelijking met Polen die het blijkbaar voor de helft van het geld kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:07 schreef seto het volgende:
hey faeroer
hoe gaat het met je vrouwke
Hey Beachquote:Hijgerige vluchtelingen aan de hekken geplakt als onze dochters schoolgym op het WSV terrein heeft. Die kerels staan zich op pubermeisjes te verheerlijken met de schellen in de ogen. Ik heb het zelf aanschouwd nadat onze dochter en haar vriendinnen hier over geklaagd hebben. Reactie van de school is gewoon negeren die mannen, het is (nog) niet fout gegaan. Volgens de politie is staren niet verboden. Zolang er nog buitengym is op de WSV velden doet mijn dochter in ieder geval niet meer mee. Ik begrijp dat deze vluchtelingen crisisopvang geboden moet worden op maar de wijze waarop dat momenteel wordt ingevuld door het stadsbestuur en het COA is te bizar voor woorden.
quote:
quote:
Hans van Balen gespot.quote:Hijgerige vluchtelingen aan de hekken geplakt als onze dochters schoolgym op het WSV terrein heeft. Die kerels staan zich op pubermeisjes te verheerlijken met de schellen in de ogen. Ik heb het zelf aanschouwd nadat onze dochter en haar vriendinnen hier over geklaagd hebben. Reactie van de school is gewoon negeren die mannen, het is (nog) niet fout gegaan. Volgens de politie is staren niet verboden. Zolang er nog buitengym is op de WSV velden doet mijn dochter in ieder geval niet meer mee. Ik begrijp dat deze vluchtelingen crisisopvang geboden moet worden op maar de wijze waarop dat momenteel wordt ingevuld door het stadsbestuur en het COA is te bizar voor woorden.
Dat zijn swastika's, van origine niks mis mee. Niet zo kortzichtig s.v.p.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef smegmanus het volgende:
Flikker eens op met die hakenkruizen, stel ariërs.
heyquote:Op woensdag 30 september 2015 15:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gaat goed. We krijgen alleen een hekel aan de gemiddelde bouwvakker. Leuk hoor, al die middelbare Hollanders in je huis. Ze werken alleen teringtraag in vergelijking met Polen die het blijkbaar voor de helft van het geld kunnen.Meerwerk dikke lul voor je.
[..]
Hey Beach
Liep gisteren op het plein hier en zag twee Oezbekistanen of wtf ook foto's maken van twee meisjes van 15 die zaten te giebelen bij een houten paard. Wtf is dat met mannen?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gaat goed. We krijgen alleen een hekel aan de gemiddelde bouwvakker. Leuk hoor, al die middelbare Hollanders in je huis. Ze werken alleen teringtraag in vergelijking met Polen die het blijkbaar voor de helft van het geld kunnen.Meerwerk dikke lul voor je.
[..]
Hey Beach
Anders scheer je even een compleet ras over 1 kam. Weet je wie dat ook deed? Mag dat trouwens van Danny tegenwoordig? Ik tr even om zekerheid te verkrijgenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef smegmanus het volgende:
Flikker eens op met die hakenkruizen, stel ariërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |