Dat zijn hyperbolen, werkt uitstekend in de mediaquote:Op woensdag 30 september 2015 11:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ga je dit samen met Quinsy vieren
[..]
Iemand die ''Heel Holland Bakt'' racistisch vindt, en de domste tweet ooit over de MH17 tweette, noem jij een eindbaas en een cultheld?
Mjah.... misschien, maar de vraag blijft dan hoe Nederland erbij staat en hij weet donders goed hoe hij het in zon geval zou laten ploffen en dan zegt: ik was het niet, maar hunnie!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het wel tijd wordt dat Wilders een keer MP wordt. Niet omdat ik denk dat dat niet heel slecht afloopt, maar vooral omdat het klootjesvolk dat denkt dat Fortuyn het allemaal veel beter gedaan zou hebben dan eens ziet hoe dat in de praktijk uitpakt.
HA! Dat denk jijquote:[..]
Pssst, die bestaat niet.
Precies, dus als je pro zwart piet bent, ben je ook pro burka's!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mag je wel over straat maar een pieten pak !
Ik ben niet anti-burka, moet iedereen zelf weten.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, dus als je pro zwart piet bent, ben je ook pro burka's!
En nog op de verkeerde dagen ook naar het schijnt. Hoe dan ook, ik val niet onder 'we'.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Jezus ook niet en toch vieren we elk jaar zijn geboorte en sterfdag.
Dat dit door sommigen wordt gezien als het grootste politieke dilemma van deze tijd zegt iets positiefs over hoe goed het gaat in Nederland, en tegelijk iets heel negatiefs over de prioriteiten van mensen.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit triest dat hier zo godsgruwelijk veel over gezeken wordt...
Friendly reminder: het sinterklaasfeest is er voor kinderen. Het gaat eigenlijk niet om de lol van volwassen mensen die zich graag verkleden als neger.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben al jaren lang in het dorp zwarte piet(soms bij betalende mensen thuis). ik zal echt nooit maar dan ook nooit als een "gekleurde" piet gaan of iets anders. ik stop nog liever. voor heel veel collega pieten is de lol er wel een beetje vanaf.
Het is de lol die je hebt als de kids gelukkig zijn. het gevoel wat je vroeger had als de sint en zijn pieten langs kwamen. zie je nu met je eigen ogen! je zal het eens moeten doen!quote:Op woensdag 30 september 2015 12:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Friendly reminder: het sinterklaasfeest is er voor kinderen. Het gaat eigenlijk niet om de lol van volwassen mensen die zich graag verkleden als neger.
Op zich wel grappig om dan zo'n avatar en ondertitel te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Stink-ui het volgende:
ik zal echt nooit maar dan ook nooit als een "gekleurde" piet gaan of iets anders.
Waar heeft dit nu precies mee te maken? De lol van die kinderen, of een nostalgisch verlangen van jou naar jouw eigen jeugd?quote:Op woensdag 30 september 2015 12:17 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het is de lol die je hebt als de kids gelukkig zijn. het gevoel wat je vroeger had als de sint en zijn pieten langs kwamen. zie je nu met je eigen ogen! je zal het eens moeten doen!
Precies, stel je een kinderfeestje voor met mensen verkleed in burka.. Nee dan was het ineens wel erg en was het wel een slecht voorbeeldquote:Op woensdag 30 september 2015 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-burka, moet iedereen zelf weten.
Maar ik ben wel van mening dat elke winkel, bioscoop, bank, buschauffeur enz.... mensen met een burka mogen weigeren, omdat je hun gelaat niet ziet. Als zij iets stelen in een winkel staat het weliswaar op de beelden, maar weet je nog niks. Een buschauffeur moet een buspas kunnen controleren, dus áf die muts. En ja, dit geldt wmb ook voor geschminkte mensen. Zelfs met carnaval.
Nu je het zegt. maar nee, heeft geen betrekking tot het onderwerpquote:Op woensdag 30 september 2015 12:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op zich wel grappig om dan zo'n avatar en ondertitel te hebben.Of is dat bewust?
Klopt, alleen BNW-gekkies zoals jij.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:24 schreef KingRadler het volgende:
ik zal het niet vreemd vinden dat veel hulpsinterklazen Pedofielle trekjes hebben.
maar daar hoor je niemand over.
1 op de 5 hulppriesters is in aanraking geweest met de zedenpolitie, daar hoor je niemand over, want is onze kultoerrrrquote:Op woensdag 30 september 2015 12:24 schreef KingRadler het volgende:
ik zal het niet vreemd vinden dat veel hulpsinterklazen Pedofielle trekjes hebben.
Friendly correction: Die verkleden zich dan ook niet als neger, maar als Zwarte Piet.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Friendly reminder: het sinterklaasfeest is er voor kinderen. Het gaat eigenlijk niet om de lol van volwassen mensen die zich graag verkleden als neger.
Die eruit zien als stereotyperingen van negers.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Friendly correction: Die verkleden zich dan ook niet als neger, maar als Zwarte Piet.
Dat komt omdat niet iedereen bij kinderen meteen aan seks denkt, smeerlapquote:Op woensdag 30 september 2015 12:24 schreef KingRadler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |